Stránka 1 z 1
Karburator na 2107-čke motor 1500
Napsal: stř led 06, 2010 16:33
od oto911
Ake ma natriskovanie karburator na 2107-čke? Motor 1500.. Zda sa mi ze to netaha skusal som to nastavit o trochu sa to zlepsilo ale stale to neni ono.. Chcem len vedet ci maitel predomnou to niak "neuskrtil". Teraz su tam trisky 150/150 a 120/120
Napsal: stř led 06, 2010 21:00
od Křečík Barbuška
Zde máš origo otryskování.
Napsal: stř led 06, 2010 21:31
od Marek
Tak to tedy uškrtil a pořádně. Seriové nastavení je 150/112 a 150/150 - viz tabulka.
Napsal: stř led 06, 2010 22:43
od oto911
oki zajtra ich vymenim.. A ja ze co je ten motor stale taky lenivi...

a pritom ma najazdene len 70000km
Napsal: čtv led 07, 2010 07:45
od Marek
Ten, kdo to přetryskoval, nejspíš netušil, že karburátor na modelech 2107 je velmi moderní a úsporný. Se čtyřmi rychlostmi se dá jezdit pod sedmi litry.
Napsal: čtv led 07, 2010 10:07
od oto911
no jo. Mal to taky stari pan chodil stym iba na rybi a tak.. Asi mu to stacilo....
Napsal: čtv led 07, 2010 17:11
od Křečík Barbuška
Marek píše:Se čtyřmi rychlostmi se dá jezdit pod sedmi litry.
To ano, má zkušenost odpovídá 6,7l/100Km, ovšem jen na dálku, ale zato to může být i "sportovnějším" stylem a to dokonce i s difem 3,9. Po městě je to ale o chlup (velice malý) horší než na třináctce. Jinak třeba s 5q jsem na dálu již takovou spotřebu neudělal, ten se hodí jen na dálnice a k šetření sluchu.
Napsal: čtv led 07, 2010 21:34
od ger007
ja jazdim dialky z 1,5kou a 07 ozon za 6,9 -6,8, a to s Difom 4,1! so 4,44 za 7,3! a to jazdim aj naozaj "sportovo" ! ked nieco obieham ani na mna netrubia

Napsal: pát led 08, 2010 12:59
od Lada Rider
ja som robil so seriovym ozonom na 1600 a vackovicou 270 priemerne 7.3 dialky a to som chodil tak "neslusnejsie"... ger nestihal

Napsal: pát led 08, 2010 20:49
od Maysner
Lada Rider píše:ja som robil so seriovym ozonom na 1600 a vackovicou 270 priemerne 7.3 dialky a to som chodil tak "neslusnejsie"... ger nestihal

jak by mohl s plynem pro invalidy

Napsal: ned led 10, 2010 15:04
od Marek
oto911 píše:no jo. Mal to taky stari pan chodil stym iba na rybi a tak.. Asi mu to stacilo....
Přijde mi to jako nesmysl. Změnou osazení karburátoru (a navíc takhle nesmyslně) se žádné úspory paliva nemohlo dosáhnout. Když vezmu v úvahu, že 1.stupeň je oproti serii obohacen, muselo to mít vyšší spotřebu - a 2.stupeň je naopak výrazně ochuzen, takže v případě přechodu do plného plynu se motor dusil nedostatkem benzinu v palivu.
Absolutní a nehorázná debilita tohleto..... Takhle to dopadá, když se do toho serou lidi bez jakýchkoli byť sebemenších znalostí.
Napsal: pon led 11, 2010 12:10
od MartasBrno
No, mně by zajímalo, když tomu ti lidi asi nerozumí, tak podle čeho vybíraj to "úsporný" osazení. Jen tak čistě teoreticky. Jestli berou to co bylo na starším nebo slabším typu...
Napsal: pon led 11, 2010 12:32
od Marek
Těžko říct. Ale tímto způsobem, jak tu bylo popsáno, byly osazovány karburátory pro dvoutaktní motory (např. Wartburg s karburátorem Jikov SEDR) - na obou komorách měly stejné nebo velmi podobné osazení. Možná pan bývalý majitel přešel tehdy na Ladu z Warťáka - to by mnohé vysvětlovalo.....
Napsal: pon led 11, 2010 17:22
od oto911
no to sa uz asi nedozviem ale robilo to divne veci ziadna plinulost v akceleracii do mierneho kopca na dvojke mi to skapinalo akonahle som pridal, a na rovine ked som dal podlahu tak to zabralo a potom akoby si ubral ale pritom som mal stale podlahu..