Stránka 1 z 2
Motor LADA v náklaďáku !
Napsal: pon srp 03, 2009 10:36
od Saša
Srazu v Trnavě jsem se nezůčastnil mimo jiné proto že sem si nemohl nechat ujít příležitost vidět a pomoc při "opravě" tohoto auta .
http://www.trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=1649&sid=21 Jak je vidět když je zázemí a hlavně šikovné ruce jde vše .
Napsal: pon srp 03, 2009 11:05
od Jelen
Tyjo píšeš náklaďák, tak jsem si představil něco monstrózního a ona to Barča
Určitě je to velké polepšení, pro to auto, když ho původně hnal dvoutaktní tříválcovej Warťas. Krásný to stroj
Napsal: pon srp 03, 2009 11:30
od Luděk Musil
ale i tak je to auto velký jako stodola ... počítám min. 8 metrů zdéli
. L.
Napsal: úte srp 04, 2009 17:48
od truckercech
ne má to 7,5 m dýlku z toho rozměry nákladového prostoru 2x2x4.5m
Napsal: pát srp 14, 2009 14:23
od MartasBrno
Ahoj,
Sašo, ten žiguláckej motor je tam jako bastl, nebo to tak bylo vyrobený? Jaká byla původní podoba auta? Asi su moc mladej a neznám toho tolik...
Napsal: pát srp 14, 2009 14:39
od Luděk Musil
Odpovím za Sašu: ten motor je v tomto případě bastl.
Půvudně v tom vrčel dvoutaktní tříhrnek.
Zadní dvojnáprava je originál, ale délka ...
...
. L.
Napsal: pát srp 14, 2009 14:49
od Drobek81
Luděk Musil píše:Zadní dvojnáprava je originál, ale délka ...
...
. L.
na ty nezalezi...
Napsal: pát srp 14, 2009 14:53
od MartasBrno
Aha, no já koukám na web trabime, tak jestli je to jako přestavba oficiálně zapsaný... resp. z jakého roku je tam ten žigul. píšou motor papírově VAZ 2103 (1500ccm) jinak VAZ 2106 (1600ccm).
Napsal: pát srp 14, 2009 14:55
od Luděk Musil
Drobek81 píše:Luděk Musil píše:Zadní dvojnáprava je originál, ale délka ...
...
. L.
na ty nezalezi...
To by ses divil!!!
L.
Napsal: pát srp 14, 2009 16:09
od Jelen
MartasBrno, normální dobová přestavba, kterou může povolit výrobce. Takže je to bastl tak na půl. To je jako moje Volha, kterou pohání dieselovej motor z Peugeota 504. Taky dobová přestavba.
Napsal: pát srp 14, 2009 17:53
od zelvotron
Kdysi jsem někde slyšel nebo čet, že na začátku 90. let po ukončení výroby v NDR měli o Barkas zájem rusácí a že by do toho dávaly motory AZLK 1,5, ale jestli je to pravda, kdo ví
Napsal: pát srp 14, 2009 21:56
od MartasBrno
Jelen,
díky, jasný. Dumal jsem nad tím, kdo by to dnes povoloval. O volze vím, teda aspoň o Indenorech a Mercedesech. Pežot je s Indenorem nějaká přízeň? Jinak vím že o dieselech Indenor bylo psaný i u Volhy 21 což jsem se upřímně divil... Na ty roky... Ale to snad byla Scaldia, nevím... Nakolik to byl dobrý nápad nedokážu posoudit, tuto techniku mám na dohled, ale bohužel ne na dosah.
Teď mne napadá že jsem asi již nějakou dobu lehce v OT. Pardon.
Napsal: pát srp 14, 2009 22:03
od Jelen
MartasBrno, Scaldia byla fabrika, která to dělala, Indenor XD-P 4.90 je motor, který se dával do těchto Volh, je to diesel, co se montoval do Peugeota 504. Do 21 se snad dával víc Perkins, ale i Indenor. OT lehce jsme, i když se to pořát týká tématu.
Dneska by to povolili taky, ptal jsem se na to, ale musel bys vyloudit od zástupce automobilky, v tomto případě jde o vůz Barkas (automobilku nevím z hlavy, možná IFA?), že je ten onen motor za motor LADA záménný, pak to jde.
Napsal: ned srp 16, 2009 19:37
od EMI
noooo teda, já čumim jako péro z gauče. fakt dobrý
koukam vzadu dvě nápravy, takže asi bejvalá odtahovka co?
taky máme barču doma
EDIT: celkově to je nějaký divoký, dyt i ta budka je nějaká dlouhá
Napsal: sob srp 22, 2009 11:56
od truckercech
tedy osobně sem to viděl prvně tento stroj, ani sem netušil že něco takého jezdí (lo)