Stránka 1 z 1
1.7
Napsal: úte bře 30, 2010 14:10
od ladadriv3r
Zdravim Vas! Chcel by som sa opytat ako zistim ci motor ktory je na srotovisku je naozaj 1.7 lebo predavajuci to newie resp. newie to s istotou....V literature som to nenasiel...dikes...
Napsal: úte bře 30, 2010 14:17
od Cory
na bloku najdes pod zvodami cislo 213
Napsal: úte bře 30, 2010 14:52
od Marek
Přesně tak - na pravé straně bloku válců kousek nad olejovou vanou je velkým písmem odlité číslo označující typ motoru. Na bloku 1700 musí být číslo 21213.
Napsal: úte bře 30, 2010 15:36
od Maysner
Marek píše:Přesně tak - na pravé straně bloku válců kousek nad olejovou vanou je velkým písmem odlité číslo označující typ motoru. Na bloku 1700 musí být číslo 21213.
ne ne
1.7 ma pod vyfukem jen 213. 21073 naleznes vyrazeno pod "rozdelovacem" spolu s cislem motoru.
nivy tam maji vyrazeno 21213, ale motor je stejnej
proc to tak je netusim
Napsal: úte bře 30, 2010 16:44
od ladadriv3r
DAKUJEEEEEM....

)...toto som potreboval vedet...dikes
Napsal: úte bře 30, 2010 23:10
od vintera
jestli mohu, já jsem právě v pátek prohlížel ladu 21044 1,7i, vin , papíry sedí a na bloku z levé strany pod svíčkama měla odlito číslo 213. Zřejmě těch variant umístění je víc. Označení 21213 a 21214 rozlišuje provedení vstřikování. V osobákách dovážených k nám z Ruska se vyskytuje 21213, V nivách může být obojí. Viděl jsem však tyto motory 21214 i v osobákách, ale dovežených z Německa. Až na vtřikování jsou motory identické.
Napsal: stř bře 31, 2010 06:20
od Luděk Musil
vintera píše:Označení 21213 a 21214 rozlišuje provedení vstřikování. V osobákách dovážených k nám z Ruska se vyskytuje 21213, V nivách může být obojí. Viděl jsem však tyto motory 21214 i v osobákách, ale dovežených z Německa. Až na vtřikování jsou motory identické.
Už jsem se na tohle téma jednou "pohádal" s Corym
Opět to řeknu špatně:
21213 je vícebodové vstřikování se simplexem - jednořadým řetězem
21214 je jednobodové vstřikování s duplexem - dvouřadým řetězem.
Možná je to očíslováný obráceně ... Cory - pomoc

.
Ale obecně: kromě nálitku pod svody s čísly 2 1 3 je na levé straně vyraženo (pro osobáky) 21073 a pro Nivy 21213. ... jak již řekl MaysnerL.
Napsal: stř bře 31, 2010 08:01
od Cory
Luděk Musil, idem sa s tebou pohadat
21213 jednobodove vstrekovanie s duplexom
21214 viacbodove vstrekovanie so simplexom (a neviem ci tento blok nie je o nejaky ten milimeter vyssi ako bloky 2103/06/213

)
Napsal: stř bře 31, 2010 08:45
od Luděk Musil
Cory: dakujem velmi pekne.
Ved som hovoril ... opat zle

. L.
Edit: takže obecně (ve velké většině případů) v kombi a sedanech motor 1,7 s jednobodovým vstřikováním
V Nivách je (dle roku výroby) jak jednobodové, tak vícebodové vstřikování.
Napsal: stř bře 31, 2010 09:06
od Cory
Aj nabuduce

Napsal: stř bře 31, 2010 12:36
od vintera
pravdu máte vlastně asi všichni, protože každý motor 1,7i je označen někde 213, 214 a 21073. Na dvoře sousedím s kovošrotem a už jsem jich před časem pro ukrajince pár desítek rozebral (brali jenom kliky) a vím že označení a provedení motoru a vstřikování si navzájem odporovalo. Zřejmě si nikdo při montážích hlavu nelámal a motory složili jak jim přišlo pod ruku a teprve při montáži do konkrétního vozu vyráželi výrobní čísla s označením, jinak si to neumím vysvětlit. Bloky budou zřejmě stejné. Rád bych to věděl.

Napsal: stř bře 31, 2010 15:08
od Luděk Ondrůch
Cory píše:Luděk Musil, idem sa s tebou pohadat
21213 jednobodove vstrekovanie s duplexom
21214 viacbodove vstrekovanie so simplexom (a neviem ci tento blok nie je o nejaky ten milimeter vyssi ako bloky 2103/06/213

)
Zajímavý je, že mám 21214 s jednobodem.
Napsal: stř bře 31, 2010 17:35
od vintera
označení 21214 vypovídá, že motor byl určen do nivy Spi, v avtovazu si nelámali hlavu s nějakými pravidly, podobné zkušenosti mám s označováním výrobků bulharských fabrik, bulhaři teď prominou. Myslím, že nemá cenu toto řešit, hlavně když to jede.
Napsal: stř bře 31, 2010 19:22
od Maysner
21214 znaci nivu 1.7, tzn podmodel. bylo fuk zda spi ci mpi

udelali v tom mega bordel
ale motor 21213 je 1.7SPi a motor 21214 je 1.7MPi. blok 21214 se lisi jeste v nejakym nalitku na detonacni cidlo
Napsal: stř bře 31, 2010 22:20
od ladadriv3r
mne ide len o to aby mal blok obej 1.7 ja tak ci tak to budem mat na karbec prip. webry....vstrek nechcem....