Stránka 1 z 2

xx

Napsal: čtv dub 01, 2010 15:26
od Fester696
xx

Napsal: čtv dub 01, 2010 15:40
od Saša
Pokud materiály (hliník a ocel) ze kterého jsou vyrobeny díly brzd (váleček , píst) nejsou do sebe totálně zaoxidovány pomůže kompletní rozborka , očištění , výměna těsnících dílu a znovu složení .
Válečky se také dají koupit jako ND bez třmenu . Kup rovnou i propojovací trubičky a koukni na stav brzd. hadiček .

Napsal: čtv dub 01, 2010 18:31
od peet2101
Fester696 píše:čo môže bit po takom dlhom čase este vadné
Hodně odcházejí membránky palivové soustavy (AC pumpa, akcelerační pumpička, popř. membrána podtlaku.)

Napsal: pát dub 02, 2010 11:05
od Fester696
Saša píše:Pokud materiály (hliník a ocel) ze kterého jsou vyrobeny díly brzd (váleček , píst) nejsou do sebe totálně zaoxidovány pomůže kompletní rozborka , očištění , výměna těsnících dílu a znovu složení .
Válečky se také dají koupit jako ND bez třmenu . Kup rovnou i propojovací trubičky a koukni na stav brzd. hadiček .
čiže cele brzdy rozobrat a premazat a pokial su tie valčeky už poriadne zapečené tak vymenit,zmontovat a ovzdušnit tj vše?

Napsal: pát dub 02, 2010 11:12
od Fester696
Takto oplatí sa vôbec kedže tak dlho stála do nej investovat na renovovanie?motor je 1500 ide super,spodok korozia skoro žiadna akurat naraznik chytený a farba vyblednutá ...tak?

Napsal: pát dub 02, 2010 11:45
od Laďuša
Nepiš nam tu dvojpříspěvky, na to tu máme tlačič Upravit ;)

Ty brzdy ani nemusíš rozebírat celý (i když bylo by to lepší), jestli mají aspoň ňákou vůli se hejbat, tak je stačí kolikrát rozhejbat a pod prachovku trochu vazelíny (ale pozor na nepořádek). Jestli to ale dlouho stálo, asi bych se rovnou vyprdnul na ňákej repas a prasátka koupil nový (jejich demontáž ze třmenů ale jistě bude za trest)
A jestli se to vyplatí - toť otázka, co taky od toho očekáváš. Jestliže to neni shnilý, jak řikáš, pak dej dokopy ty brzdy a neni o čom. Nárazník je externí díl, tam koroze nevadí, to se dá vyměnit v pohodě.

Napsal: pát dub 02, 2010 11:51
od Luděk Musil
Ne :!: To se rozhodně nevyplatí :!:
Kup si novou fóbyji za za 8 k€ :axe:
Na jedné straně se ptáš, zda-li investovat do pár gumiček a pár hodiny práce, na straně druhé říkáš že motor je super, koroze žádná ... takže jakou vlastně chceš odpověď :?:
L:
Pozn: fóbyje = škoda fabia

Napsal: pát dub 02, 2010 14:10
od MartasBrno
Chce to trochu selskej rozum (vím co povídám, :mrgreen: ) a nenechat se hned oblbnout kdekým. Podle popisu je to auto zachovalé...
Ale nevím nevím, moje stálo deset let než sem ho koupil a měnil jsem jen membránu akcelerační pumpičky a všechny kapaliny. Jinak brzdí, jede, troubí a svítí skvěle.
Auto si prohlídni a projeď, třeba i s někým starším a zkušenějším...
To jsi koupil po někom po dvou letech stání?

Napsal: pát dub 02, 2010 15:43
od Fester696
Luděk Musil, No preto sa pýtam že či investovat kedže dva roky stálo na jednom mieste ale ak teda sa daju rozbehat tie valčeky tak načo ich menit preto sa len pytam na rady čo s tým ---- :wink:

Napsal: pát dub 02, 2010 15:48
od Fester696
MartasBrno, ta tá dotyčná s čo sním behala vravela že cez stk krásne prešlo motor šiel a všetko fantasticky no a do teraz stálo po nej dva roky tak preto čo s tými brzdami jeden so servisu skusenejší vravel že žigulaky maju dost haklivé brzdy a ze to po dvoch r. na nej budu určite zapečené ze nové prasiatka a mna tak napadlo či sa to nedá nejak rozbehat tie valčeky a všetko ,navazelinovat a pod.

Napsal: pát dub 02, 2010 15:52
od Laďuša
Povídal jsem nepiš dvojpříspěvky! Příště za bluda ;)
Fester696 píše:ale ak teda sa daju rozbehat tie valčeky tak načo ich menit
Někdy to jde, ale někdy už jsou natolik v háji, že to nejde.
Fester696 píše:jeden so servisu skusenejší vravel že žigulaky maju dost haklivé brzdy a ze to po dvoch r. na nej budu určite zapečené
Hele. Na tuto prď. Může mít pravdu a taky nemusí. Musíš to zkusit a podle opravdovýho empirickýho stavu se zařídit. Řešit teorii dopředu nemá v tutom případě smysl.

Prostě zjisti, jak na tom fakt je.

Napsal: pát dub 02, 2010 15:56
od Lada Rider
Ak to nestalo volade pod 2 metrami snehu a nebolo to v hnojovom stave uz predtym, tak podla tomu prd bude. Ako vravi LadaUSA, treba pozret a potom robit, nejake teorie su tu uplna pikacovina...

Napsal: pát dub 02, 2010 19:10
od Fester696
Okey takže všetkým zatial dakujem za rady ako vravíte najprv PORIADNE popozerám a potom zacnem písat ,budem rád ak mi taktiež poradíte :)

Napsal: pát dub 02, 2010 19:30
od MartasBrno
Každopádně každá práce a každý materiál se platí, pokud něco sám nemáš / neumíš, takže hodně zdaru a ať je vše OK. Mohl by ses spokojit třeba jen s preventivní / řádnou výměnou kapalin.

Napsal: pát dub 02, 2010 22:06
od popest
Nejdřív ty přední brzdový prasátka vyndej ze třmenů a rozeber... Jedno nový stojí tak 350,- možná víc, což není málo. Např. v Krči sice maj za 250,- jedno, ale to je Fenox. To tam dát je sebevražda :mrgreen: Pořiď si na to gumovou palici... Před chvílí jsem se vrátil z díny a přesně tohle jsem dělal. Není to zas tak strašná práce.

Pokud píst nebude orezlý, kup u autokelly opravnou sadu na přední brzdy. Jedna stojí cca 120,- potřebuješ 2. Pokud gumičky budou v pořádku, tzn. na vnitřní straně lesklé a měkké a nebudou natržené tak ani tu sadu nepotřebuješ. Rozhodně!! to nemaž nějakou vazelínou jak tu někdo radil a ani to nedávej pod prachovky, nabobtnaj (vlastní zkušenost). To je kravina jak hrom.

Tyhle těsnění sice odolávaj brzdovce, ale téměř vše na bázi ropy je sežere. Buď si kup přímo silikonovou pastu od ATE na brzdy, která slouží pro konzervaci pryžových dílů (cena cca 250,-) nebo si kup Breox fluid (cca 20,-) to je od TRW (dřív Lucas) a je to k tomu samému. Akorát je toho mín a je to tekuté. Taky se ti asi budou hodit ty pojistné čípky, který ten váleček drží na místě.

Pokud se je pokusíš opravit sám, tak by tě to podle mého mělo stát max. 500,- Za ten zbytek do 1400,- kup třeba nový przdový hadice. Zde zase důrazně varuju před hadicemi za 90,- Kč. Taky sebevražda. Kup nějaký kvalitní, třeba od TRW. Sice jedna vyjde na 250,-, ale aspoň vydží spoustu let.