Stránka 1 z 1

Tabulka chybových kódů ŘJ motorů v 2110-2112

Napsal: úte říj 06, 2009 21:41
od Hurikán
Aby se všem novořaďákům opět neztratily tabulky chybových kódů ŘJ, tak umísťuji sem.
Petr HC píše: Karty chybovych kodu=id_Diagnostic_Cards>main Platí pro ŘJ MP7.0 xxx.

3 P0102. Nizka uroven signalu cidla vzduchove vahy=id_0102>DTCWin
3 P0103. Vysoka uroven signalu cidla vzduchove vahy=id_0103>DTCWin
3 P0115. Neurcity signal cidla teploty chladici kapaliny=id_0115>DTCWin
3 P0117. Mizka uroven signalu cidla teploty chladicikapaliny=id_0117>DTCWin
3 P0118. Vysoka uroven signalu cidla teploty chladici kapaliny=id_0118>DTCWin
3 P0122. Nizka uroven signalu cidla skrtici klapky=id_0122>DTCWin
3 P0123. Vysoka uroven signalu cidla skrtici klapky=id_0123>DTCWin
3 P0130. Neurcity signal Lambda sondy=id_0130>DTCWin
3 P0132. Vysoka uroven signalu Lambda sondy=id_0132>DTCWin
3 P0134. Chybejici signal Lambda sondy=id_0134>DTCWin
3 P0201 (P0202, P0203, P0204). Preruseni obvodu rizeni vstriku 1-ho (2, 3, 4) valce=id_0201>DTCWin
3 P0261 (P0264, P0267, P0270). Zkrat na kostru obvodu rizeni vstriku 1-ho (2, 3, 4) valce=id_0261>DTCWin
3 P0262 (P0265, P0268, P0271). Zkrat na napajeci zdroj rizeni vstriku 1-ho (2, 3, 4) valce=id_0262>DTCWin
3 P0327. Nizka uroven signalu cidla detonaci=id_0327>DTCWin
3 P0328. Vysoka uroven signalu cidla detonaci=id_0328>DTCWin
3 P0335. Neurcity signal cidla polohy klikoveho hridele=id_0335>DTCWin
3 P0336. Chyba cidla polohy klikoveho hridele=id_0336>DTCWin
3 P0444. Zkrat na napajeci zdroj nebo preruseni obvodu rizeni ventilu profuku absorberu=id_0444>DTCWin
3 P0445. Zkrat na kostru obvodu rizeni ventilu profuku absorberu=id_0445>DTCWin
3 P0480. Porucha v obvodu rizeni rele ventilatoru chlazeni=id_0480>DTCWin
3 P0500. Neurcity signal cidla rychlosti automobilu=id_0500>DTCWin
3 P0503. Prerusujici se signal cidla rychlosti automobilu=id_0503>DTCWin
3 P0506. Nizke otacky volnobehu=id_0506>DTCWin
3 P0507. Vysoke otacky volnobehu=id_0507>DTCWin
3 P0560. Kolisave napeti palubni site=id_0560>DTCWin
3 P0562. Snizene napeti palubni site=id_0562>DTCWin
3 P0563. Zvysene napeti palubni site=id_0563>DTCWin
3 P0601. Chyba kontrolniho souctu ROM=id_0601>DTCwin
3 P0603. Chyba vnejsi RWM=id_0603>DTCwin
3 P0604. Chyba vnitrni RWM=id_0604>DTCwin
3 P0607. Neurcity signal kanalu detonaci v RJ=id_0607>DTCwin
3 P1102. Nizky odpor zhaviciho teliska Lambda sondy=id_1102>DTCWin
3 P1115. Chyba v obvodu rizeni zhaveni Lambda sondy=id_1115>DTCwin
3 P1140. Neurcity signal cidla vzduchove vahy=id_1140>DTCwin
3 P1500. Preuseni obvodu rizeni rele palivoveho cerpadla=id_1500>DTCwin
3 P1501. Zkrat na kostru v obvodu rizeni rele palivoveho cerpadla=id_1501>DTCwin
3 P1502. Zkrat na napajeci zdroj v obvodu rizeni rele palivoveho cerpadla=id_1502>DTCwin
3 P1509. Pretizeni obvodu rizeni regulatoru volnobehu=id_1509>DTCwin
3 P1513. Zkrat na kostru v obvodu rizeni regulatoru volnobehu=id_1513>DTCWin
3 P1514. Preruseni v obvodu rizeni regulatoru volnobehu=id_1514>DTCWin
3 P1570. Neurcity signal imobilizatoru=id_1570>DTCwin
3 P1602. Pokles napeti v obvodech ridici jednotky=id_1602>DTCwin
3 P1689. Chybne znaceni kodu v pameti ridici jednotky=id_1689>DTCwin
A ještě přidávám i jednu kompletní opravenou verzi od Želvotrona ke stažení:



Jestli někdo budete mít něco dalšího, co by se sem dalo doplnit, tak mě to pošlete. ;)

Napsal: čtv říj 15, 2009 13:51
od Hurikán
Doplňuji toto téma dalším Petrovým příspěvkem:
Petr HC píše:Přeložil jsem z RJ (Chiptuner.ru) názvy parametrů motoru 2112 s ŘJ MP7.0XX, odměřil na svém vozu (již na začátku provozu a pak po cca 22000 km) a tabulku dávám "všanc" . Všiměte si např.vlivu zapnutí světel na parametry motoru a dalších závislostí. Tímto lze velice snadno odhalit činnost/nečinnost některých čidel nebo akčních členů . Doporučuji zařadit do FAQ tabulek pro řadu 211x .

Pozn.: v originále jsou doporučené hpdnoty parametrů i pro jiné ŘJ.

U parametrů v tabulce, začínajících velkými písmeny, nemám stoprocentní jistotu správnosti překladu. Už jsem se tu pokoušel o spolupráci s prerfektními angličtináři (ruštináři), ale zatím se nikdo v této věci s úspěchem neangažoval.

Děkujeme. Muselo to dát hodně práce. :prayer: :)