Stránka 1 z 1

2106

Napsal: čtv bře 11, 2010 09:16
od sudetak
Toto auto je mi nabídnuto za cca 400€.
R.v.-1978,najeto cca 80 tisíc,technická do 01/2011.
Na obrázcích vypadá velmi dobře-až na ty přední blatníky.Nesvědčí tato koroze o další,rozsáhlé skryté pod blatníkem?
Auto jsem zatím fyzicky neviděl,majitel by měl zaslat foto spodku vozu.
Měl bych do toho jít ,nebo ne?Případně jaká by byla měla být cena.

Napsal: čtv bře 11, 2010 09:21
od sudetak
Bohužel, fotky mi to nezobrazilo, jsou zde.

Napsal: čtv bře 11, 2010 09:37
od Lada Rider
Celkom slusne auto v povodnom stave, ak je spodok ok, tak by som asi tych 400 za to dal. Akurat vymenit tie blatniky a nalestit a moze byt z toho pekne auto.

Napsal: čtv bře 11, 2010 09:45
od Wolf
Koroze blatníků nemusí svědčit o shnilých podbězích, ale musí se to prohlídnout. Ale vidím, že je to ze Slovenska, a tak zvaž náklady na pořízení, emise, prohlídka a vystavení technického protokolu něco stojí. A také eko daň.

Napsal: čtv bře 11, 2010 15:28
od mayo456
zalezi od motorickeho stavu, ako je na tom spodok a pod. Fotky su jedna vec a realita môze byt ina. ak bude vsetko ok cca tych 10 000 SK by to mohlo mat realnu cenu.

Napsal: čtv bře 11, 2010 17:14
od sudetak
Tchán koupil před cca deseti lety 2101-jeden z prvních kusů.Byla to uloženka od starého pána:najeto 30tisíc,vůz v garáži zakrytý plachtou a spodek nebyl vůbec od bláta-prostě jak z fabriky.
To,že po tolika letech se rozpadla guma silentbloku ložiska kardanu považuji za normál-oprava za pár korun.Po roku ježdění se začali dělat puchýřky na spodku předních blatníků dole u dveří.Následný řez odhalil,že není nutno měnit celý blatník,ale jen odstranit shnilou část.No jak to bylo vše rezavé v prostoru ukrytém za blatníkem-děs.Dále bylo nutno vyvařit nosníky přední nápravy v motorovém prostoru-tomu se zde říká "věže"?
Auto tedy vypadalo jak nové,ale zub času nezastavíš!
Vzhledem k tomu,že mé 2 T613 jsou též v poločasu rozpadu,potřebuji spolehlivý vůz,kterým bych po dobu x let jejich repase jezdil.Křáp z Boleslavi nechci,ale ani generálkovat náhradní přibližovadlo,které nechci jen dojezdit,zničit a vyhodit!
Nevím zda jsem se rozhodl pro správou značku-dostupnost a cena ND+dá se opravit i na parkovišti.Je mi jasné,že od vozu z r78 nemohu očekávat zázraky,ale zas mne zarazily ceny žigulů na různých bazarových stránkách.

Napsal: čtv bře 11, 2010 17:54
od Jelen
Podle fotek vypadá opravdu moc hezky, něco, jako moje 06, taky měla přední blatníky takhle shnilý, zbytek byl netknutej a po výměně je to krasavice. Jediný, co by mě odrazovalo, je to, že je ze Slovenska. Asi by byl drahý dovoz. Dostupnost dílů je perfektní, alespoň, co se Kladna a Prahy týče, vše je za "babku", něco dokonce levnější, než na škodovku 120ku, vše se dá koupit nové. Jen mi teda nějak nesedí chlívek, kde je toto téma umístěné, z diskuze mi vyplývá, že se o to auto zajímáš, nebo to auto prodáváš, že je v BAZARu v sekci prodám, nebo ho chceš koupit? V tom druhém případě to sem napiš a já téma přesunu do odpovídající sekce. Kdyby sis nevěděl posléze, jako majitel s něčím rady, je spousta lidí okolo, co rádo pomůže, včetně mě, od Prahy bydlím 15 km a lecos se mi taky doma válí.

Napsal: pát bře 12, 2010 06:40
od Wolf
sudetak píše:...Vzhledem k tomu,že mé 2 T613 jsou též v poločasu rozpadu,potřebuji spolehlivý vůz,kterým bych po dobu x let jejich repase jezdil....
Pokud je tomu tak, i když chápu, že 2106 je asi opravdu nejkrásnější žigulík, který se kdy sériově vyráběl, nechceš se za srovnatelnou cenu (pokud počítám i vedlejší náklady) zaměřit na něco mladšího? U tohoto vozu http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13140 je eko daň "pouze" 3 tisíce. Zvaž to.

Napsal: pát bře 12, 2010 12:47
od sudetak
Jelene,v mém prvním příspěvku jsem se špatně vyjádřil.Byl jsem upozorněn na tento izerát:http://auta.i-bazar.sk/osobne-auta/1448881-lada-2106/.S inzerujícím jsem v kontaktu-mám zájem o auto a nyní si inzerát mohou přečíst i ostatní.

Wolfe pokud bych auto koupil,zůstane na SK značkách.Za 20 000Kč si už mohu koupit komfortnější vozítko než je 07-netoužím po íčku mám raději karburátory,ve kterých se umím rýpat a navíc mám pocit ,že žiguly vyrobené po 90.roku hnijí podstatně rychleji,než socialistické kusy.