Stránka 1 z 3

úpravy motoru 1.7

Napsal: ned led 24, 2010 22:17
od mušketýr
Pustil se někdo do toho.
Pokud ano jaké zásahy jste provedly?
Snížená hlava-o kolik?
Vačka-kolik stupňů?
Odlehčený setrvák-co snese?
Prostě cokoli+popsání i mylných úprav.
Taky mě zajímá čipování,(spíš ze zvědavosti)ale neslyšel jsem o nikom kdo by do toho šel.
Všem dík.Mušketýr

Napsal: ned led 24, 2010 22:44
od Maysner
prevrtani na 84mm
zastavba 88ky kliky moc vysoky tlaky, snizeni pistu, uprava bloku aby pisty dole nenarazeli
hlava optimum max 1,5mm. extremisti sli az na 2 a 2,5mm ale nebylo to ok( oproti 21011 hlave je z 1.7 uz o 1,5mm nizsi ! )
vacka s mirnou upravou komprese asi 270ka
chip nidko nevim. pro lidi tady je to drahy. musi se to delat individualne a nema to sebemensi smysl na SPi. jedine MPi
setrvak mam cca 1,1kg a pohoda

Napsal: ned led 24, 2010 22:50
od Cory
Maysner píše:prevrtani na 84mm
zastavba 88ky
Vyhodnejsie je zastavat 84ku kluku s 84kami piestami-vaic to vydrzi, mensie sily na stenu valca a rozdiel medzi 1950 a 1862 nebude az taky velky.... a nie je problem zohnat ojnice skratene o 2,5mm, 5mm a 7,5mm

Napsal: ned led 24, 2010 22:54
od Maysner
Cory píše:
Maysner píše:prevrtani na 84mm
zastavba 88ky
Vyhodnejsie je zastavat 84ku kluku s 84kami piestami-vaic to vydrzi, mensie sily na stenu valca a rozdiel medzi 1950 a 1862 nebude az taky velky.... a nie je problem zohnat ojnice skratene o 2,5mm, 5mm a 7,5mm
neco takovyto jsem mel v planu stavet. bohuzel uz k tomu nedojde. pokud nebude niva. momentalne mam neco pod 2500 :mrgreen:

Napsal: ned led 24, 2010 22:56
od Cory
Maysner píše:neco takovyto jsem mel v planu stavet. bohuzel uz k tomu nedojde. pokud nebude niva. momentalne mam neco pod 2500 :mrgreen:
u mna sa to uz pomaly zacina, len haprujem na piestoch...a pod 2500 ma aj náš krovinorez :mrgreen:

Napsal: ned led 24, 2010 23:07
od Trevor
Skor ako jebat peniaze do kluky a piestov je lepsie tam proste dat upravenu hlavu pretoze to prinese daleko vecsi efekt ako ten objem. Chipovanie atmosferickych motorov je dost maly prinos. Asi najrozumnejsia cesta je mpi s mega squirt alebo vems ale tam potom 100eurace lietaju ako dive :D

Napsal: pon led 25, 2010 07:14
od Cory
Trevor píše:Skor ako jebat peniaze do kluky a piestov je lepsie tam proste dat upravenu hlavu pretoze to prinese daleko vecsi efekt ako ten objem
Je pravda, ze bez upravenej hlavy to jednoducho nepojde...

Napsal: pon led 25, 2010 09:07
od Jozef Matuška
Presne tak ako píše strýko Trevor najprv začnite hlavou + maďarský komplet výfuk a to sa budete diviť aký je to rozdiel oproti seriovej 1,7, vyskúšané a spokojnosť. A až potom riešte zvýšenie objemu, načo vám bude veľký objem keď na hlave sú ventily veľké ako na motore 1,2.

Napsal: pon led 25, 2010 09:11
od Lada Rider
vackovy hriadel s vacsim uhlom otvorenia nema podla mna moc vyznam, kedze ta zastavi omezovac pri neviem kolko otackach...

Napsal: pon led 25, 2010 09:12
od Cory
Ak uzz chcem robit tu 1,9, tak rozumnejsie bude zacat prave upravou objemu :wink:

Napsal: pon led 25, 2010 09:55
od Jozef Matuška
ja nenarážam na to že nie zvýšiť objem, ale bez tej hlavy a výfuku to bude podľa mňa sklamanie, objem je jedna vec ale aj naplniť a vyhodiť z toho objemu to niejak treba. Však teraz ako sú tie ventily zväčšené je to rozdiel a veľmi citelný oproti sérii a nehovorím, že by ten ventil nezniesol ešte o pár milimetrov navyše. A 100 %, že ten motor pôjde lepšie ako keď zneho spravím aj 2,0 (ak sa dá) so sériovou hlavou.

Napsal: pon led 25, 2010 10:13
od Cory
Jozef Matuška píše:ja nenarážam na to že nie zvýšiť objem, ale bez tej hlavy a výfuku to bude podľa mňa sklamanie, objem je jedna vec ale aj naplniť a vyhodiť z toho objemu to niejak treba
No ved tak som to myslel, len tu hlavu som uz bral ako samozrejmost :)

Napsal: pon led 25, 2010 10:25
od Jozef Matuška
tak vtom prípade som nič nepovedal, keď to budeš mať hotové tak to prídeme s Trevorom vyskúšať. Už aj tak sme u teba dávno neboli.

Napsal: pon led 25, 2010 11:53
od Pája
Po několikaleté úvaze o rentabilitě úprav motoru je jasná volba koupit motor z úplně něčeho jinýho a naimplantovat to do VAZU. I kdyby ten motor stál 20 tisíc a další materiál pro implantaci třeba deset tisíc, tak budete na ceně trochu poladěnýho Lada-motoru.

Napsal: pon led 25, 2010 12:39
od Cory
Jozef Matuška píše:tak vtom prípade som nič nepovedal, keď to budeš mať hotové tak to prídeme s Trevorom vyskúšať. Už aj tak sme u teba dávno neboli.
Tak vas očakavam :wink: