Stránka 1 z 1
aky je to karbec?
Napsal: sob lis 07, 2009 12:17
od oto911
2106-1107010 co je to za karbec? bude vhodny ked ho pouzijem na 1700-ku?
Napsal: sob lis 07, 2009 12:23
od Lada Rider
Karburtator pre motor 1600 s otvaranim druhej komory mechanicky. Difuzeri 23/24 a otryskovanie by malo byt tusim 140/150 a 150/150, vhodny bude. ale skor by som pouzil ozon 2107 v dobrom stave a poriadne to nastavil.
Napsal: sob lis 07, 2009 12:29
od oto911
aha diky.. A ece jedna otazocka ta 1700 (ked ju zozenem

) tak ju budem upravovat takze chcem aby to islo co najlepsie aky karbec je na to najlepsi?
Napsal: sob lis 07, 2009 13:51
od peet2101
oto911 píše:chcem aby to islo co najlepsie aky karbec je na to najlepsi?
Dva dvojtý WEBRY

Napsal: sob lis 07, 2009 18:10
od Pája
peet2101 píše:oto911 píše:chcem aby to islo co najlepsie aky karbec je na to najlepsi?
Dva dvojtý WEBRY

40tky...
Napsal: sob lis 07, 2009 19:44
od Cory
pokial chce oto911 nieco zo seriovych karbov,tak pre 1,7 je najvhodnejsi Solex (DAAZ) 21073 (difuzory 24/24)...pekne to ide a za malo penazi,len ho treba dobre nastavit.
Napsal: sob lis 07, 2009 20:16
od Maysner
tento karburator provozuju na 1700. difuzor na druhe komore mam zvetsenej na cca 25,5. trysky tam byli jak pise lada rider. ja to pretryskoval na 115/150 a 160/200. ale tu druhou komoru zkusim dat 150/190
Napsal: ned lis 08, 2009 08:45
od Marek
Je to přesně jak píší kluci, jen bych poopravil osazení. Vzdušníky jsou oba 150 / 150, hlavní trysky 130 / 140 (difúzory 23 / 24). Tento karburátor jako jediný NEMÁ obohacovač.
Jedná se o poslední WEBER 32DSR před nástupem OZONu (byl určen pro motory 1500 / 1600). Pro motor 1700 bohatě stačí.