Stránka 1 z 6

Motor

Napsal: ned lis 15, 2009 10:29
od Tonda123
Zdravim, schanim motor z lady 2103 nebo 2105 co jeste nemel saharu, remen a vrtulii melo by se jednat o obsah 1500 kdyby nekdo vedel dejte mi se sem prosim vedet rad bych ho koupil..

Napsal: ned lis 15, 2009 10:30
od Tonda123
ale remen a vrtuli:D

Napsal: ned lis 15, 2009 10:55
od Atex
vsak tu vrtuli muzes dat na jakykoliv motor, a nebo chces 1300 s remenovym rozvodem?

Napsal: ned lis 15, 2009 11:44
od Tonda123
nee, tak nektere typy mely chlazeni remen vrtule a nektere elektrickou saharuu, tak potrebuju motor, ktery mel remen a vrtuli protoze saharu bych tam asi nenacpal tam je malo mista...

Napsal: ned lis 15, 2009 11:45
od Tonda123
a ted se mi dostala pod ruky nabidka na 1600 s prevodovkou newi nekdo jeslti to nacpu do karoserie 2102 kombi???

Napsal: ned lis 15, 2009 11:50
od Malda
Jo

Napsal: ned lis 15, 2009 12:09
od Tonda123
No, ale sou tam jine prevodove pomery tim myslim pomer diferencialku, takze by to taky nemusel jet... spis bych ten motor chtel nacpat na origo prevodovku z 2102 to tam pasnee???piste pls..

Napsal: ned lis 15, 2009 12:11
od Malda
Normalne to pasuje. Maximalne ti bude kecat tachometr, protoze pokud mas puvodni 02 diferak, tak ten ma prevod. pomer 4,44 a prevodovka z 16-ky bude mit nahon na diferak 4,1. Takze to normalne pojede ...

Napsal: ned lis 15, 2009 12:14
od Roman
Na 1600 motor nasadis prevodovku z 2101 absolutne bez problemov... Ale ak pouzivas kombika na jazdenie po normalnych cestach bolo by mozno vhodne uvazovat radsej o pouziti prevodovky z 1600 vky a zohnat aj diferak z 1600vky. Tvoj origo diferak z 2102 velmi lahko predas....

Napsal: ned lis 15, 2009 12:18
od Jelen
Hnací ústrojí má od modelu 2101 do modelu 2107 (od 1200 do 1700) naprosto zaměnitelné agregáty mezi sebou.

Napsal: ned lis 15, 2009 12:20
od Tonda123
fakt, tak to je parada diky moooc, akorat jeste newim jestli je ten motor strikacka to by mi pak byl k hovnu...

Napsal: ned lis 15, 2009 12:21
od Jelen
1600 motor stříkačka nebude, dělaly se jen 1700 ve stříkačce.

Napsal: ned lis 15, 2009 12:21
od Tonda123
no a jeste bych se chtel zeptat co bude lepsiii dat tam tu 1600 z origo prevodovkou nebo ponechat prevodovku z 2102 co bude mit lepsi vykon??

Napsal: ned lis 15, 2009 12:22
od peet2101
Řemen mají všechny motory a u všech pohání alternátor a vodní pumpu, rozdíl je pouze v tom že u některých je vrtule na ose vodní pumpy a u některých je vrtule na el. motoru sahary.

Sahara se tam vleze pokud použiješ lada saharu, její použití je dokonce lepší v tom že sahara spíná jen když je potřeba a motor nemá zvuk jak letadlo.

Na 2102 můžeš namontovat motory 1.2 - 1.6 a nikdo to nemsí poznat.
Motory 1.2, 1.3, 1.5 a 1.6 se liší pouze číslem. Motory 1.7 jsou se vstřikováním, ale dají se postavit na karbec, liší se tuším řemenicí s čidlem a odlučovačem oleje se zabudovanou měrkou oleje. Motory 1.3 z lady 2105 a 2104 mají řemenový rozvod, všechny ostatní mají rozvod řetazem.

Pokud sem někde napsal nějakou chybu prosím skušenější o opravu.

EDIT: než sem to stihl napsat bylo zde všechno řečeno :oops:

Napsal: ned lis 15, 2009 12:27
od Tonda123
Panove dekuji za rady ted uz jen zafrcet pro motor do humpolce:D