Stránka 1 z 1

Saly hlavnych lozisk

Napsal: ned pro 20, 2009 12:03
od Lada Rider
Potreboval by som poradit ako spravne zalozit saly na fotke. Su to origo zo starych zasob na prvy vybrus. Viem, ze posledne 2 sirsie, bezdrazkove idu na 3. lozisko, ale ostatne neviem ako dat... pretoze, tie stare co som vybral z motora mali vsetky tu drazku okrem 3. A zase som sa naopak stretol so sadou co bola uplne bez drazok. Ja si myslim, ze tie s drazkami dat do bloku a hladke do vik lozisiek?

EDIT: prehrabal som vsetky knihy co mam, asi 10, a ani v jednej sa takato sada lozisk nespomina. vsade len taka, co ma 3. lozisko hladke a ostatne s drazkami... to je nejaka haluz toto

Obrázek

Napsal: ned pro 20, 2009 18:15
od EMI
já měl na ojnicích hladký a na uložení kliky do bloku s drážkou a bylo jedno zda to byla šála do bloku a nebo klemy nahorů.... ale ber to jako příspěvek s nulovou informační hodnotou. protože pátram pouze ve svej paměti :oops:

Napsal: ned pro 20, 2009 19:00
od Lada Rider
tak si predsa len odpoviem sam, ked sa pozreme na tuto stranku http://zap-info.com/cat.php?seskey=4373 ... 2&ide=4356# tak tam vidno ze hore ide salka s drazkou a dole bez... ale mistifikuje ma originalna literatura, ktora tvrdi, ze horna a dolna panev musi byt rovnaka... tak, tak co vy na to?

Napsal: ned pro 20, 2009 19:02
od Marek
Dolů přijdou všechny hladké. Poslední (šestá) hladká přijde na střední uložení. Drážkované šály jdou na 1., 2., 4. a 5. uložení do bloku.

Napsal: ned pro 20, 2009 19:05
od Lada Rider
Marek píše:Dolů přijdou všechny hladké. Poslední (šestá) hladká přijde na střední uložení. Drážkované šály jdou na 1., 2., 4. a 5. uložení do bloku.
Dik Marek, akurat som logicky usudil, ze soudruzi v cccp to vylepsili casom, ze ta spodna salka je hladka, ked na nu posobi v podstate cely tlak a vaha kluky aby sa to stykalo vacsou plochou...

Napsal: pon pro 21, 2009 22:45
od dmatej
To si budu muset pamatovat, snad se k tomu dostanu ...

Napsal: úte pro 22, 2009 09:47
od Marek
Ty drážkované šály jsou tam proto, že od hlavních ložisek vedou vrtané kanálky do ojničních ložisek - takže ten tlakový olej vede těmi drážkami z mazacího kanálku hlavních ložisek do ojničního.