Stránka 1 z 9

Teepeeho Peugeot 406

Napsal: čtv črc 09, 2009 16:14
od Teepee
Tak aby těch nových přírůstků nebylo málo: http://www.stepanekauto.cz/detail-vozu/ ... -1-8-i-16v
Vlezl jsem nedávno pod Sierru a havarijní stav prahů mně jen utvrdil v tom, že do konce STK v dubnu 2010 musím najít náhradu. Už hodně dlouho kandidují vyhradně kombíky Peugeot 406 po faceliftu, Ford Mondeo 2000-2007, nebo alternativně Volvo V70, v uvedeném pořadí, kvůli ceně a vyzkoušení něčeho jiného než Ford.
Děti odjeli s babičkou a dědou na dovolenou, my si udělali výlet do bazaru a zalíbil se mi, tak jsem obhlídl další den ještě v jiném bazaru další dva:
http://www.autoesa.cz/karta/peugeot-406 ... 51424.html
http://www.autoesa.cz/karta/peugeot-406 ... 51640.html
a tenhle je nejlepší. Složil jsem na něj rezervaci a nejpozději v úterý pro něj jedu, musím dořešit profinancování.

Napsal: čtv črc 09, 2009 16:39
od Marek
PEU 406 je určitě skvělá volba. S jakým motorem to máš?

Napsal: čtv črc 09, 2009 17:42
od Nulašestka
Benzín jo? :shock: No nic, teď 17. - 19. července je sraz Peugeot clubu v Šebetově, to stihneš :lol: (narozdíl ode mě), kámoš pojede určitě 406kou, jen je otázkou, jestli sedanem, kombíkem a nebo coupé. :mrgreen:

Napsal: čtv črc 09, 2009 18:54
od Teepee
Marek píše:PEU 406 je určitě skvělá volba. S jakým motorem to máš?
Tady je více info: http://www.stepanekauto.cz/detail-vozu/ ... -1-8-i-16v
Je to 1761ccm (1,8) 81kW benzin. Chtěl jsem si koupit něco s velkým výkonem, abych měl velké rezervy na ty (rádoby) závodníky no a nakonec mám ten nejslabší benzinový motor, který ve 406 jezdil. :roll:
Ale jezdí to zhruba jako Sierra, jen asi bude značně jiný průběh charakteristik (Sierra si hověla od 1500 do 3000ot/min). Uvidíme, třeba se to neosvědčí a pak až ještě slezou dolů ceńy tak půjdu do Mondea 2,0 107kW.
Za Sierru jsem platil ručení malé, díky nízkému výkonu, a tady budu platit zhruba stejně.
Cenu mi nakonec o 5000 slevnili a přislíbili dalších min. 5000 za Sierru, tak na to jak vypadá si myslím že to vcelku ujde.
Sierry je mi líto, po šesti letech je tam vztah,, ale než jí dát v dubnu do šrotu zadarmo, kde jí rozbijou, tak jí můžu dát za 5 000 protiúčtem a jestli jí tam někdo koupí, tak si třeba ještě někde chvíli pojezdí. Šrotovné stejně ais nebude a na nové auto (to nejlevnější) stejně nemáme dost peněz a na nějaké velké úvěry dost odvahy.
Nulašestka píše:Benzín jo? :shock: No nic, teď 17. - 19. července je sraz Peugeot clubu v Šebetově, to stihneš :lol: (narozdíl ode mě), kámoš pojede určitě 406kou, jen je otázkou, jestli sedanem, kombíkem a nebo coupé. :mrgreen:
O srazu vím, už jsem se do Peugeot klubu zaregistroval, asi si zaplatím členství, ať můžu na příručky, Sierru jsem znal téměř do šroubku, tady nevím vůbec nic, jen co mi hlava dá.

Napsal: čtv črc 09, 2009 19:20
od citron
Hezký auto, ale musím napsat, že i drahý. Auta v týhle cenový relaci je ideální kupovat od soukromníka. Ten když takový auto chce prodat, nejdřív zajde do bazaru zjistit, kolik mu za to nabídnou. Tam zapláče, protože by to vykoupili tak za 40 tisíc. Zkusí to teda prodat sám a většinou nasadí cenu podobnou těm v bazaru. Když pak přijdu já jako zájemce, můžu po něm chtít pořádnou slevu a prodejce ve vlastním zájmu cenu akceptuje někde mezi prodejní cenou obvyklou v bazarech a výkupní cenou tamtéž. Horší je, když není dostatek hotovosti, pak je bazar nejjednodušší volbou. Z vlastní zkušenosti ale cestou splátek už nikdy nepůjdu. Je to děs, na takovýmhle autě se během dvou let přeplatí tak 30-40 tisíc (nepočítaje pekelný pojištění). A až bude splaceno nějakejch 120 tisíc, bude na dvoře stát 12 let starej pekáč, za kterej nikdo nedá ani 50 tisíc. To se vyplatí. Momentálně řeší něco podobnýho :vom: Chtěl jsem novější auto, ale nejsem tak bohatej, aby jsem prodával...

Napsal: čtv črc 09, 2009 19:34
od Kopr
Jo pežot 406 kombík to je moje krevní skupina akorát bych šel do nafty :wink:

Napsal: čtv črc 09, 2009 21:35
od Teepee
Splátky mi nabídli. Jedna z verzí: Akontace 15 000, měsíčně 3800, na 24 měsíců. Celkem je to 105 000,- Navýšení 17 000Kč za dva roky. Ročně 8500 za půjčení 73 000Kč, to mi vychází na 11,6%. Ovšem touto cestou nepůjdu.
S cenou vím, na výkupu za něj dali, myslím si já, max 60-65. Já dostal 5 000 slevu za návštěvu zákaznického centra na Zličíně. tj. 83 000Kč. Soukromník mi nevezme Sierru za 5 000Kč, když bych si dal inzerát, nikdo jí nekoupí, takže bych jí dal do šrotu, takhle mám 406 za 78 000Kč. Navíc tohle auto už má zaplacený poplatek za převod, takže můžu odečíst dalších 5 000Kč, a jsem na 73 000Kč. Dále soukromník mi nedá certifikát na původ vozidla s garancí vrácení peněz, kdyby se ukázal nějaký právní problém (vazba leasingem, odcizené vozidlo)
Když jsem byl v autoesa, měli tam abslutně to samé auto, otlučené, za 99 000kč, a že akce, - 15 000, takže za 85 000Kč. Odkaz jsem uváděl výše.
V této nabídce je to 5té nejlevnější auto z cca 30: http://www.tipcar.cz/tipcar.php?RegionV ... &poc_mist= a jen o 9 000Kč dražší než to nejlevnější.
Sierru jsem koupil na inzerát, vždycky jsem říkal, že si auto přes bazar nikdy nekoupím, jenže tohle mi nepřijde, že je za 73 000Kč ukrutně předražené, navíc je to leščenka, uvidíme co se vysype na mechanice či elektrice.
Namátkou další inzeráty, z annonce, jednotlivci:
http://www.annonce.cz/detail/Peugeot-40 ... 1MG6A.html
http://www.annonce.cz/detail/Peugeot-40 ... MG75C.html
http://www.annonce.cz/detail/Peugeot-40 ... FZB8Z.html
Navíc času na obvolávání inzerátů, smlouvání si schůzek a oblejzání aut je pomálu, jet pro auto do Německa se mi zdá moc složitý. Prhlížením toho auta jsem strávil cca 3,5 hodiny, doma jsme strávili x hodin přemítáním, jestli takči onak, jestli tohle nebo jiné, jestli to Mondeo, který jsou teď od cca 130 000, raději vzít tak za 150-170, ať to není šunka. Navíc Všechny Mondea v nabidce nemají víc, jak 200 000km, když se podíváš v Německu, tam najednou mají i 400 000km. Iluze o tom, že ten Peugeot má možná víc, ale ne přes 200 000km si nedělám. I když pedál spojky je ošlapaný a volant ošoupaný tak asi akorát na těch 141 000km.

Kopr: s naftou nevím, původně jsem se jí nebránil, motory HDi jsou údajně povedené, ale ty auta se pohybují cenově trochu jinde a když jsem natrefil na tohle, tak budu zase jezdit na benzín.

Napsal: čtv črc 09, 2009 21:42
od Kopr

Napsal: čtv črc 09, 2009 21:54
od Teepee
Ten dražší je za 109 000Kč v hotovosti. Na PZ blatníku je promáčklej.

Ten druhej by šel. Najeto má stejně, je o 3 roky mladší a je to HDi. A stojí vlastně o 1/4 více, než ten můj. :dontknow:

Napsal: čtv črc 09, 2009 21:55
od Nemo
No, musím souhlasit s Koprem, sice je to dráž, ale asi vědí proč. CPA diesely jsou fajnové motůrky.
Ale jinak Teepee, je to tvoje volba, a každopádně přeju s novou károu hodně štěstí.

Napsal: čtv črc 09, 2009 22:01
od Teepee
Takže, je ten můj za cca 75 000Kč prostě neúnosně předraženej?

Napsal: čtv črc 09, 2009 22:04
od Kopr
Nikdo neříká že je předraženej akorát je to o volbe a nafta u pežotů je asi nejlepší volba hodna připlacení přece jen to nejni kočárek na rok :wink:

Napsal: čtv črc 09, 2009 22:05
od Teepee
Kopr píše:Nikdo neříká že je předraženej akorát je to o volbe a nafta u pežotů je asi nejlepší volba hodna připlacení přece jen to nejni kočárek na rok :wink:
Myslíš, že by se mi nafta na cca max 5 000km ročně vyplatila?

Napsal: čtv črc 09, 2009 22:08
od Kopr
Nad tím já nikdy nepřemýšlel mám hluboko do kapsy takže tahle volba je pro mě na prvním místě auťák musí jezdit co nejlevněji jen pak mám dobrý pocit , navíc dehet se dá sehnat levněji pod rukou benzín neee :wink: navíc moderní naftové motory jedou srovnatelně né li někdy lépe než benzínové a zátah turba u p406 je celkem nářez, mnozí namítnou spoustu důvodů proti ale jak už jsem psal neřeším pro mě je nafta jasná volba a jiné novější než v naftě bych nechtěl Hawk.

Napsal: čtv črc 09, 2009 22:11
od Maysner
Teepee píše:Navíc tohle auto už má zaplacený poplatek za převod, takže můžu odečíst dalších 5 000Kč, a jsem na 73 000Kč.
odecti si jen 3 000Kc. je to 99ka musi plnit minimalne Euro 2 za ktery je 3tis :wink: