Lada 111 z Podkrkonoší
Napsal: ned čer 07, 2009 13:47
Ahoj! Mám v Podkrkonoší kus lesa a tak jsem hledal nějaké vhodné vozidlo, kterému by nevadila nějaká to polní či lesní cesta a také aby uvezlo pár polen, když se vracím do Prahy.
Měl jsem postupně Aero Minor za 600,- Kčs, Pak tu samou značku za 2000,- Kčs, pak autobus Praga RND za 10.000,- Kčs a pak Trabant kombi za 2.000,- Kčs, Do té doby to byly samé dobré koupě. A pak přišly horší časy:
1995 jsem koupil Lada 2102 s prohnilou podlahou za 18.000,- a pak mi známý autoklempíř řekl, že mě to vyvaření bude stát dalších 18 tis a že za těch 36,- bych koupil 5x lepší kus. Tak jsem to za měsíc prodal za 12.000,- a byl jsem rád.
Hned nato jsem koupil od kolegy toho klempíře ten údajně 5x lepší kus Lada 2102 r.v. 1977, pětikvalt z Fiata, udělaný nový lak, nakonec se cena vyšplhala z 36 na 40.000. Za 10.000,- Kč jsem si nechal udělat LPG Lovato. Žralo to 10 l/100 km čehokoliv a při jakékoliv rychlosti (0-140 km/h). Na střeše jsem vozil 6m fošny o váze půl tuny a jezdil s tím po lese mezi pařezy. V roce 2000 mi z prohnilé karoserie vypadla celá přední náprava i s motorem. Přivázal jsem ho šňůrou na prádlo, utemoval dřevěnými kolíčky a dojel do Prahy. Tady jsem nápravu i zbytek kastle provrtal 12mm vrtákem, dírou prohnal 20cm svorník a ještě rok tak jezdil. Pak jsem to prodal ještě za 10.000,- a byl jsem rád (= cena toho LPG, auto k tomu zdarma). Takže amortizace vozidla mi vychází tak 10 tis. Kč/rok, a to za ten rok najedu tak 5-10 tis. Kč, takže amortizace tak 1.50 Kč/km.
Rok 2001: Jel jsem na další Ladu na inzerát, údajně žádná rez. Chlap za to chtěl asi 45 tis. Levá půlka podlahy jako z fabriky, pravá, že by člověk propadnul. Asi se mu tam musela vylejt kyselina, jinak to nechápu.
Za rohem bylo AAA, tam jsme nejdřív nechali 2000 zálohu na Meďoura, přes weekend si to rozmysleli a koupili Formana za 84,000,- LPG do toho stálo 20.000, dalších 5.000, aby to vůbec jelo. Žralo to taky 10 l/100, ale jen při rychlosti do 100 km/h. Minulý týden jsem mu usmažil motor, když mi v kopci vypadla hadice od chladiče a nebylo kde hned zastavit. Když si to posčítám, včetně dalších oprav a pneu, tak amortizace vozidla byla přes 20 tis./rok. Takže vzhledem k tomu, kolik jezdím, byla amortizace tak 3,- Kč/km. A to mi přijde už jako dost, když amortizace je větší než cena paliva.
Tak teď se hrabu týden v inzerátech, jestli jít do Feldy nebo do Astry nebo do Prasáta nebo do čeho. A narazil jsem na http://www.lada.cz/bazar.asp :
lada 2111
prodam lada combi 2111,r.v. 2001,benzin+lpg,taz,el. okna,central,nast. volant, nova baterka,starter,brzdi,stk 2011,cena 39000, 777870421
Kontaktní údaje: Jmeno: coric valentin
Tak jsem chlapikovi volal, bydli někde u Nové Paky, zitra (v pondělí ráno) se na to jedu podívat, ale pořád mi to leží v palici, jestli do toho jít nebo ne, aby to nebyl ještě horší šunt než ty předtím. Opravdu poslední roky nemám moc šťastnou ruku.
Tvrdí, že to má najeto 120 tis. km, motoricky OK, kastle skoro žádná rez, jen že malinko poškrábaná a jinak perfektní, že to žere 10 l/100 km (no to mi přijde dost) a že před 14 dny to udělalo STK.
Pročítal jsem celé tohle fórum a fakt nevim, chvíli si řeknu, že jo, chvíli, že ne. Dnes jsem poprvé v životě jel v 2111, kamarád ji koupil v roce 2005 novou a celkem si ji vychvaluje.
Poradí někdo?
Ráno se s tím chci stavit v autoservisu u Junka ve Studenci http://www.lada.cz/servisy-ceska-republika.asp jestli se mi na to podívá, než to koupím. Jinak nevím, na co koukat. Může to mít teoreticky takovou cenu, i kdyby to bylo OK?
Měl jsem postupně Aero Minor za 600,- Kčs, Pak tu samou značku za 2000,- Kčs, pak autobus Praga RND za 10.000,- Kčs a pak Trabant kombi za 2.000,- Kčs, Do té doby to byly samé dobré koupě. A pak přišly horší časy:
1995 jsem koupil Lada 2102 s prohnilou podlahou za 18.000,- a pak mi známý autoklempíř řekl, že mě to vyvaření bude stát dalších 18 tis a že za těch 36,- bych koupil 5x lepší kus. Tak jsem to za měsíc prodal za 12.000,- a byl jsem rád.
Hned nato jsem koupil od kolegy toho klempíře ten údajně 5x lepší kus Lada 2102 r.v. 1977, pětikvalt z Fiata, udělaný nový lak, nakonec se cena vyšplhala z 36 na 40.000. Za 10.000,- Kč jsem si nechal udělat LPG Lovato. Žralo to 10 l/100 km čehokoliv a při jakékoliv rychlosti (0-140 km/h). Na střeše jsem vozil 6m fošny o váze půl tuny a jezdil s tím po lese mezi pařezy. V roce 2000 mi z prohnilé karoserie vypadla celá přední náprava i s motorem. Přivázal jsem ho šňůrou na prádlo, utemoval dřevěnými kolíčky a dojel do Prahy. Tady jsem nápravu i zbytek kastle provrtal 12mm vrtákem, dírou prohnal 20cm svorník a ještě rok tak jezdil. Pak jsem to prodal ještě za 10.000,- a byl jsem rád (= cena toho LPG, auto k tomu zdarma). Takže amortizace vozidla mi vychází tak 10 tis. Kč/rok, a to za ten rok najedu tak 5-10 tis. Kč, takže amortizace tak 1.50 Kč/km.
Rok 2001: Jel jsem na další Ladu na inzerát, údajně žádná rez. Chlap za to chtěl asi 45 tis. Levá půlka podlahy jako z fabriky, pravá, že by člověk propadnul. Asi se mu tam musela vylejt kyselina, jinak to nechápu.
Za rohem bylo AAA, tam jsme nejdřív nechali 2000 zálohu na Meďoura, přes weekend si to rozmysleli a koupili Formana za 84,000,- LPG do toho stálo 20.000, dalších 5.000, aby to vůbec jelo. Žralo to taky 10 l/100, ale jen při rychlosti do 100 km/h. Minulý týden jsem mu usmažil motor, když mi v kopci vypadla hadice od chladiče a nebylo kde hned zastavit. Když si to posčítám, včetně dalších oprav a pneu, tak amortizace vozidla byla přes 20 tis./rok. Takže vzhledem k tomu, kolik jezdím, byla amortizace tak 3,- Kč/km. A to mi přijde už jako dost, když amortizace je větší než cena paliva.
Tak teď se hrabu týden v inzerátech, jestli jít do Feldy nebo do Astry nebo do Prasáta nebo do čeho. A narazil jsem na http://www.lada.cz/bazar.asp :
lada 2111
prodam lada combi 2111,r.v. 2001,benzin+lpg,taz,el. okna,central,nast. volant, nova baterka,starter,brzdi,stk 2011,cena 39000, 777870421
Kontaktní údaje: Jmeno: coric valentin
Tak jsem chlapikovi volal, bydli někde u Nové Paky, zitra (v pondělí ráno) se na to jedu podívat, ale pořád mi to leží v palici, jestli do toho jít nebo ne, aby to nebyl ještě horší šunt než ty předtím. Opravdu poslední roky nemám moc šťastnou ruku.
Tvrdí, že to má najeto 120 tis. km, motoricky OK, kastle skoro žádná rez, jen že malinko poškrábaná a jinak perfektní, že to žere 10 l/100 km (no to mi přijde dost) a že před 14 dny to udělalo STK.
Pročítal jsem celé tohle fórum a fakt nevim, chvíli si řeknu, že jo, chvíli, že ne. Dnes jsem poprvé v životě jel v 2111, kamarád ji koupil v roce 2005 novou a celkem si ji vychvaluje.
Poradí někdo?
Ráno se s tím chci stavit v autoservisu u Junka ve Studenci http://www.lada.cz/servisy-ceska-republika.asp jestli se mi na to podívá, než to koupím. Jinak nevím, na co koukat. Může to mít teoreticky takovou cenu, i kdyby to bylo OK?