Stránka 1 z 1

Nový motor občas zhasne

Napsal: pát pro 11, 2009 11:03
od lypos
Tak mi známý namontoval do žigula motor 1300 řemen, má nalítáno cca 50000km, podle zvuku je to fakt poznat, jezdí v pohodě. Má to však jeden háček, v úterý mi dvakrát motor zhasnul(jel jsem na benzín), tak přemýšlím čím, by to mohlo být: 1) málo zahřátý motor
2) špatné svíčky, kabely
3) nějaká špína v rozdělovači
4) špína v palivu???(podařilo se mi totiž v ten den vysušit nádrž, tak jestli se třeba nemohla dostat nějaká usazenina třeba až do karbecu a pak dál???)
5) neseřízení motoru na LPG(zatím nebyl čas), jestli to nějak ovlivňuje i chod motoru na benzín ???

Protože, nahodit pak pokaždé šel, jenže to trvalo sakra dlouho, nechtělo se mu, podruhé se asi i přechlastal.

Co myslíte?

Jo a ještě občas, když jedu, tak jakoby žigulu občas malilinko škube spojka, nebo kardan???(auto ale jede plynule, i motor)...
Známý měnil kromě motoru i spojkovou lamelu, ta co tam byla před tím, tak ta byla hodně ohlodaná. Může toto být tou novu lamelou?

To je dotazů, ale věřím, že mi někdo z vás na fóru poradí. :)

Napsal: pát pro 11, 2009 21:07
od rosta
jestli je to osazený ozonem tak bych tipnul že to chcípe kvůli tomu blbýmu ekonomizéru-kup novou volnoběžnou trysku a nebo je v háji ložisko v rozdělovači-to potom hází jinej odtrh a předstih a chcípe to taky

Napsal: pon pro 14, 2009 17:06
od lypos
jj, tipnul bych ten rozdělovač, protože, když jsem s tím odjel poprvéz opravy, tak jsem se musel hned vrátit, protože po asi 0,5km začal vynechávat válec(výbuchy z výfuku, netáhlo to), tak známý rozebral karbec,nepomohlo, pak mrknul na rozdělovač, vypadal čistý, tak s ním zakvedlal a upravilo se to, ale asi ne úplně na 100%, na volnoběh se stane tak 2x z 10(křižovatky, přechody atp.), že jakoby v krátkých okamžicích (řádově pár ms) ten motor zhasínal (nebo vynechal některý válec) - někdy se to stane při jízdě při nízkých až středních otáčkách(na trojku a cca 40 podle tacha), ale jede pořád dál, prostě nárazově hodně velké výkyvy v otáčkách; tak tam asi vrazím zpátky ten původní rozdělovač

jo, doufám, že toto nějak nelikviduje motor, to by mě peep

Napsal: pon pro 14, 2009 17:34
od Křečík Barbuška
Zkus odpojit hadičku od podtlaku co vede do rozdělovače, tím se omezí zdali to nedělá náhodou ložisko podtlakové regulace. Pro klid duše můžeš hadičku směřující do karburátoru zaslepit šroubkem, díru na tělese membrány rozdělovače zaslepovat nemusíš.

Napsal: pon pro 14, 2009 18:04
od Petr HC
Koko Loko píše:Zkus odpojit hadičku od podtlaku co vede do rozdělovače, tím se omezí zdali to nedělá náhodou ložisko podtlakové regulace. Pro klid duše můžeš hadičku směřující do karburátoru zaslepit šroubkem, díru na tělese membrány rozdělovače zaslepovat nemusíš.
Pokud se situace po tomto zásahu zlepší, je pravděpodobnější v bužírce nalomený kablík z průchodky tělesa rozdělovače na otočnou desku nebo špatný kontakt této desky s kostrou (silně zamaštěné osazení pod deskou a nepružící pružinky přitlačující desku do osazení v tělese ).
U některých rozdělovačů je deska spojena s kostrou licnou, která může způsobovat zkrat s vývodedm k cívce .Nelze vyloučit ani průraz průchodky, uložení "kladívka" nebo vadný kondenzátor.