STK s Escortom
Napsal: pon zář 07, 2009 14:44
tak esco mam uz 2 roky od prihlasenia, prisli na rad povinne zalezitosti ako STK,EK.
u nas je teraz zriadena nova stk, cakacia doba absolutne nula, prisiel som o 9,30 o 10,00 uz som bol s nalepkou vonku.
- nijak som auto specialne nechystal (ak neratam umytie den pred tym)
- 10 rocne auto, najdene zavady: nesvietila ziarovka spz (vymenena), nizky bod varu brzd.kvap., hned po stk som vymenil-stk mi posluzila ako diagnostika , brzdy uplne super, prave zadne kolo na rucnej bolo slabsie (skontrolujem lanko) TOŤ VSJO
- pri EK vsetky hodnoty v spodnej hranici tolerancie
PS: spravil som asi 20tkm, kapotu som mal mozno 4x otvorenu (kontrola kapalin pred chorvatskom, kontrola po zime a bezne dolievacky do ostrekovacov. Vrazil som akurat do novych prednych gum, aj tie som zohnal lacnejsie (25 E/ks), 1x vymena oleja a teraz na jar vymena silentblokov na ramenach)
- hoci som mal x zigulov, stale tam bolo co robit a minimalne kazdych 5 tkm bolo treba nieco dotahovat, menit, kupovat, opravovat, nastavovat, cistit..., pred stk vymeny najopotrebovanejsich potrebnych sucasti a aj tak som nikdy nesiel na stk na istotu, a vzdy to mohlo byt tak, ze by sa naslo par veci, kvoli ktorym by som musel opakovat.
Zaver: spravte si ho sami. ja osobne nelutujem ten usetreny cas, ktory uz nemusim travit pod zigulackou kapotou, resp. pod celym autom...
aj ja som za mladi ine auto ako ladu neuznaval, no clovek skusenostami meni hodnoty a priority. nehovorim tym ze esco je super-naj a pod. aby to nevyznelo jak propaganda, len konstatujem fakty a som rad ze to je tak jak to je
u nas je teraz zriadena nova stk, cakacia doba absolutne nula, prisiel som o 9,30 o 10,00 uz som bol s nalepkou vonku.
- nijak som auto specialne nechystal (ak neratam umytie den pred tym)
- 10 rocne auto, najdene zavady: nesvietila ziarovka spz (vymenena), nizky bod varu brzd.kvap., hned po stk som vymenil-stk mi posluzila ako diagnostika , brzdy uplne super, prave zadne kolo na rucnej bolo slabsie (skontrolujem lanko) TOŤ VSJO
- pri EK vsetky hodnoty v spodnej hranici tolerancie
PS: spravil som asi 20tkm, kapotu som mal mozno 4x otvorenu (kontrola kapalin pred chorvatskom, kontrola po zime a bezne dolievacky do ostrekovacov. Vrazil som akurat do novych prednych gum, aj tie som zohnal lacnejsie (25 E/ks), 1x vymena oleja a teraz na jar vymena silentblokov na ramenach)
- hoci som mal x zigulov, stale tam bolo co robit a minimalne kazdych 5 tkm bolo treba nieco dotahovat, menit, kupovat, opravovat, nastavovat, cistit..., pred stk vymeny najopotrebovanejsich potrebnych sucasti a aj tak som nikdy nesiel na stk na istotu, a vzdy to mohlo byt tak, ze by sa naslo par veci, kvoli ktorym by som musel opakovat.
Zaver: spravte si ho sami. ja osobne nelutujem ten usetreny cas, ktory uz nemusim travit pod zigulackou kapotou, resp. pod celym autom...
aj ja som za mladi ine auto ako ladu neuznaval, no clovek skusenostami meni hodnoty a priority. nehovorim tym ze esco je super-naj a pod. aby to nevyznelo jak propaganda, len konstatujem fakty a som rad ze to je tak jak to je