Stránka 1 z 1
Motor 1,6 dymi a zhasina
Napsal: pon črc 20, 2009 07:27
od Peters
Zdravim vsetkych, mam problem z mojou Ladou Nivou je tam motor 1,6 karburator a po nastartovani na sytici motor ide pekne pravidelne ale moc dymi, ked po chvili uberiem sytic tak otacky na volnobeh vobec nedrzia a ma tendenciu zhasnut, ked pridam nad 2000rpm tak motor zas ide pekne rovnobezne ale ukrutne dymi-na cierno... Mam taky zly pocit ze uz je asi vybehany motor a zerie olej

Ci moze to byt aj nieco ine? Pls poradte. Pripadne oplatilo by sa mi prekruzkovat piesty ? Je to strasne stare a znicene auto, mam to len tak do hory takze nejake velke financie do nej nehrozia. A aky motor by este pasoval do nej? skusil by som nieco pozhanat... Diky moc
Napsal: pon črc 20, 2009 09:31
od Saša
Černý kouř značí že je příliž bohatá směs paliva . Když to žere olej kouří to modře . Závada bude v karbecu . Vysoká hladina paliva (neuzavírá jehlový ventil , děravý plovák ...) nebo se uvolnila (vyšroubovala) nějaká tryska .
Napsal: pon črc 20, 2009 20:08
od Peters
Hmm tak to si ma viac menej potesil... A moze byt vadna ta "elektricka" tryska? Ta na boku karburatora do ktorej ide kablik, to by mala byt volnobezna nie? Ani tie volnobezne otacky nedrzi... a aky olej je vhodny do motora? M7ADSIII ?
Napsal: úte črc 21, 2009 14:49
od čmelák
plavak ventil hladina na milion! to som mal na 1,5tke natocil zacal hulit a skapal
Napsal: stř črc 29, 2009 05:19
od jiri.k
tohle mi delalo na 04 kdyz byl o 1/4 otacky povoleny elmag. ventil volnobehu. na pul plynu coud a skytani, po pridani plneho plynu pohoda, ponevadz se slozeni smesi srovnalo jinymi regulacnimi prvky...