Stránka 1 z 3
dutiny
Napsal: čtv úno 11, 2010 13:51
od txx
co za směs používáte na dutiny
vosk mám potřeboval bych ho něčím naředit a snížit hořlavost
Napsal: čtv úno 11, 2010 14:03
od Dusan
Najlepsi je olej s prachom...potom olej s ML a pripadne ML ...
POuzi funkciu hladat. (to sa tyka tohto prispevku a tohto pretym s povlakom na viecu uz to tu bolo x krat prebrane)
Napsal: čtv úno 11, 2010 14:12
od txx
pravda k první otázce tady toho bylo řečeno dost, ale o chemii ředění vosku (mám ho v kvádrech asi byl na trafa) sem nic nenašel
Napsal: čtv úno 11, 2010 14:46
od Teepee
Do dutin bych olej s prachem neaplikoval. Já mám rád Resistin ML.
Slyšel jsem o transformátorovém oleji, má údajně vynikající vzlínavost. Sám jsem nevyzkoušel, tak nevim.
Já bych ten vosk zkusil ředit tím, čím se ředí Resistin ML - technický benzín, nebo na obalu zmiňují Ředidlo ML/CAR.
Jinak trochu míchání je napsáno tady, a koukám že i tady se zmiňují o tranformátorovém oleji, a připoměli mi petrolej, o tom mi zase říkal někdo jiný.
http://trabant.600.sweb.cz/technika.00.htm
Napsal: pát úno 12, 2010 07:51
od Wolf
V každém případě by to měl být prostředek dostatečně vzlínavý, přilnavý, ale hlavně po celou dobu životnosti dostatečně pružný. Z toho důvodu nejsou tyto přípravky jenom voskového základu, ale obvykle mají pryskyřično-voskový základ. Teď ale na jejich aplikaci není vhodná doba, nejlepší je to v létě, kdy svítí slunce a karosérie je řádně rozehřátá. Já teď používám Body (tuším 900).
Jinak vosk by měl být ředitelný ethanolem (lihem
) v nějaké slušné koncentraci.
Napsal: pát úno 12, 2010 11:32
od txx
transformator olej je prudce jedovatý , benzín, líh a jiné rychle vyprchají
Napsal: pát úno 12, 2010 15:27
od Křečík Barbuška
ML se běžně ředí technickým benzínem. S jeho vyprcháním se počítá, pomáhá vzlínat materiálu i do jemných spár. Součástí přípravků jsou i složky potlačující korozi. Důležité je, aby po vyprchání zůstala vrstva pružná a přilnavá, nejsem si jist, zdali toto tvůj vosk v kvádrech umožní. Mohlo by se ti stát, že tvůj samoděl nesplní očekávání a při případném podtékání odlupující se vrstvy spíše uškodí, i tuto možnost uvaž. Každopádně na aplikace čehokoliv do dutin je vhodné léto, nejlépe po serii teplých a suchých dnů, aby to v prohřáté kastli pěkně pracovalo.
Napsal: pon úno 15, 2010 12:50
od txx
o to mě jde změnit pružnost a tekutost toho vosku
po vyprchání rozpouštědla
Napsal: pon úno 15, 2010 14:59
od MartasBrno
No ta pružnost a tekutost se řeklbych přiblíží tomu stavu, kdy to máš v těch kvádrech (ovšem ve filmu patřičné tloušťky). Můžeš si udělat kontrolní vrstvu na nějaké ploše a po vyprchání s ní zkusit zacvičit, co vydrží...
Napsal: pon úno 15, 2010 17:41
od rosta
slyšel jsem do dříve narozených že proti korozi je vynikající tankovej olej-co tím mysleli ? nevíte někdo-že by speciální mazadlo na vojenskou techniku ?
Napsal: pon úno 15, 2010 22:30
od EMI
dneska, je takovýhle sajrajtů už tolik, že používat vyjetej olej nebo naftu mixnutou rezistinem a podobný eperimenty je myslim neproduktivní. Chápu to dřív,kdy byl problem sehnat i rezistin. Já osobně kupuju dinitrol (a teď číslo nevim, ale na dutiny je jen jeden). Už jsem ho tu propagoval mockrát a ještě mockrát propagovat asi budu
... má výbornou vzlínavost a fakt ta ochrana proti rzi je výborná a blizzard je toho důkazem. Navíc nevadí gumě a plastům a dá se použít i na ně a vrátí jim novej vzhled. vždycky když udělam dutiny, tak nechávam auto vykapat na hadry a tima pak ještě přeblesknu konce nárazníků a ty gumový ťapky na náraznících + gumy okolo oken. a jestli máte problem s reznutím kastle v dolních růžkách pod gumou okolo okna, tak stačí injekční stříkačkou stříknout pod gumu
Napsal: pon úno 15, 2010 23:18
od Jelen
Tak, Dinitrol se používá i k ochraně letadel, děláme teď jedno, který i po dvaceti letech provozu vypadá stále velice dobře:
http://www.planes.cz/cs/photo/1069622/b ... n_res=1024
Napsal: úte úno 16, 2010 18:12
od EMI
nemít to ty okýnka, tak to vypadá spíš jak tunel na metro
... oni vyrábí takovej komplexní program, měl jsem od nich i kit a nástřík na podvozek. Nikdy bych na tu značku nepřišel, kdyby mi jí nedoporučil známej co má autodílnu a lakovnu. autoklempířinou a lakováním se zabývá už přes 10 let
Napsal: stř úno 17, 2010 20:25
od Lada_BV
EMI píše:Já osobně kupuju dinitrol (a teď číslo nevim, ale na dutiny je jen jeden). Už jsem ho tu propagoval mockrát a ještě mockrát propagovat asi budu
... má výbornou vzlínavost a fakt ta ochrana proti rzi je výborná
No a co když jsou už dutiny
chycené rzí, co pak ???
Napsal: čtv úno 18, 2010 00:01
od Dusan
olej...a myslim ze olej z trafa je karciogeny....