Stránka 1 z 1

Koroze věže

Napsal: stř úno 24, 2010 18:49
od Cooper
Zdravím, jak je známo, mám totálně na "sračku" pravou věž na 04. Problém je ten, že ty velké díry jsem vyvařil, ale teď zjišťuju, že horní rameno co nevidět vystřelí vzhůru a zastaví se až o to vyvařené. Problém je ten, že nevím, jak tam to horní rameno drží.

To je jen provrtaná díra ve věži a strčený ten šroub, nebo je ve věži ještě něco co to rameno pomáhá držet? Pokud čep drží jen v dírách v samotné věži, jak to vyvařit?.....Sundat horní rameno a něják to tam navařit zpátky?

A vůbec, jak šetrně sundat rameno? Stáhnout pružinu, oddělat tlumič a horní rameno odšroubovat, vytáhnout čep a hurá do vaření?

Napsal: stř úno 24, 2010 19:15
od Yellow01
Tak rozebrat to je sranda. Šroub horního ramena se prostrkuje skrz trubku, co je zavařená ve věži. Při opravě je dobrý to pečlivě odměřit a zavařit přesně na původní místo, protože uložení horního ramena má taky vliv na odklon kola.

Napsal: čtv úno 25, 2010 16:25
od Saša
Pro oddělání horního ramene prakticky potřebuješ akorát podložit spodní rameno . Poté sundat kolo a vyndat dlouhý šroub spojující h.rameno a věž . Nic víc . Rameno pak v čepu otočíš bokem . Někdy sundám i celý brzdič ať nemusím dávat pozor na brzdovou hadici (dva šrouby) . Pružina i tlumič zůstane tam kde jsou .

Napsal: čtv úno 25, 2010 18:47
od Cooper
Saša píše:Pro oddělání horního ramene prakticky potřebuješ akorát podložit spodní rameno . Poté sundat kolo a vyndat dlouhý šroub spojující h.rameno a věž . Nic víc . Rameno pak v čepu otočíš bokem . Někdy sundám i celý brzdič ať nemusím dávat pozor na brzdovou hadici (dva šrouby) . Pružina i tlumič zůstane tam kde jsou .
)


Jo, díky moc, jen mám strach ať si nebouchnu do zvedáku a spodní ramno mi někam vystřelí.....No, chcu mít tu věž co nejdříve za sebou....

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:04
od Yellow01
Pokud nevyndáš tlumič, tak ti pružina nemá kam vystřelit.

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:24
od Maysner
Yellow01 píše:Pokud nevyndáš tlumič, tak ti pružina nemá kam vystřelit.
presne tak. ani nemusis mit podlozeny spodni rameno. auto podloz pod napravnici a nechas spodni rameno vyveseny. budes tam mi i vic mista pro praci. a horni rameno bych odmontoval. zbytecne bude zavazet. jsou to tri srouby M8

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:25
od Cooper
Tři šrouby M8?.....

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:27
od Maysner
Cooper píše:Tři šrouby M8?.....
tema je rameno chyceny k cepu. ten dlouhej samozrejme taky musis odmontovat

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:30
od Cooper
Jo tak, to jo, to si vybavuju. No, ale to spíš můžu nechat rameno hozené bokem na čepu jak psal Saša, ne?

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:37
od peet2101
Můžeš, ale kvůli pohodlí práce bude asi lepší ho vyndat :wink:

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:38
od Maysner
je tam prd pristup, tak si ho aspon trosku zlepsi. to rameno ti tam opravdu bude zavazet :wink:

Napsal: čtv úno 25, 2010 20:41
od Cooper
No tak dobrá tedy, přístup by jsme měli, ještě sehnat COčko, místo a bude to dokonalé a 044 bude ještě nějáký čas jezdit....