Stránka 1 z 1
zase blinkry
Napsal: pát srp 07, 2009 19:56
od Argo22
lidi vim ze blinkry sou tu ozehavy tema ale mam takovej dotaz... Nevite prosimvas cim by to mohlo byt ze kdyz zapnu zapalovani na 21011 tak se mi rozne levej predni i zadni blinkr ? jakmile dam smerovku doleva tak trosku pohasne a to samy kdyz startuju ale to je normalni ... predem dekuji za odpovedi
Napsal: pát srp 07, 2009 20:35
od Sid
A keď dáš smerovku normálne bliká, alebo len svieti

Najprv by si mal vytiahnuť tachometer a skontrolovať , či je prerušovač ( taký šúlok ) dobre ukostrený( maticou )- zistíš dotiahnutím . Vyskúšaš, či ide, ak nie, pozri, či je dobre zapojený. Ak bude a stále to nepôjde skontroluj stav káblov, kontaktov( aj v poistkovej skrinke), čo je zoxidované vyčistiť. Ak to stále ešte nejde ten prerušovač vymeň. Ak to ešte nepôjde vymeň páčky pod volantom. Viac závad ma nenapadá.
Napsal: pát srp 07, 2009 20:46
od Argo22
na pravo funguje bez problemu blika jak ma...
Napsal: pát srp 07, 2009 21:53
od MartasBrno
No, já toto nikdy nezkoumal, ale asi bych si obvod rozdělil na nějaké části a postupně našel kde je chyba... tipuju prodřený dráty a díky tomu zkrat mezi vodičem k levým bliknám (snad modročerný - alespoň od páček) a nějakého jiného na kterém se objeví napětí s klíčkem v poloze zapalování - třeba i kabel k cívce v motorovém prostoru, ten bývá zasviněný, dobitý... Akorát ten zkrat bude asi někde před přerušovačem blinkrů, jinak by pořád blikaly, jestli nekecám.
První pokus může být třeba odpojení páček od zbytku instalace; povede se to když rozpojíš konektor buď někde ve sloupku řízení nebo pod tachometrem. To si teď nevybavím.
Až budeš něco rozdělávat, tak kryty sloupku jsou jen dva plasty přes hřídel a zámek sešroubované zespodu asi 4 +-1 šrouby na křížák. Tachometr bys vyndal tak, že vyloupneš záslepku co je napravo od volantu, tou prostrčíš prsty nahoru, nahmatáš plechovou packu - pero které drží tachometr v palubce, vyhneš ho doprava a zatlačíš současně proti sobě. Tachometr kousek vyleze, zabereš ještě jednou, vyhákneš levou stranu - to půjde samo, shora odpojíš bowden a pak kabely z konektorů.
Hodně štěstí.
Napsal: sob srp 08, 2009 12:35
od Argo22
ok skusim to a uvidime.. v pondeli se nato vrhnu...
Napsal: sob srp 08, 2009 13:23
od MartasBrno
Asi se rovnou podívej do motorového prostoru, na levém podběhu jdou káble levých bliken a zapalování spolu a je tam i hnusná plechová spona kde by se to mohlo profiknout... To by ale spíš hořely pojistky, když by byl zkrat na kostru... nicméně je to asi jedno z míst kde se káble můžou prodrat... je to místo nad cívkou, pod pytlíkem ostřikovačů jestli ho máš.
Napsal: sob srp 08, 2009 20:08
od Roman
Ak sa v ziguliku niekde prederu nejake droty, tak najskor pod volantom o tyc volantu

Napsal: sob srp 08, 2009 20:43
od Sid
Argo22 píše:na pravo funguje bez problemu blika jak ma...
Tak to potom treba buď pozrieť dróty, skôr to však asi budú páčky- vymeniť.