21047 cuká motor
Napsal: úte zář 22, 2009 06:24
Už dlouho jsem nepsal nic do technické sekce ohledně svých problémů. tak tady je jeden dotaz na lidi co maj íčko. třeba někdo poradíte.
Auto mi začlo z ničeho nic cukat když jsem jel konstatntí rychlostí jako kdyby najednou vypadla jiskra nebo prostě nešlo palivo. za studena po nastartování se motor hádal nešel do kulata a otáčky se propadávaly chvilkově až na hranici zdechnutí. Když jsem přidával plyn tak od otáček 1500-2800 motor nezrychloval /nebrzdil plynule ale poškubával celým autem.
Protože je auto na LPG a cukání je jak na LPG tak na benál tak jsem jako první hledal společného jmenovatele.
výměna zapalovacích kabelů
výměna svíček
výměna zapalovacího modulu
výměna filtru vzduchu
nic ale nepomohlo během jedovnic mi dokonce občas problikl CHE tak jsem nahodil diagnostiku a zjistil nízký signál od snímače polohy škrtící klapky.0,28V a má být 0,35-0,7V Den předtím mne Trevor upozornil že to může být tím..
tak jsem ji včera vyměnil. proměřil a teď vykazuje 0,48V Zmizelo poškubávání při přidávání / brždění dokonce i ráno po nastartování na benál měl motor o dost lepší chod ale stejně se dvakráte propadl až na hranici..
Když po nastartování přepnu na LPG motor se zklidní a jede krásně dokulata (uvažoval jsem na špatné čerpadlo benzínu ale to by zase neškubalo za jízdy na LPG)
nutno podotknout že jediné další společné věci pro LPG/ benzín jsou:
RJ motoru
vstřikovač resp klapka
Lambda sonda
možná snímače teploty vzduchu, polohy kliky
Lambdu škrtám protože ta do motoru začíná kecat až po ohřátí.
Zbývá jen vlastní vstřikovač nebo RJ motoru
Napadá někoho něco dalšího??? Diagnostika žádnou chybu nehlásí i když po napojení a kontrole mi přijde že směs je více chudá než by měla být ale asi je to v toleranci
(veškerá diagnostika byla dělána na Benzínu)
A třešnička na dortu problém uvedený v jiném tématu ohledně jetí nejetí LPG trvá...
Auto mi začlo z ničeho nic cukat když jsem jel konstatntí rychlostí jako kdyby najednou vypadla jiskra nebo prostě nešlo palivo. za studena po nastartování se motor hádal nešel do kulata a otáčky se propadávaly chvilkově až na hranici zdechnutí. Když jsem přidával plyn tak od otáček 1500-2800 motor nezrychloval /nebrzdil plynule ale poškubával celým autem.
Protože je auto na LPG a cukání je jak na LPG tak na benál tak jsem jako první hledal společného jmenovatele.
výměna zapalovacích kabelů
výměna svíček
výměna zapalovacího modulu
výměna filtru vzduchu
nic ale nepomohlo během jedovnic mi dokonce občas problikl CHE tak jsem nahodil diagnostiku a zjistil nízký signál od snímače polohy škrtící klapky.0,28V a má být 0,35-0,7V Den předtím mne Trevor upozornil že to může být tím..
Když po nastartování přepnu na LPG motor se zklidní a jede krásně dokulata (uvažoval jsem na špatné čerpadlo benzínu ale to by zase neškubalo za jízdy na LPG)
nutno podotknout že jediné další společné věci pro LPG/ benzín jsou:
RJ motoru
vstřikovač resp klapka
Lambda sonda
možná snímače teploty vzduchu, polohy kliky
Lambdu škrtám protože ta do motoru začíná kecat až po ohřátí.
Zbývá jen vlastní vstřikovač nebo RJ motoru
Napadá někoho něco dalšího??? Diagnostika žádnou chybu nehlásí i když po napojení a kontrole mi přijde že směs je více chudá než by měla být ale asi je to v toleranci
(veškerá diagnostika byla dělána na Benzínu)
A třešnička na dortu problém uvedený v jiném tématu ohledně jetí nejetí LPG trvá...