Stránka 1 z 1

Lestim, lestis, lestime

Napsal: ned lis 01, 2009 12:41
od Lada Rider
Tak, dlhe zimne vecery sa blizia a clovek nema doma co robit, tak som sa rozhodol trosku zabit cas. Technologicky postup je nasledovny: pouzivam klasicku rucnu brusku s 20000ot./min. pri 18V, najprv hruby kamen, potom jemny a nakoniec to finisujem jemnym smirglom. Ak mate niekto lepsie know-how, tak sem s nim. Vysledok vidite na fotkach.

ObrázekObrázek

Napsal: ned lis 01, 2009 15:39
od Pája
Leštění je prima zábava. Jen se z toho dost práší a večer doma smrkáš ocelový holuby. Jinak postup je asi celkem fuk, hlavně aby se dostavil výsledek. Já nejdřív nasadil pilník, pak šmirgl do vrtačky, pak do ruky a nakonec takovej gumovej kotouček do vysokootáčkový frézky. Nevim jak je to možný, ale vyleští to ojnice jako sklo. A ty vývažky u horních ok ojnic rovnou upal. Jen tam nech trošku rovinku okolo tý díry na mazání čepu, ať tam má šanci stýct nějakej olej.

Asi takhle: Ještě před finálním doleštěním.

http://forum.ladaklub.com//viewtopic.ph ... sc&start=0

Napsal: pon lis 02, 2009 11:34
od Little Red Riding Hood
co paknějake vyvažení, nebo něco takoveho, na to se u tohodle nehraje??..

Napsal: pon lis 02, 2009 17:22
od Lada Rider
Little Red Riding Hood, samozrejme, ze sa hra. Vylestis vsetko podla svojich predstav a potom ich vyvazis napriklad na nejakej presnejsej kuchynskej digitalnej vahe, dajme tomu na pol gramu. V origo dielenskej prirucke je, ze sa nesmu vahy jednotlivych ojnic lisit o viac ako 2,5g.

Napsal: úte lis 03, 2009 19:00
od Pája
Lada Rider píše: V origo dielenskej prirucke je, ze sa nesmu vahy jednotlivych ojnic lisit o viac ako 2,5g.
Cha, chááá. Vážil si je, když si je vytáh z motoru? Plus mínus dvacet gramů není problém. Stejně tak je to i s pístama. Takže ať se nikdo nebojí, že by mu motor neběžel, kdyby měl nevyvážný ojnice či písty.

Napsal: úte lis 03, 2009 19:18
od Hurikán
Pája píše:ať se nikdo nebojí, že by mu motor neběžel, kdyby měl nevyvážný ojnice či písty.
Tak on takový motor pojede 100%. Jen nebude dosahovat deklarovaného výkonu, bude produkovat vibrace a hlavně jako celek bude mít nižší životnost.

Napsal: stř lis 04, 2009 07:21
od Patrac
nutno vážit ojnice samostatně, písty samostatně čepy samostatně pak složit v celek a převážit v celku :wink:

Napsal: stř lis 04, 2009 10:15
od Lada Rider
Pája píše:Cha, chááá. Vážil si je, když si je vytáh z motoru? Plus mínus dvacet gramů není problém
Priznam sa, nevazil. Dovolil som si doverovat knihe :shock: Zvazim, ked sa to bude skladat.

Napsal: pát lis 06, 2009 17:43
od Puhi
takže robíš tu 1,4ku či čo to bude? pekne :)

Napsal: pát lis 06, 2009 17:44
od Cory
ak mozem prezradit, 1,6 :wink:

Napsal: pát lis 06, 2009 19:45
od Puhi
nemožeš :mrgreen: tak to mi už pár vecí uniklo no :roll:

Napsal: sob lis 14, 2009 15:13
od Lada Rider

Napsal: pon lis 16, 2009 11:36
od čmelák
este raz sa podtknem o ten tvoj motor v garazi a tak bude pred garazou :axe: :axe:

Napsal: úte lis 17, 2009 15:46
od Puhi
:shock: :P nechceš sa pozrieť aj na moje ojnice? :P :D