Stránka 1 z 2
M626 vadny starter
Napsal: úte dub 20, 2010 19:22
od ger007
Hoši problem
Auto mi prestalo startovat, starter iba cvaka, obcas ani necvakne, probelm !!!
Ako to riesit pomoze rozborka a zborka starteru ?
asi som si kupil peknu kopu srotu, VIAC DOJEBANE JAK ZIGULAK , mam doma len vraky

Napsal: stř dub 21, 2010 05:40
od Pája
Rozhoď to a uvidíš. Je to poměrně jednoduchej mechanizmezeček.
Napsal: stř dub 21, 2010 15:42
od ger007
tak dnes som zistil umiestnenie zohnal schemu, dokonca to dnes nastartovalo, potom som to skapal a zase som nenastartoval zas to len cvakalo

,
otazka znie ako ma vyzerat stav ked je to OK a stav ked je to KO ?
vid schema po com mam ist ???
Napsal: stř dub 21, 2010 15:50
od Štěpán
Koukni se, jestli nemáš opálené kontakty v tom menším válečku, co je z boku Většinou tam dochází k opálení a pak to nevede šťávu

netočí se startérem

nestartuje motor
Napsal: stř dub 21, 2010 15:52
od Drobek81
a co zkusit rele? Kdyz jednou cvaka a jindy ne? Ale jak pise Stepan, ta civka by mohla byt pricinou. Pokud bude v poradku, pak rozebrat a zjistit, zda nedali sbohem pouzdra, ozubeni,...
Napsal: stř dub 21, 2010 16:01
od Saša
Pokud to cvaká , mohou bejt dvě závady . Buť nespíná silový kontakt na vysouvací cívce , nebo je vada v motoru startéru . Nejčastěji krátké nebo zaseklé uhlíky .
Ověření jestli je to spínač nebo vlastní startér je jednoduché . Stačí žárovka , nebo starý velký (nepotřebný) čroubovák kterým se propojí (za notného záblesku) oba šrouby na vysouvači - startér musí začít točit . Pokud netocí je vadný . POZOR vyřadit rychlost !
Žárovkou je to bez "blesku" , ale pokud se to chce provést rychle , je k tomu potřeba dvou lidí . Jeden točí klíčkem a druhý měří - opět pozor na kvalt .
Samozřejmostí je kontrola všech spoju .
Napsal: stř dub 21, 2010 16:32
od ger007
rele zopne vzdy , nie vzdy vsak cvakne starter takze na relatko by som to nevidel,
KUA ti tamani robia vsetko tak nepristupne fakt neviem ako sa k tomu starteru dostat

ale vyskusam to co radi guru Sasa s tym srobovakom uvidim zajtra napisem
Napsal: stř dub 21, 2010 19:29
od plavec
No teď jsem zažíval něco podobného.Někdy starter točil někdy ne.Až jsem dneska nenastartoval ani z kopce a zůstal dole.
Starter jsem před časem špatně složil a ta část co v ní jsou uhlíky, tu jsem přetočil a jak sem chvátal ani jsem si nevšiml, že je špatně. Výměna starteru to zřejmě vyřešila.
Ale to asi nebude Tvůj případ, že?
Ověření jestli je to spínač nebo vlastní startér je jednoduché . Stačí žárovka , nebo starý velký (nepotřebný) čroubovák kterým se propojí (za notného záblesku) oba šrouby na vysouvači - startér musí začít točit . Pokud netocí je vadný .
Musí se točit i vysouvat?Nebo jen točit "naprázdno" ?
Napsal: stř dub 21, 2010 19:31
od ger007
problem je ze neoriginal starter na moje auto je 8500sk co je podla mna celkom palka na to aby som to skusal, mozno to bude len tymi uhlikami zatial som 2x startoval z kopca, horsie bude ked to zdochne na krizovatke to bude hamba

, vyberem rozoberem poreferujem
inac neviem kto sa v tom aute rypal / nerypal ale predpokladam ze starter je v tom aute povodny tak jak ho rakosnik stvoril
Napsal: stř dub 21, 2010 19:38
od plavec
ger007 píše: neoriginal starter na moje auto je 8500sk
Tolko? A co jetý z vrakáča?
ger007 píše:horsie bude ked to zdochne na krizovatke to bude hamba
To mi povídej, na křižovatkách jsem se radši rozjížděl s "větší dávkou plynu"
ger007 píše:vyberem rozoberem poreferujem
Když už ho budeš mít rozebraný, tak si můžeš vzít plátek pilky na kov a trochu jej obrousit (udělat tenčí) a vyčistit jím drážky na rotoru.

Napsal: stř dub 21, 2010 19:52
od Roman
Napsal: stř dub 21, 2010 19:54
od ger007
tychto aut je mraky, len som sa rozculil ze novy stoji tolko. ja neaky zozenem jety uz som pisal na pra vrakacov a aj na mazda forum
Napsal: ned kvě 02, 2010 10:12
od Sid
Ja ti poradím, ako to opraviť rýchlo, lacno a jednoducho. Predaj toho žebráka a kúp si poriadne auto. Inak ako sa má ten vzácny klenot? Už si ho kúpil?
Napsal: ned kvě 02, 2010 17:22
od ger007
Na ine auto nemam, toto auto fachci od pocasia, niekedy starter natoci tak na 742 pokus inokedy chyti hned, proste ako tak to jazdi
p.s. klenot este nie je ani v mojej garazi ani v mojom vlastnictve, neak som sa z otcom este stale nedohodol asi spravim neaku postu alebo malu benzinku

Napsal: pon kvě 03, 2010 15:27
od MartasBrno
Tak je to blbý, ale stav se když můžeš z kopce... aspoň tehdy to pomůže, jako prvně u nás v ulici. To je dobrá rada na hovno co?
Ne, prostě to rozebereš a dáš si s tím odpoledne (páteční nebo sobotní) a uvidíš. jen klid a žádné nervy.