Stránka 1 z 2
xx
Napsal: sob pro 05, 2009 21:27
od Kalasnikov
xx
Napsal: ned pro 06, 2009 10:25
od vladdo608
Napsal: ned pro 06, 2009 12:25
od Kalasnikov
xx
Napsal: ned pro 06, 2009 13:10
od vladdo608
ja osobne relatka nepouzivam ja mam vsetko prekne spravene na 20 A vypinace z BVP
vsetko ulozene na jednej nerezovej platnicke aj z kontrolkami ale tak mam tam silne vypinace packy na volante by ti asi zhoreli kontakty mno...
Napsal: ned pro 06, 2009 13:14
od Kalasnikov
xx
Napsal: ned pro 06, 2009 18:08
od vladdo608
medzi moje tiez nie ... aj ked sa mi to uz parkrat stalo
Napsal: ned pro 06, 2009 18:13
od Luděk Ondrůch
Kalasnikov píše:Aha takže taky H3? Taková moderna do tak starých světel. Tak ještě bych potřeboval radu ohledně toho relé.
Obrázek
bylo by možné ho použít?. A nejsem elektrikář takže se zeptám vývody 1, 2 to je silový okruh a můžu ho spínat spojením 3,4 resp 3,5?
1.) Kostra.
2.) Přívod od spínače světel.
3.) Přívod + od baterie
(přes pojistku)
4.) Volný.
5.) Výstup k mlhovým světlům.
Napsal: ned pro 06, 2009 18:34
od Kalasnikov
xx
Napsal: pon pro 07, 2009 17:13
od Kalasnikov
xx
Napsal: pon pro 07, 2009 18:17
od MartasBrno
Určitě nejsou vázané na osu hl. světel ve svislém směru, ty podmínky montáže tu někde najdeš, hledej. Měly by být myslím min. 20cm nad vozovkou.
Napsal: pon pro 07, 2009 19:01
od Kalasnikov
xx
Napsal: úte pro 15, 2009 12:37
od Kalasnikov
xx
Napsal: úte pro 15, 2009 13:27
od Luděk Ondrůch
A byly ty světla určený pro halogen?
Napsal: úte pro 15, 2009 15:47
od MartasBrno
pošli fotky.
Napsal: čtv pro 17, 2009 12:29
od Kalasnikov
xx