Stránka 1 z 4

Prototypy, vývoj, zapomenuté typy...

Napsal: ned říj 18, 2009 21:41
od Jelen
Bavili jsme se o tom, že existuje dobová fotka Lady 2103 cabrio, pokud ji někdo máte, tak jí dejte sem. Určitě by bylo dobré vidět, co všechno se mělo vyrábět, ale nevyrábělo. Mnohdy je to škoda ( tyto fotky zřejmě nebudou pro mnohé nic nového )

Obrázek

Obrázek

Napsal: ned říj 18, 2009 21:55
od Cory
myslis tuto nechutnost? :mrgreen: http://www.vaz-2106.ru/books/vmp2/illustrations/042.jpg

Edit: ale to je 06...

Napsal: ned říj 18, 2009 22:01
od Jelen
Ne, to opravdu nemyslím :-D Myslel jsem originál prototyp, jako ty dvě předešlé fotky ode mě. Žádnej bastl samo domo.

Napsal: pon říj 19, 2009 07:58
od miro263
Obrázek
Obrázek
Obrázek


A tu je jedna 2101 aj s ochranym ramom http://www.mywebphoto.ru/vaz-kabriolet/

Napsal: pon říj 19, 2009 09:36
od Saša
Byla řeč asi o této .

Napsal: pon říj 19, 2009 14:57
od Veverka
Cory píše:myslis tuto nechutnost? :mrgreen: http://www.vaz-2106.ru/books/vmp2/illustrations/042.jpg

Edit: ale to je 06...
To by bylo dobré jako pártykchár na Bukové... 8)

Napsal: pon říj 19, 2009 17:39
od Jelen
miro263, ty 2101 jsou ve skutečnosti Fiaty 124 (podle předních nárazníků a klik, i když je to pěkně blbě vidět.

Saša, to bude asi ona, i když tam žádný pán nesalutuje :lol:

Napsal: úte říj 20, 2009 10:00
od Jimmi
Čtyřdvéřové kabriolety, to je tedy pošušňáníčko :D

Tamto jsou opravdu Fiaty a mám pocit, že ani u nich to nepřekročilo stádium prototypu. Ono to nějak ani nebylo moc elegantní. A to přesto, že to má správně konstruované dveře a jiné čelní sklo.

Napsal: úte říj 20, 2009 18:18
od Nulašestka
Jimmi píše:Ono to nějak ani nebylo moc elegantní.
Ono by to hlavně nemělo smysl, když měl Fiat kabrioletů až až (1500, Dino spider a hlavně 124 spider a následně "ixinu").

Napsal: úte říj 20, 2009 19:00
od Laďuša
Ono elegance je věc vkusu, tuten prototyp Fiatu 124 třeba mě příde jako jeden z nejelegantnějších kabrioletů vůbec ;)

Napsal: úte říj 20, 2009 19:08
od Jelen
Jo, mě se taky moc líbí. Škoda, že se nevyráběl, ani v Ladě. Vždyť VAZ neměl žádnej kabriolet, až na Samaru a na ten šílenej bastl, co se vyráběl snad v Německu, nebo kde. (soudě podle toho, že tam jich je nejvíc)

Napsal: úte úno 02, 2010 22:58
od Cory

Napsal: úte úno 02, 2010 23:05
od ger007
keby 70% z tych prototypiv zacli vyrabat v tych rokoch ktore su tam k tomu popisane, verim ze povest automobilky by bola niekde inde

Napsal: úte úno 02, 2010 23:32
od Jelen
Bože, to coupe z 03 vypadá odpudivě, je moc zkrácený:
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... ilya_2.jpg
tahle variace taky chtěla dotahnout do konce, hlavně se zbavit C sloupku a udělat ho nějak elegantněji, takhle to vypadá, jak kdyby to mělo baťoh:
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... .......jpg
i hle, co se nezkoušelo :vom: to ukončení kabiny vzadu mělo vypadat úplně jinak, kolmo dolu by to bylo hezčí:
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... %D1%82.jpg
tohle je celkem pěkný, chtělo by to vidět zbytek:
http://images.forum-auto.com/mesimages/86527/208.jpg
moje první reakce byla: Ford Sierra:
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... -100_1.jpg
tohle vypadá velice pěkně:
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... ARZAN2.jpg
a zbytek mě moc nezaujal, jinak teda kdyby dělali aspoň 50% z toho, co je vyobrazený, tak by automobilka byla určitě někde jinde. Spousta věcí po drobnym doladění by byla perfektní.

Napsal: úte úno 02, 2010 23:50
od ger007