Stránka 1 z 2

Kdo si (první) koupil vašeho žigulíka?

Napsal: úte pro 08, 2009 00:15
od MartasBrno
Toto téma je inspirováno tématem Nejstarší žigulík na fóru, http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=12560
a mělo by se pokusit shrnout charakteristiku člověka který si před lety pořídil vaše současné auto. Nechci nikomu šahat do soukromí (nechci ani jméno ani adresu), jde o malou sociologickou zajímavost.

Charakteristika by mohla být stručná (datum narození, povolání, místo) či podle zdravého uvážení každého z nás.

Tak a teď su vvědavej co z toho vyleze :wink:

Napsal: úte pro 08, 2009 00:26
od Cory
auto: VAZ 2105
rok: 1985
kto: otec (narodený 1957)
povolanie: učiteľ na ZŠ
mesto: Snina
cena: 72 023 Kčs + 5000Kčs uplatok na poradovník

poznámka: nezarobil si na to auto z vtedajsieho platu, ale "podnikat" sa dalo a zarobil si na auto za 3,5 mesiaca. Pred otcom boli v okrese este 2 ludia, ktorí si kupili 2105 skor ako on.

Napsal: úte pro 08, 2009 09:29
od Kewint
Vaz 2105
rok 1984
majitel soused
město česká třebová
cena 75 000 KČs -2000 za oloupaný lak na levém blatníku, potom majitel můj táta,ocsenuju sem dnes kupní smlouvu a doplním 07

Napsal: úte pro 08, 2009 10:20
od EMI
osud blizzarda byl následující: Já ho koupil od prvního majitele, který ho koupil jako nový kus, kdy jich přišlo do Klatov 5 ks. 1 ks si koupil nejznámější kolotočář z Klatov, jeden byl pro nějakou vyšší šarži od VB, další pro nějakého advokáta a další lístek na vaz 21061 měl nějaký zelinář + poslední auto bylo právě pro minulého majitele. Byl to béžový vaz 21061, který byl ovšem poškrábanej od skládání z vagonu, takže byl reklamován a díky houževnatosti majitele nakonec vyměněn za červenej z plzeňské mototechny, kterej tam měl tamní vedoucí ulitýho pro svého známýho... prostě klasika. no a nyní je muj :D Tehdy se psal rok 1984 a na TP je do teď dopsaná cena obyč tužkou něco přes 80 tis. majitel pracoval jako automechanik. ještě doplnim pozn., že do mototechny v KT chodily dávky takhle po 5 ks a v barvách 2 bílý, 2 béžový a 1 modrej (u typu 061)

Napsal: úte pro 08, 2009 10:33
od rezna
moje modra 21044i prisla do CR v roce 2000 (uvedeni do provozu nekdy v cervnu) - puvodni majitel je znamej od kteryho jsem ji v roce 2003 nebo 2004 koupil (resp. ja to zaplatil a napsal na otce, abych mohl parkovat v centru), a ted od doby uteku ke koncernu s nim jezdi tata

Napsal: úte pro 08, 2009 17:34
od mayo456
prva majitelka mojej lady je z Michaloviec nic viac o tej pani neviem. predpokladam ze ju kupila za cca 63 000 kcs.
Môj otec ako prvy majitel svojej Lady 1200 ju kupoval v Mototechne na Budovatelskej 69 v Presove 2.3.1979 za 58 000 kcs (mal tam kamarata dostal zlavu, inak by platil 63 000 kcs). Auto mal mat uz skôr ale vtedy chodili len biele a bananovo zlte a neviem ci nie aj zelene a tak z prvej varky si nevybral a cakal na druhu. Po druhy krat situacia bola rovnaka s tym rozdielom, ze tam mali aj jednu tehlovocervenu ktoru si zobral. Pôvodne si chcel kupit Ladu 1500 S. Bol to taky jeho sen ak som ho spravne pochopil. problemom neboli ani peniaze ale skôr fakt, ze sa ani poriadne nevedelo kedy sa bude stat poradovnik na Lady. Mojej tete cez nejakych znamych sa podarilo zistit kedy sa bude stat a tak sa tam otec s nou isiel vecer pred tym postavit a zapisat sa. 1500 S bol problem zohnat tak sa nakoniec uspokojil s 1200vkou.

Napsal: úte pro 08, 2009 19:19
od Cooper
Táta koupil naši 2105 od našeho staršího souseda za 40 tisíc v roce 2002. Předchozí auto jsme měli Trabanta, který skončil s proraženým bokem (Trabant 1980-2002). Soused koupil tu 2105 v roce 1985 za nějákých 68 tisíc (otec si není jistý). Jak jsme žigula vytahovali v roce 2002 měl najeté 43 tisíc. Průměrně 2500 km ročne, což je prd. Bohužel se mu to povedlo už nabourat, tak přední blatníky jsou v pozinku a slízá z nich barva. Pneumatiky na kterých to stálo v garáži jsou doteď šišaté a děsně hážou.

Napsal: úte pro 08, 2009 19:52
od Michal Pokorný
Tak můj první VAZ byl 2101 r.v. 1972, jeho první majitel : Federální ministerstvo vnitra (až do r. 1982, potom už různě měnil majitele v rámci naší rodiny)
Můj současný VAZ 2101, opět r.v. 1972, měl prvního majitele narozeného 14.12.1929, bydliště Železný Brod, povolání : řidič (nevím tedy čeho řidič, ale ona 2101 má přední zástěrky s kulatým nápisem Karosa 8) )
Ostatní VAZy procházející mým vlastnictvím nemá, kvůli jejich "mládí" , cenu blíže zkoumat.

Napsal: úte pro 08, 2009 19:59
od Laďuša
Michal Pokorný píše:Ostatní VAZy procházející mým vlastnictvím nemá, kvůli jejich "mládí" , cenu blíže zkoumat.
No ale toho Američana jsi nezmínil :P

Napsal: úte pro 08, 2009 20:54
od Michal Pokorný
Laďuša píše:
Michal Pokorný píše:Ostatní VAZy procházející mým vlastnictvím nemá, kvůli jejich "mládí" , cenu blíže zkoumat.
No ale toho Američana jsi nezmínil :P
To byl druhý majitel toho VAZu, já jsem třetí.
No, ale dobrá, když chceš.....
Tak druhým majitelem mého současného VAZu 2101 byl : John Adam Holmquist , 1Marina Way, Eureka, California 95501

Napsal: úte pro 08, 2009 22:44
od MartasBrno
Hezký!!! To sou zajímavosti.
EMI, zajímavý :D , MP, Američan jo? dobrý teda :D
Můj první VAZ 2101 občas vyjel do Jugošky na dovolenou a pak různě po republice, r.v.80, do provozu 81. První (minulý) majitel rozený 1932, řidič.

Můj druhý VAZ 2101 byl asi takový typický městský auto, do provozu květen 72, výroba 72.
První majitel byl účetní, rozený 1925, osobně ho neznám, ale prý žije, pak měl auto dva roky jeho blízký příbuzný povoláním akademický sochař - učitel (narozky mám eden po sobě :) ). Pak jsem ho koupil já.

Napsal: stř pro 09, 2009 00:09
od JmJ
Prvni VAZ byla 2104 1.3 rv. 1986, kterou otec koupil myslim roku 1989 od posledniho reditele ostravsko-karvinskych dolu, ktery to v ostrave prodaval snad proto, ze sel delat do praglu ministra. pamatuju si, ze to auto melo jeste "papalasske" SPZ (dve nuly v cisle). Myslim ze tehdy za nej otecko dal cca 80 000 (bylo stare 3 roky, hadam neco pres 30 000 km).

Druhy VAZ 2104 ma puvod v Brne v Tuzexu, rv. 1989, kolik stal nevim, ja za nej dal v roce 2004, po 120 000 km 25 000 CZK.Pan co to mel z toho Tuzexu bydlel nekde na Kyjevske, hulil jednu za druhou a delal snad neco s plechem. Auto bylo pravda v celkem dobrem stavu, ale stejne sem tam nasel dost veci, za ktere bych mu urazil obe ruce v ramenou.

Napsal: stř pro 09, 2009 10:15
od Sid
Biela LADA 1500 r.v. 1977- kúpili sme ju odhlásenú, prvý majiteľ je mi neznámy,druhým bol teraz už nebohý priateľ môjho starého otca pán Pavlík. Bol príslušníkom VB. Auto sme kúpili za 5000Sk.

Biela LADA 1500 r.v. 1978- kúpená od pani Vrbjarovej, ktorá auto zdedila po nebohom mužovi. Auto sme kúpili z dediny Šivetice - blízko Revúcej. Auto stálo 9000Sk.

Biela LADA 1200 kombi r.v. 1979- kúpená od Maja za 3000Sk. Zo stavu auta je možné súdiť, že kedysi dávno bolo o neho starané, ale potom skončilo v rukách akéhosi debila, ktorý ho celé dotĺkol a fušersky poplátal.

Napsal: stř pro 09, 2009 20:08
od ger007
LULUBELA som 2 majitel, prvy majitel teta co robila neviem kde, stary technicak mi zobrali pandle ...

Napsal: stř pro 09, 2009 20:29
od rezna
Sid píše:Biela LADA 1200 kombi r.v. 1979- kúpená od Maja za 3000Sk. Zo stavu auta je možné súdiť, že kedysi dávno bolo o neho starané, ale potom skončilo v rukách akéhosi debila, ktorý ho celé dotĺkol a fušersky poplátal.
myslis v rukach Maja jo? :-D