Stránka 1 z 1

Rozdíli v motorech 1.7i Niva a 1.7i z normal osobáku.

Napsal: pon říj 26, 2009 20:27
od Marian123
Ahoj všichni. Můžete mi prosím poradit jaký jsou rozdíli mezi těmito motory? Co musím předělat Abych motor z osobáku dal do Nivy. Díky.

Napsal: pon říj 26, 2009 20:45
od Saynerm
je to jeden a ten samej motor. jen je jina olejova vana, a myslim ze i olejovy cerpadlo. jinak jde o jeden a ten samej motor

Napsal: pon říj 26, 2009 20:51
od Marian123
Vana vím. Jde mi o to čerpadlo.Hlavně teda. Děkuji.

Napsal: pon říj 26, 2009 21:00
od Cooper
A rozdíl ve výkonu je daný čím? Tuším že Nivka má výkon o něco menší, ne?

Napsal: pon říj 26, 2009 22:15
od Cory
Cooper píše:A rozdíl ve výkonu je daný čím? Tuším že Nivka má výkon o něco menší, ne?
v RJ?

Napsal: úte říj 27, 2009 09:53
od Saynerm
Cooper píše:A rozdíl ve výkonu je daný čím? Tuším že Nivka má výkon o něco menší, ne?
jak pise Cory, bude to ridici jednotkou, vzdyt kdyz otevres u svyho kombika kapotu, tak urcite budes mit na bloku napsany 21213, coz je oznaceni nivy

Napsal: úte říj 27, 2009 15:53
od Maysner
na bloku u klasiky je pod vyfukem 21213, po "rozdelovacem" 21073. u nivy SPi je myslim oboje 21213. rj nevim nevim. z klasiky ma oznaceni 21214. nivackou jsem nevidel, ale nekdo kdo to ma by mohl rici. rikam si tak zda to nemerili "na kolech". potom by niva mohla mit mensi vykon :roll:

Napsal: úte říj 27, 2009 17:44
od Luděk Ondrůch
21214 je niva spi. Pokud je výkon měřen na kolech, potom musí mít niva menší poněvadž má za standartní převodovkou ještě převodovku redukční.

Napsal: úte říj 27, 2009 18:03
od Marian123
No a když sme u toho. Mají ty motory stejný typový označení?

Napsal: úte říj 27, 2009 20:51
od Maysner
Marian123 píše:No a když sme u toho. Mají ty motory stejný typový označení?
ano. oba to jsou motory 21213. toto uvidis pod vyfukem. na druhe strane na plosce mas vyrazenej typ a cislo motoru. tam asi bude mit niva 21213 a klasika tam ma 21073. nebo mozna tam taky mas 21073. kdyz se nekdo z nivaru mrkne cely se to vysvetli :wink:

Napsal: úte říj 27, 2009 21:17
od Marian123
No jde mi o stk. Aby mě nevyrazili kvůli typu. A nebo bych pak musel do Lady,aby mi napsali papír,že tam ten motor může být.

Napsal: stř říj 28, 2009 10:06
od Dusan
je otazne ci tam vobec budu pozerat.... roky sme mali ine cislo lebo policajt zle opisal a nikto sa nestazoval....

Napsal: stř říj 28, 2009 11:12
od Luděk Ondrůch
Já mám na nálitku vyraženo 21214

Napsal: ned lis 01, 2009 15:13
od Majo
to bude nejaka chyba lebo 21214 je MPI :P

rozdiel vo vykone by som tipoval najma na vyfuk a jeho tvar....

Napsal: ned lis 01, 2009 18:54
od Maysner
Majo píše:to bude nejaka chyba lebo 21214 je MPI :P

rozdiel vo vykone by som tipoval najma na vyfuk a jeho tvar....
diky tomu jsem kdysi mystifikoval patrace ze ma v aute rj z MPi :lol: oni v tom udelali rusi strasnej zmatek. plno veci na 1.7 SPi ma cislo 21214 (predni prsa, zaslepka misto rozdelovace,rj GM, ..... a spi nivu oznacuji 21213 i s blokem (viz nalitek pod vyfukem). a nemyslim si ze by MPi niva vyjela z fabriky driv jak SPi :roll: