Stránka 1 z 4

HELP lepší přední brzdy na žigula

Napsal: sob srp 01, 2009 13:57
od martin-21061
čawec,prosím vás máte někdo skušenosti z upravou brzd z čeho bytam šli lepší???díky za pomoc :(

Napsal: sob srp 01, 2009 14:14
od peet2101
Je tu hromada témat o brzdách, ale každý končí tím že na ladě sou brzdy dobrý, pokud jsou v dobrým stavu :wink: .
Nevím jak dalece rozumíš brzdám a autům vůbec, ale jestli ti to špatně brzdí zkontroluj kotouče, destičky, brzdovou kapalinu, potrubí a brzdový válec, pokud je vše Ok neměl by být problém.

Pokud opravdu potřebuješ lepší brzdy doporučuju sehnat kvalitní destičky a možná by někdo dokázal dotáhnout z UA lepší kotouče třeba s vrtáním nebo vnitřním chlazením, ale to už má i málokterej závoďák.

Napsal: sob srp 01, 2009 19:28
od ladadriv3r
z UA ti viem doniest na LADU co len ces...:))...

Napsal: pon srp 03, 2009 12:18
od martin-21061
peet2101, jo všechno mám v pohodě jen toje takoví divoký když brzdím ze 160km skusím ty brzdový desky jiný jinak děkuji za radu :D

Napsal: pon srp 03, 2009 12:20
od martin-21061
ladadriv3r, čawec,na kolik by vyšli chlazený kotouče??? :)

Napsal: pon srp 03, 2009 15:32
od Marosqo
Zo 160 brzdit ? To sa rozbiehas stale na maximalku a pak dupes na brzdy ? k comu je to dobre ?

Napsal: pon srp 03, 2009 16:31
od Wolfhunt
Marosqo píše:Zo 160 brzdit ? To sa rozbiehas stale na maximalku a pak dupes na brzdy ? k comu je to dobre ?
Jak naco?! No ze sa proste postavi na predny naraznik, to da rozum. A v horsom pripade objime autom nejaky strom...

Napsal: pon srp 03, 2009 23:08
od Martin-MTX
ja bych koupil novej omezovac zadnich brzd aby byl funkcni a brzdil i zadek :D

Napsal: úte srp 04, 2009 07:23
od Trevor
Da sa kupit vselico.

Prva moznost je klasike kotuce akurat ze maju drazkovanie a su vrtane. K nim sa daju kupit aj keramicke platnicky.

Druha moznost je kupit do predu ventilovane kotuce ktore su este aj vrtane a maju drazky. Ktomu treba kupit este strmen a vyrobit drziak lebo na seriovy to pasovat nabude. Samotny piestik sa pouzije zo samary.

Tretia moznost je dat kotuce aj na zadok akurat ze je to dost drahy spas.

Urcite zlepsenie je pouzitie samarackeho posilnovaca ktory je odost vecsi ako klasicky.

Pozrite si obrazky lesnej priory a tam je to pekne vidiet :D

Napsal: úte srp 04, 2009 14:38
od Veverka
Nejučinější je použití karbonových brzd,ale cena bude v řádech statisíců.je jen na tobě jak to myslíš vážně :roll: .

Napsal: úte srp 04, 2009 18:20
od Marosqo
Alebo keramiku od Porsche ,ked tak tvoj zigul lieta bezne 160 a vyssie takze potrebujes narazovo dobrzdovat z takychto rychlosti :weedman:

Napsal: stř srp 05, 2009 21:02
od mayo456
Marosqo píše:ked tak tvoj zigul lieta bezne 160 a vyssie
Zigul aj seria bezne lieta 160 a vyssie len my sme este neprisli na to ako sa da lietat 160 a viac :P

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:11
od Ondra 07
mayo456 píše:len my sme este neprisli na to ako sa da lietat 160 a viac :P
Nebude k tomu ten pedal uplne vpravo??? :mrgreen: Ja se na nej bojim hmatnout...

Normalni zigulik jezdi bezne pres 160km/h dovolte abych se zasmal... Vetsina nasich masin ma v technicaku max rychlost 150km/h mereno asi v labolatornich pominkach zavodu v Togliati pri novem stavu vozidla a idealni konstalaci hvezd nad sibiri, ktere ovlivnuji zapalovani ruskeho "kladiva". Nerikejte prosim nikde na hlas ze vam seriovy zigulik jezdi pres 160, vypada to hloupe. Odchylka v pocitadle tachometru te totiz do nebe volajici a pri zasahu montera kutila vymenou diffu popr. rozmeru pneu udela v pohode i 20km/h. Pokud mate moznost projedte se vasim drakem s navigaci GPS a ta vas rychle vyvede z omylu. Najednou se zjisti ze tachometrovych necelych 160 navigace ohodnoti na 135Km/h a podobne...

Ja jsem jel zatim nejrychleji "bezpecne" v lade plny tachac, tedy udajnych 180 ale navigace ukazal "jen" 154km/h, podotykam ze motor ma ted asi 80HP.

K tem brzdam, ktere auto neni divoke kdyz ve 160 zaslapnes fest brzdu. Uvedom si ze jezdis se strojem starym 20 let a kontrukcne 30 let. To je napul veteran, ale jestli chces brzdy zlepsit, kup za cenu seriovych dilu desticky od ATE, myslim a kotouce bud Brembo nebo jine, to je fuk, hlavne vrtane ci drazkovane. Na dvoudilne stredem vetrane se vykasli, nebo jezdis rally?

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:28
od Trevor
Moja seriova 1,7 jazdila 170km/h gps :P

Napsal: čtv srp 06, 2009 11:17
od mayo456
Nebude k tomu ten pedal uplne vpravo??? Ja se na nej bojim hmatnout...
aj ja sa bojim. ono to vzdy spravi vrrrr a neviem preco ale nejak sa zlaknem. asi preto nam to nejde 160 km/h. :D Inak suhlasim s tym co si napisal. Ak uz niekto ide pisat ze na takomto aute isiel tolko a tolko mal by doplnit slovo podla tachometra. Nechcem tu azcinat so skodovkami ale ked do 120tky ktora ma seriovo 13" kola a teda tachometer robeny na tento priemer date tachometer zo S 1203 ktora ma seriovo tusim 15" kola a teda aj na tento priemer robeny tachometer v tej skodovke to spravi paradny rozdiel medzi tachometrovou a realnou rychlostou.
Kazdopadne pokial chce niekto zlepsit brzdy do toho id eo bezpecnost a tak. Skôr by som sa ale orientoval na renomovane firmy ako ATE, brembo a pod. predsa su len kvalitnejsie ako ukrajinske diely.