Stránka 1 z 2
Peugeot 405 - zkušenosti
Napsal: sob kvě 30, 2009 20:55
od Acibuk
Zdravím, mám možnost koupit 405 1.9 GLD
za celkem příjemnou cenu, auto má najeto 215tis.
Na co si dát pozor, co se sype, jak se s tím jezdí?
Napsal: sob kvě 30, 2009 21:15
od Jelen
No, s dieslem nemám zkušenost, ale karoserie nijak moc nerezne, jen aby neměl vůli v řízení a vymlácený čepy. Ten muj má najeto 65 000, takže se tam bolístky ještě neprojevují. Nic méně mám tu věc asi půl roku, najel jsem 5 000km a bez závady, ovšem ten motor je děs běs. Mám 1,6 8V karb. Jen si dej bacha, aby nežral olej, protože ty motory to umí opravdu fest
Jinak jezdí docela dobře, jezdí se v tom pohodlně, neplave to, na dálnici se jede přijemně, ani ve vyšších rychlostech se nemusí lovit po silnici. Ovšem za předpokladu, že má dobrý podvozek, čepy, všechno.
Napsal: sob kvě 30, 2009 21:26
od Malda
Nevim jestli vsechny, ale mely pozinkovany kastle. Strejc to mel, 1,8 16V, litalo to jak zbesily, auto uz skoro po smrti, ale nikde zadna rez.
Napsal: sob kvě 30, 2009 21:54
od Acibuk
to by vysvětlovalo to, proč to ani po 17ti letech není zrezlý.. Pán za něj chce 8tisíc..
druhý kadet je toto:
1,7D, stk do 2010, 4tisíce
Napsal: sob kvě 30, 2009 21:57
od Jelen
Hm, to rači toho Peugeota. To se ti snad nevysype, tomuhle bych moc nevěřil, kamarád to měl.
Napsal: sob kvě 30, 2009 22:01
od Křečík Barbuška
Ti nevím, ale to druhé vypadá blbě už od pohledu, vem raději to první ... bude též proveden test provozu bez oleje a vody?
Napsal: sob kvě 30, 2009 22:04
od Malda
Taky bych bral asi toho pazouta, kvuli pozinku (pokud to nebylo streleny a nejsou tam neorig. nepozinkovany plechy, ale to ty asi tezko zjistis ...). Rez je u starejch aut nejvetsi svine, ostatni splasis na vrakaci
Napsal: ned kvě 31, 2009 17:38
od Kopr
To se někdo má
405 v naftě bych si dal líbit
Napsal: ned kvě 31, 2009 21:36
od Nemo
Pár let jsem vlastnil P.405 GRD (1.9TD), takže se možná můžu k věci vyjádřit.
Zinkovaná kastle skutečně nerezne, takže auto dokáže i po letech vypadat pěkně.
To ale beze zbytku neplatí pro "záludná" místa: spodní hrana 5.dveří, přední dveře-zevnitř, v místě styku >přední blatník-čelní sklo-dveře, přední podběhy-držáky brzdových hadiček, a obecně místa, kde jsou dva plechy na sobě.
Elektrika: pozor na prodření izolace kabelového svazku v motorovém prostoru, kousek za výstupem z kabiny.
Motor: Tyhle diesely jsou neskutečné držáky a navíc jdou měkce, a obstojně táhnou.
Převodovka, spojka: je docela normální, že se z tohohle soustrojí ozývá kovové chrochtání, nevěští to většinou nic zlého. Když jde těžko řazení, dá se to snadno řešit. Jde o vyčištění a promazání jednoho silono/kovového kloubu.
Jo a bacha na hadici, co jde z chladiče vpravo dole. Ač jsou všechny ostatní na bajonet, tahle je naražená na silonovém nátrubku, který není ani vroubkovaný.
Tak hodně štěstí.
Napsal: pon čer 01, 2009 06:24
od Acibuk
Kopr píše:To se někdo má
405 v naftě bych si dal líbit
Oslíku, stojí od tvé rodné hroudy asi 5km, dnes pro něj fičím. Bohužel zítra ráno jedu do Makarónie, tak se ani nestavím vyluxovat ti ledničku.
Napsal: pon čer 01, 2009 10:14
od Marek
Za sebe můžu říct, že PEU 405 je velmi dobře hodnocený a oblíbený vůz minulých let, ač už patří mezi vozy starší. Mně se vždycky velmi líbil (ostatně ještě víc slintám nad jeho nástupcem PEU 406), naftové motory jsou nesmrtelné a relativně úsporné. Myslím, že je to dobrá volba - za málo peněz až překvapivě dost muziky.
Opel Kadett NEBRAT !!! Ve srovnání se PEU 405 je to žebrák, poruchovější a hlavně opravdu dost reziví.
Napsal: pon čer 01, 2009 10:48
od Kopr
Acibuk, Koukam že jedeš do Hodoňovic jsem celý den doma vole
Napsal: pon čer 01, 2009 18:17
od Jelen
Ber toho pažouta, i když na ten svuj verk nadávám kudy chodím, tak nakonec to není tak strašný.
Napsal: úte čer 02, 2009 01:27
od Honza 21061
Elektřina se sere-chce to dokostřit půlku věcí na autě, konektory mizerné. Kastle nehnije, ale jen tam, kde nebyly díly měněné např. po bouračce, pak to zpravidla není už pozink a nemá to další ochrany. Motory nesmrtelné, lepší čerpadlo Bosch, než Roto-Diesel, 1.9 atmosférák je ale na tohle auto slabý. Stačí tak do města a na kadlání po druhotřídkách. Opravy celkem jednoduché, v motoru málo místa na všechny věci, takže motorické věci se řešej hůř. (lépe u atmáku, než turba). U kombíků odchází zadní náprava s torzními tyčemi, oprava se nevyplatí a komplet náprava je dost drahá sranda-pozor na to.
Problémy jsou často se silentbloky na motoru-rychleji odchází a připrav se možná na homokineťáky, pokud nebyly v dohlednějších dobách dělané.
Napsal: úte čer 02, 2009 09:15
od Acibuk
Takže kombajz je doma.
Auto je v celkem dobré kondici, vypadá, že se o něj pán docela staral, rezavé nikde není, motor je v pohodě, nekouří, jen někde utíká olej, ale nic tragického. Tacho odpovídá skutečnosti, spíš je na tom auto líp, motor je pěkně tichý, chytá hned, táhne, nic neklepe, nápravy jsou v pohodě, jen zadní je trošku do A, tlumiče se tváří jako nové. Jediným problémem je prokluzující spojka, ale jezdit se s tím dá, z frýdku jsme šupal i 110, spotřebu jsem odhadl na něco kolem 6L. Bylo to po nějakém důchodci, nekuřák, celkem v pohodě, šlo to protiúčtem do autosalonu, takže jsem si při nákupu vyzkoušel, jak se kupuje nové auto:)
Celkem spokojenost, oproti Focusu to jsou nebe a dudy.