Oprava plechových částí auta
Napsal: úte říj 18, 2005 13:39
Takže jsem se dal do plánované rekonstrukce, která by měla být ukončena někdy příští rok snad v létě novým kabátem na autě.Vše bude probíhat podle toho jak budou penízky. berte to jako návod pro ty, kteří na něco takového sbírají morál a nebo prostě neví od kde začít.
Takže díl první oprava podlah:
čtvrtek 13.10.2005 jsem se do toho pustil. Postupně jsem nejdříve demontoval všechny sedadla následně pak plastové součástky a jako poslední pak následovalo vjmutí koberce a jeho podkladních vrstev. Po dním jsem objevil plech natřený něčím co by se dlao přirovnat k napůl rozteklému asfaltu. Naštěstí nebylo velké teplo a tak za přispění širokého šroubováku a dřevěné paličky jsem odstranil prakticky veškerý asfalt z podlah.Dále jsem navštívil Karla aby provedl odbornou rekognoskaci terénu, a zjistil odborný rozsah poškození.
pátek 14.10.2005 dodělal jsem očištění podlah a demontoval plastové podběhy z předních blatníků. Podařilo se i bez demontáže předních kol i když duralové shrnovací nýty se odvrtávaly pěkně debilně. Dále jsem si zajel do práce pro peníze a nechal naohýbat patřičné části z plechu tl 1,2mm a 2mm. následovala návštěva prodejny koberců, a výběr nové podlahové krytiny která je osazena na gumové podložce.protože jsem měl chvíli čas dal jsem se do montáže centrálního zamykání od Automanie a uspěšně osadil celou levou část vozu. K mému překvapení byla na první pokus funkční.
sobota 15.10.2005 nasadil jsem sedadlo a vydal se na cestu. zaparkoval auto natáhli patřičné kabely a za zvuku flexky se dali do práce. podařilo se vykucaht větší část zasažené podlahy a postupně jsme ji nahrazovali novými plechy. Zároveň s ní jsme předělali i úchyt sedadla řidiče, který byl z poloviny prasklý. i kdž vše šlo v podstatě bezproblémově nahradili jsme starý příčník resp. zbytky toho co z něj zbylo novým z 2mm plechu přebrousili některé sváry a při té příležitosti jsme zavařili i otvory po okrasných lištách v levém prahu podotýkám že zde jde o provizorní řešení, neboť prahy a zbytek bude vyměněno asi na jaře před lakováním. bylo něco po šesté hodině večerní, když jsem osedlal Rudého Barona a vydal na cestu domů. Zjistil jsem že jsem si prvaděpodobně zmrvil reproduktory nevím jestli je na vině svařečka či něco jiného. Mám po náladě.
neděle 16.10.2005 stejně jako předchozí den jsem se vadal na cestu a vše se opakovalo, akorát že na druhé straně auta. Podlaha zde byla zasažena podstatně méně než strana řidiče.Naproti tomu prahy jsou na tom o dost hůře je to divné protože právě tato strana by měla být více při stání chráněna od projíždějících aut. zavařili jsme i díru v blatníku. Opět provizorně a to z důvodu přežití zimy. tentokrá jsme byli hotoví o dost dřív takže jsem se vydal na cestu a doma ještě alespoň podlahy okartáčoval a natřel základovou barvou.
pondělí 17.10.2005 Už je všední den, brzo je tma a dělá se pěkně zkurv..ně no jasně je taky pěkná kláda. no nic jen jsem stihl okartáčovat vnitřní plochy natřít je základem a spodní opravenou část natřít penetračním nátěrem penetral Alp. je to taková podkladní vrstva pro Body 930, který hodlám aplikovat ve dvou až třech vrstvách na spodní část podvozku.mmj jsem získal naději že repro soustava možná nebude úplně v prdeli. napadlo do ní jen smetí z broušení takže zkusím provést demontáž vysátí a vyčištění a pak se uvidí. Doufám že to bude funkční jinak se asi zhoupnu.
Takže díl první oprava podlah:
čtvrtek 13.10.2005 jsem se do toho pustil. Postupně jsem nejdříve demontoval všechny sedadla následně pak plastové součástky a jako poslední pak následovalo vjmutí koberce a jeho podkladních vrstev. Po dním jsem objevil plech natřený něčím co by se dlao přirovnat k napůl rozteklému asfaltu. Naštěstí nebylo velké teplo a tak za přispění širokého šroubováku a dřevěné paličky jsem odstranil prakticky veškerý asfalt z podlah.Dále jsem navštívil Karla aby provedl odbornou rekognoskaci terénu, a zjistil odborný rozsah poškození.
pátek 14.10.2005 dodělal jsem očištění podlah a demontoval plastové podběhy z předních blatníků. Podařilo se i bez demontáže předních kol i když duralové shrnovací nýty se odvrtávaly pěkně debilně. Dále jsem si zajel do práce pro peníze a nechal naohýbat patřičné části z plechu tl 1,2mm a 2mm. následovala návštěva prodejny koberců, a výběr nové podlahové krytiny která je osazena na gumové podložce.protože jsem měl chvíli čas dal jsem se do montáže centrálního zamykání od Automanie a uspěšně osadil celou levou část vozu. K mému překvapení byla na první pokus funkční.
sobota 15.10.2005 nasadil jsem sedadlo a vydal se na cestu. zaparkoval auto natáhli patřičné kabely a za zvuku flexky se dali do práce. podařilo se vykucaht větší část zasažené podlahy a postupně jsme ji nahrazovali novými plechy. Zároveň s ní jsme předělali i úchyt sedadla řidiče, který byl z poloviny prasklý. i kdž vše šlo v podstatě bezproblémově nahradili jsme starý příčník resp. zbytky toho co z něj zbylo novým z 2mm plechu přebrousili některé sváry a při té příležitosti jsme zavařili i otvory po okrasných lištách v levém prahu podotýkám že zde jde o provizorní řešení, neboť prahy a zbytek bude vyměněno asi na jaře před lakováním. bylo něco po šesté hodině večerní, když jsem osedlal Rudého Barona a vydal na cestu domů. Zjistil jsem že jsem si prvaděpodobně zmrvil reproduktory nevím jestli je na vině svařečka či něco jiného. Mám po náladě.
neděle 16.10.2005 stejně jako předchozí den jsem se vadal na cestu a vše se opakovalo, akorát že na druhé straně auta. Podlaha zde byla zasažena podstatně méně než strana řidiče.Naproti tomu prahy jsou na tom o dost hůře je to divné protože právě tato strana by měla být více při stání chráněna od projíždějících aut. zavařili jsme i díru v blatníku. Opět provizorně a to z důvodu přežití zimy. tentokrá jsme byli hotoví o dost dřív takže jsem se vydal na cestu a doma ještě alespoň podlahy okartáčoval a natřel základovou barvou.
pondělí 17.10.2005 Už je všední den, brzo je tma a dělá se pěkně zkurv..ně no jasně je taky pěkná kláda. no nic jen jsem stihl okartáčovat vnitřní plochy natřít je základem a spodní opravenou část natřít penetračním nátěrem penetral Alp. je to taková podkladní vrstva pro Body 930, který hodlám aplikovat ve dvou až třech vrstvách na spodní část podvozku.mmj jsem získal naději že repro soustava možná nebude úplně v prdeli. napadlo do ní jen smetí z broušení takže zkusím provést demontáž vysátí a vyčištění a pak se uvidí. Doufám že to bude funkční jinak se asi zhoupnu.