Stránka 1 z 2
Blbnutie stieračov
Napsal: úte úno 16, 2010 15:28
od Michael 4x4
Potreboval by som pomoc so stieračmi, doslova blbnú. Začalo to tým že na stály chod chodili dobre, ale na prerušovaný chod nie. Jednoducho zastavovali kdekoľvek na skle, na jedno zotretie sa zastavili aj 3-4 krát. Vymenil som cyklovač - nepomohlo. Včera som vymenil motorček (z UA, vraj maďarský). Blnú šete viac. Poloha páčky a činnosť stieračov je náhodná - páčka v polohe vyp. - chodia stále, páčka v polohe prerušovaného chodu - chodia stále, páčka v polohe stáleho chodu - stierače stoja. Pri zapnutom režime cyklovania sa ozýva dosť silné vrčanie alebo chrnenie z oblasti vľavo dole pod volantom, teda z okolia cyklovača, poistkovky a pod. Taktiež vypadávajú kontrolky, pri zapnutom zapaľovaní. Svetlá, smerovky a check engine kontrolka ukazuje, ručnú a baterku ukazuje kde je páčka stieračov v polohe cyklovača.
ešte sa mi stávalo že raz za čas po vypnutí svetiel vypínačom na palubnej doske, svetlá svietli ďalej, a raz mi odpálilo obidve žiarovky naraz. Potom začalo blbnúť cyklovanie stieračov, najprv len občas, postupne stále častejšie. Mohla by to byť aj nejaká vada v elektoinštalácii? Pomohla by tu diagnostika?
Napsal: úte úno 16, 2010 15:52
od Křečík Barbuška
těžko radit, uvádíš toho strašně moc, prozkoumej ukostření akumulátoru a ukostření v palubovce, povol očisti, stříkni konkorem a znova dotáhni, je možné, že díky absenci kostry se plus dostává i do obvodů co mají být v klidu. Mrkni jestli nejsou někde nějaké konektory uvolněné. Podívej se pořádně i kolem alternátoru, mohlo by se stát, že by na styčných plochách regulátoru byla nějaká oxidace a mohlo by díky tomu občas vyletět napětí, to by vysvětlovalo ty žárovky.
Napsal: úte úno 16, 2010 20:06
od Michael 4x4
Ďakujem Puhimu za vyriešenie
(kontakt na relátku....)
Napsal: úte úno 16, 2010 21:30
od Křečík Barbuška
Které? To co "odlehčuje" spínačce?
Napsal: stř úno 17, 2010 11:13
od Puhi
Koko Loko píše:Které? To co "odlehčuje" spínačce?
áno, v mišovej nive je za poistkovkou úplne v ľavo. A ešte trebalo dotiahnuť kostru na držiaku tých relátok, nejak divne iskrila
njn, stačilo ísť za "vrčaním"
Napsal: ned úno 21, 2010 17:44
od Michael 4x4
Takže príbeh má pokračovanie - vyráža poistku. Mám namontovaný silnejší motorček, žeby kôli tomu? Origo som zatiaľ nemal čas skúšať.
Napsal: ned úno 21, 2010 17:46
od Laďuša
Silnější motor, větší odběr. Kolik má příkon a jaká tam je pojistka? A kolik měl starej příkon?
Napsal: pon úno 22, 2010 16:00
od Michael 4x4
No príkony bohužiaľ netuším...
Skúsil som namontovať pôvodný motorček, ale to je tam, kde to bolo na začiatku, že stierače pri prerušovanom chode prejdú celú dráhu na 3-4 pokusy.
Napsal: pon úno 22, 2010 16:09
od Saša
Tak sundej dekl převodovky a oprav doběhový kontakt .
Napsal: úte úno 23, 2010 18:59
od Puhi
čo s tou nivou furt stváraš?
aká je tam origo poistka?
Napsal: úte úno 23, 2010 19:32
od Michael 4x4
práveže že nič
poistka 8A
Napsal: úte úno 23, 2010 20:44
od Puhi
elektrikári ti tu určite všetko budú prepočítavať, ale jednoducho tam podľa mňa jebni silnejšiu
a skús ten motorček nejak premerať. Ak si nevyhorel s tou iskriacou kostrou, teraz už nevyhoríš
Napsal: úte bře 02, 2010 19:38
od Michael 4x4
Napsal: úte bře 02, 2010 20:07
od Puhi
Pohoda, ako som ti vravel, zrejme kabeláž sa používa tá istá ako do 07
http://puhi.rajce.idnes.cz/Exkurzia_na_ ... 009284.jpg
Niet sa čomu čudovať že kábel je krátky, tí rusi sú fakt kokoti
ps. 10A valcové sú tiež, ale zrejme sa používajú iba zriedka
Napsal: sob bře 06, 2010 21:50
od Křečík Barbuška
Pěkný podpalovač.