Stránka 1 z 1
škoda favorit-vyndání motoru
Napsal: pát bře 12, 2010 17:56
od Kewint
soused včera zadřel fáčko,jelikož nečim jezdit musí protože žigula mu pučim jen na cestu do posilky,tak shanime motor.O demontáži sem si neco přečetl,ale prece bych chtěl něco poradit
Napsal: pát bře 12, 2010 18:43
od Yellow01
Však co na tom, vypustit vodu, odpojit elektriku, benzín, vodu, spojku, řazení. Pak to zvednout, shodit kola, povolit matky poloos, povolit spodní čepy, vyrazit poloosy, povolit silentbloky motoru a převodovky a pustit motor s převodovkou dolu. Na zemi to rozdělíš od sebe a je to.
Napsal: sob bře 13, 2010 08:49
od Marek
Samozřejmě nejlepší je demontovat celou pohonnou jednotku, tedy komplet motor s převodovkou a půlit to až potom.
Lze pochopitelně demontovat i samotný motor (ale časově to vyjde skoro nastejno, navíc se víc navztekáš).
Napsal: pon bře 15, 2010 16:17
od Luděk Musil
Já to dělal právě tímto postupem - oddělil jsem motor od převodovky a zvedal jsem jen motor. Zvednutí motoru bylo jednoduchý ... příště až tam ten motor budu "cpát" zpátky - tak ho napřed přejedu. L.
Napsal: pon bře 15, 2010 19:21
od Pathfinder
Zajdi na nejbližší vrakáč a těch motorů tam budou mít minimálně 5. Můj názor budoucího automechanika : vždycky se motor vyndavá spolu s převodovkou ( u fačka to velkej problem neni jakož i u aut starší výroby s motorem napříč a převodovkou mimo tunel ,pokud je v tunelu , vyndavá se vždy obojí)
Napsal: úte bře 16, 2010 21:58
od Kewint
Pathfinder píše:Můj názor budoucího automechanika
jo to sme dva
uvidímě nějak to spáchám