Stránka 1 z 4

lepčí karbec na 2102

Napsal: úte dub 06, 2010 19:31
od mušketýr
V sobotu nejspíš pojedu strkačky a protože soustavně nestíhám namám ve stroji jiný motor než legendárních 1200ccm.
Takže oupravy nic moc.
Chci tam dát lepčí karbec.
Mám tři otázky:
1.
Je ideální ozon 2107?
2.
Mám vyměnit trysky 112/150 za 125/170?
3.
Mám vyndat pružinu z podtlakové membrány?

Čas kvapí,tak skuste mi poradit.Na systém pokus-omyl nemám čas.
Jinak ještě pod čarou-má smysl zapojovat podtlakovou regulaci rozdělovače?
Jaký použít hustší olej do tlumičů?
Dík mušketýr

Napsal: úte dub 06, 2010 19:32
od Jelen
Spíš bych ti doporučil ozon 2105 a vyndat tu pružinu membrány.

grt

Napsal: úte dub 06, 2010 19:52
od mušketýr
Ten tu mám a je taky ve hře.

Napsal: úte dub 06, 2010 23:14
od cackler
sorry že ti to narušuju, ale čemu pomůže vyndání pružiny z podtlaku? taky teď dělám karbec, tak mi to zajímá.

Napsal: stř dub 07, 2010 04:26
od Černá Ovce
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!

Rychleji se ti bude otvírat druhá komora, že by to ale činilo nějak moc dramatický výkonový nárůst, se říci nedá.

Napsal: stř dub 07, 2010 06:45
od Marek
Na pružnosti to udělá dost, především v kopcích. K tomu, aby to ale člověk mohl opravdu poznat, musí mít motor v dobrém stavu. Vyšumělá hajtra bez komprese pojede pořád stejně.

Jinak motoru 1200 v modelu 2102 by nejlépe slušel opravdu OZON 2105. OZON 2107 má jiné nejen trysky, ale i průměry difuzorů a klapek a pro malé kubatury se nehodí ani po přetryskování.

zhe

Napsal: stř dub 07, 2010 07:38
od mušketýr
tak karbec je jasnej.
A má smysl zapojovat tu podtlakovou regulaci rozdělovače?
a jakej dát ten olej do tlumičů?
Dík mušketýr

Napsal: stř dub 07, 2010 08:00
od JmJ
Karbec 2105, pokud planujes jizdu tahem a ne stat nekde v kolone, zahodil bych mechanickou vrtuli (pokud ji mas) a mas-li bezkontakt pro mtory 1.2, 1.3, tak sup tam s nim. rychle, jednoduche, lepsi to uz byt pak nemuze ;-) (bez upravy motoru). a k bezkontaktu svice s otrhem 1 mm.

Napsal: stř dub 07, 2010 08:42
od Marek
Podtlakovou regulaci předstihu zapojovat nemusíš. Ale je vhodné mít k OZONu i odpovídající rozdělovač, to jest rozdělovač s podtlakovou regulací (i když bude nezapojená). Tento rozdělovač má totiž jinou i odstředivou regulaci odladěnou právě pro OZON. Pokud bys k OZONu nechal starý rozdělovač, budou potíže (vyšší spotřeba a menší pružnost motoru).

Olej do tlumičů = tlumičový olej (přední tlumiče 0,11 litru, zadní tlumiče 0,19 litru). Já jsem do tlumičů dával olej do vidlic crossových motorek od ESSO (Fork Oil Sport).

Napsal: stř dub 07, 2010 12:51
od peet2101
Marek, Matně si vzpomínám něco o tom že ve spojitosti s tebou byla zminována nějaká zázračná kapalina do tlumičů, to je právě tento olej?? A udávané hodnoty (0,11 a 0,19 l) jsou pro jeden tlumič nebo pro pár?

Napsal: stř dub 07, 2010 16:49
od Marek
Ano, je to právě tento olej.

Množství je vždy pro jeden tlumič.

Napsal: stř dub 07, 2010 17:13
od Jelen
A v čem se potom charakteristika tlumičů zlepší? Mám tu jedny nepoužité, ze starých zásob, tak bych vyměnil kapalinu za tu zázračnou.

rdth

Napsal: stř dub 07, 2010 19:18
od mušketýr
Osobně si myslím že olej je přašť jako uhoď.Somozřejmě plus-mínus.
Mě šlo o hustší olej.Vím že kluci do tlumičů míchaly hustší a řidší olej a tím dosáhly tvrdšího tlumení.
Mě zajímá jaké použít oleje a v jakym poměru.
M.S.

txdt

Napsal: stř dub 07, 2010 20:17
od mušketýr
Beru zpět.Ten olej do motokrosových tlumičů je fakt lepší.
Moje předchozí otázka trvá.Jaký olej a jaký poměr.
A ještě jedna:
Jezdíte někdo na 100oktanovej benzín.Chci ho tam nalejt(náhradu olova přimísím)ale nevím zda mi to nerozežere gumičky a membrány.
S doladěním předstihu počítám.
M.S.

Napsal: stř dub 07, 2010 21:27
od ger007
HA DVA PRISPEVKY PO SEBE LADUSOOOOOOOOOO!!! :lol: