Stránka 1 z 1

Benzinove cerpadlo

Napsal: čtv črc 09, 2009 21:51
od Croft
Zdravim. Stalo se vam taky nekdy, ze vam prestalo dodavat z niceho nic benzin - po jemnem schladnuti motoru zase funguje bez problemu. Pry je to prehratim - mate s tim nekdo zkusenosti? Dik

Napsal: pát črc 10, 2009 09:21
od Stanley__001x
Kdysi tu něco podobného řešil Jirka 2103, měl tam navedenou trisku z ostřikovače ( na AC pumpu). Ale že s tím neměl problém nikdo jinej než ty a ten Jirka 2103, tak si myslím na chybu v tej AC pumpě. Možná nějak unavený membránky nebo špatně složená, respektive vymezený zdvih membránek...

Napsal: pát črc 10, 2009 09:25
od Roman
Problem prehrievanim palivoveho cerpadla mali standartne S1203, ale u lady to musi byt chyba v cerpadle........

Napsal: pát črc 10, 2009 09:38
od Teepee
A řeší to určitě schladnutí? Není to špatně odvzdušněná nádrž?

Napsal: pát črc 10, 2009 12:02
od Croft
Membranu jsem menil - je teda moznost ze jsem to tam chybne napasoval - zkusim teda sundat cely cerpadlo a mrknout na to. Prave to s tema 1203kama me rikal znamej - ale fakt je ze kdyz to lehce schladlo a mechanicky jsem napumpoval tak od te doby to bezi normalne. Ten den jsem dost jezdil - bylo dost vedro a hodne vlhko a na aute to bylo znat - jindy to z kopca se zarazenym kvaltem brzdi a ten den to jelo pomalu jak kdybych mel vyrazeny - jak to bylo teply.

Jo a taky jsem menil tu membranku na karburatoru - ted jsem ji kontroloval a po 1 nadrzi na te strane co je v kontaktu s benalem tak uz zacina prosvitat ta jakoby tkanina - jak kdyby z toho ta guma slezla - asi prestanu brat ten benzin u unicornu - rek bych ze ty predesly membrany me odesly beztak kvuli tomu benalu.

Napsal: sob črc 11, 2009 22:04
od Croft
Tak jsem to dneska rozdelal zkontroloval a vse chodi tak jak ma - fakt to nechapu proc to tenkrat prestalo davat benzin

Re: Benzinove cerpadlo

Napsal: pát srp 07, 2009 23:40
od _Pool_
Croft píše:Zdravim. Stalo se vam taky nekdy, ze vam prestalo dodavat z niceho nic benzin - po jemnem schladnuti motoru zase funguje bez problemu. Pry je to prehratim - mate s tim nekdo zkusenosti? Dik
Zdravím, bohužel stalo, mně osobně několikrát. Když bylo nějakej den opravdu horko, tak stačilo zastavit v koloně aut na pár minut, motor chcípnul a nešel natočit. Za 10-15 minut šlo normálně nastartovat a odjet.
Já měl vždy za to, že se to přechlastalo benzínem. Ale opak byl pravdou. Když jsem rozdělal karburátor tak tam nebyla ani kapka.
Příčina byla asi opravdu v pumpě, protože po menší opravě už se problém nikdy nedostavil.
Já jsem vpodstatě udělal 2 věci, jednak se mi nezdálo pořadí složení té hřídele s membránou - měl jsem to hřídel/podložka/membrána/matička. Správně má být hřídel/ membrána/podložka/matička. Mohlo to, ale nemuselo mít nějakej vliv.
A tu druhou věc, odebral jsem jednu vymezovací podložku pod pumpou, abych zvětšil zdvih pumpy. Od té doby byl klid...

Napsal: sob říj 31, 2009 19:25
od mušketýr
Na ukajině mi známí radily jak na různý závady.Pokud čerpadlo nedává,stačí jej prý polít vodou.Radu jsem vyslechl ale moc jsem si jí nevěřil.Jely jsme fakt v děsnym hicu,ve 4lidech+bagáž až do Oděsy.Byla to 2104ka a posralo se na ní snad ouplně všechno.V Oděse nám upad stabilizátor(již po třetí) a při hledání opraváře mi to v ňákym servisu najednou přestalo jet.Sundám vývod benzínu z pompy a sucho.Polil sem to a hurá dál.Fakt to funguje.Nebýt jejich rady tak měnim pumpu.JE ZAJÍMAVÝ ŽE ZA CELOU CESTU SE MI TO STALO JEN JEDNOU!
Mušketýr

Napsal: sob říj 31, 2009 19:34
od Roman
Na S1203 uplne bezna vec, ziadny skuseny sofer nejazdil v lete bez dvojlitrovej flase s vodou. 1203 jka mala tu vyhodu, ze clovek nemusel pri polievani palivoveho cerpadla vystupovat z auta :lol:

Napsal: ned lis 01, 2009 10:26
od dmatej
_Pool_ píše:A tu druhou věc, odebral jsem jednu vymezovací podložku pod pumpou, abych zvětšil zdvih pumpy. Od té doby byl klid...
Přesně to mě napadlo - ona teplotní roztažnost taky udělá svoje, a tam jde o desetiny mm ... ale ubrat moc je docela hazard ... (heslo nespravuj co funguje :D ).