Stránka 1 z 1
spotreba - palivova pumpa
Napsal: ned říj 25, 2009 19:07
od JmJ
Uz od Jedovnice bojuju se zahadne vysokou spotrebou. Auto krasne jezdi, jen zere asi 8.5 - 9 litru
. Prosel sem karbec, kontrola predstihu, kontrola kolem nadrze, kolem hadic, vymena vzduchove filtru, kontrola brzd a furt nic. Zadny zapach benzinu nikde necitit, olej nepribyval, secko prose ok.
Neco mi porad rikalo, ze palivova pumpa. Jenze kdyz sem to kontroloval, tak kolem ni nic nebylo znat a to sem to delal nejednou a to i s nastartovanym motorem. Az to tahle vcera prihrnu po dalnici k Drokovi a jak lezu z auta, tak zacitim benzin. Ne moc, normalne bych na tim rukou mavl, ale v teto situaci sem sel hned po smradu az k palivove pumpe, ktera byla zaspod potecena. Takze hurra, po 2 meisich vim, kde byla chyba
Toz zkusenost pro priste
Napsal: ned říj 25, 2009 19:41
od Marek
Jen doufám, že jsi všechny ty hladiny, bohatosti, odtrhy a předstihy pořádně rozjebal
!!!
Napsal: ned říj 25, 2009 19:55
od JmJ
Marek píše:Jen doufám, že jsi všechny ty hladiny, bohatosti, odtrhy a předstihy pořádně rozjebal
!!!
no jezdi to furt dobre, tak snad ne
vetisna veci se jen kontrolovala, nebylo co menit.
Napsal: úte říj 27, 2009 09:23
od Ondra 07
Zigulacka pumpa paliva je kamen urazu, pokazde pri skladani novyho motoru mi pod ni tece olej a trocha benzinu, i pres aplikaci hermetiku na motory. Ten distancni plast je priserne obroben, nebo se proste casem krouti. O vykonu pumy radsi nemluve... Taky vam tak dlouho trva nez natlaci benzin pri startu kdyz auto dyl stoji? beno proste odtece zpet do nadrze.
Resenim je elektrika
Napsal: úte říj 27, 2009 09:31
od Marek
Ondra 07 píše: beno proste odtece zpet do nadrze.
To asi dost těžko. Z plovákové komory do nádrže palivo určitě neodteče, to si můžeš být jist.
Napsal: úte říj 27, 2009 10:33
od Teepee
Ondra 07 píše:Taky vam tak dlouho trva nez natlaci benzin pri startu kdyz auto dyl stoji? beno proste odtece zpet do nadrze.
Nikdy se mi to nestalo, vždy když auto déle stojí načerpám nejdříve palivo ručně. Nač zbytečně mordovat startér a AKU.
Napsal: úte říj 27, 2009 10:48
od JmJ
Kdyz uz ted byla pumpa spatna, tak se padani paliva projevovalo, kdyz auto stalo vic jak den, jinak to nebyl zadny velky problem. Zadne dlouhe toceni starterem se nekonalo.
Napsal: čtv říj 29, 2009 07:10
od Ondra 07
Marek píše:Z plovákové komory do nádrže palivo určitě neodteče, to si můžeš být jist.
Minimalne se odpari na z horkyho karbecu dopryc. Mozna mam spatnou pumpu jako JmJ.
To Teepee: Kdyz rucne nacerpam, tak to samozrejmne startuje na tri otocky, ale jinak trva nez pumpa nacepuje do komory tak,a by zacal benal tyct do trysek.
Napsal: čtv říj 29, 2009 21:13
od Pája
Nevim, jestli to záleží na kusu, ale origo pumpa mi krmí dva karbeci a 1800ccm bez zaváhání, tak snad ten její výkon nebude tak hroznej...
Napsal: ned lis 01, 2009 10:46
od dmatej
Ani já jsem s výkonem pumpy neměl žádnej problém. S těsností je to už horší, člověk pořád dotahuje a dotahuje ... a čeká kdy to rupne ...
Napsal: ned lis 01, 2009 12:46
od popest
Já jsem ten lem u víčka máznul motorovým silikonem a i pod hlavu toho šroubu co to víčku drží jsem ho dal a od té doby je tam sucho a dotaženo to mám s citem.
Napsal: čtv led 21, 2010 09:33
od holmer83
Palivovou pumpu jsem taky řešil, ale to už tak před pár měsícama kdy bylo v autě permanentně cítit benzín a přišel jsem na to že při vyšších otáčkách mi mírně odstřikuje benzín právě s pumpy směrem na chladič a ventilátor, kterej to právě rozdmýchával a hnal směrem k interiéru. Když jsem to demontoval, tak jsem zjistil že membrána je K.O. a prolíná to mezi tím plastovým výliskem. Stačilo vyměnit a problém odstraněn. Co je ale mým problémem je hrozná dlohodobá spotřeba. Jezdím když delší trasy a to rozumě tak mezi 9,5 -10 l a když kratší trasy tak klidně přes 11l, prostě děs. Karbec je tam Ozon, ovšem ten ekonomizér je odpojenej. Vzduchovej filtr je čistej, svíčky dávám každoročně nové, nalítá se na nich ročně maximálně 6 tis Km. Čistil jsem i rozdělovač, kladívka, kontakty ve víčku rozdělovače. Vím že by bylo asi třeba se zaměřit na předstih, potom jste tady dosti často popisovaly membránové ventily, které ovládají druhý stupeň atd. ale v domácích podmínkách je to dosti těžko. Auto po nastartování za studena chvíli klape na tři válce, to když mám sytič řekněme na polovinu, když ho dám naplno tak se hned chytne i čtvrtej válec, jak se to potom zahřeje a sytič můžu vypnout tak už to normálně klape pořád na čtyři válce, jenom na nízký otáčky, například při popojíždění po městě to pocukává a chce to cit v noze. Nenašel by se tu někdo kdo se zabývá štelováním těhle motorů, protože dávat to do servisu se mi nechce, spolkne to hrozných peněz a nic z toho.
Napsal: čtv led 21, 2010 09:55
od JmJ
No kdyz se dovezes do kromerize, tak se na to podivat mozu, prece jen je to to same co mam doma. Jen na predstih bych si mel pujcit stroboskop a ventily serizovat neumim.
Brzdy mas ok? nepribrzduje zadne kolo?
Napsal: čtv led 21, 2010 10:47
od holmer83
JmJ píše:No kdyz se dovezes do kromerize, tak se na to podivat mozu, prece jen je to to same co mam doma. Jen na predstih bych si mel pujcit stroboskop a ventily serizovat neumim.
Brzdy mas ok? nepribrzduje zadne kolo?
No tak to by bylo super, Kroměříž je kousek, to bych klidně dojel. Pokud bychom se mohli domluvit na nějaké přesné datum a mohl bys půjčit ten stroboskop tak by to bylo ideální.
Brzdy jsou myslím v pořádku, žádného problému jsem si nevšiml a zadní kolo nepřibržďuje, jak jsem to měl nedávno na zvedáku tak jsem to zkoušel a v pohodě.
Napsal: pát led 22, 2010 11:02
od JmJ
Az budes mit pocit, ze by se ti to hodilo, tak dej mailem vedet a neco vymyslime.