Stránka 1 z 2

Peugeot 405 - zkušenosti

Napsal: sob kvě 30, 2009 20:55
od Acibuk
Zdravím, mám možnost koupit 405 1.9 GLD

Obrázek

za celkem příjemnou cenu, auto má najeto 215tis.

Na co si dát pozor, co se sype, jak se s tím jezdí?

Napsal: sob kvě 30, 2009 21:15
od Jelen
No, s dieslem nemám zkušenost, ale karoserie nijak moc nerezne, jen aby neměl vůli v řízení a vymlácený čepy. Ten muj má najeto 65 000, takže se tam bolístky ještě neprojevují. Nic méně mám tu věc asi půl roku, najel jsem 5 000km a bez závady, ovšem ten motor je děs běs. Mám 1,6 8V karb. Jen si dej bacha, aby nežral olej, protože ty motory to umí opravdu fest :) Jinak jezdí docela dobře, jezdí se v tom pohodlně, neplave to, na dálnici se jede přijemně, ani ve vyšších rychlostech se nemusí lovit po silnici. Ovšem za předpokladu, že má dobrý podvozek, čepy, všechno.

Obrázek

Napsal: sob kvě 30, 2009 21:26
od Malda
Nevim jestli vsechny, ale mely pozinkovany kastle. Strejc to mel, 1,8 16V, litalo to jak zbesily, auto uz skoro po smrti, ale nikde zadna rez.

Napsal: sob kvě 30, 2009 21:54
od Acibuk
to by vysvětlovalo to, proč to ani po 17ti letech není zrezlý.. Pán za něj chce 8tisíc..

druhý kadet je toto:



1,7D, stk do 2010, 4tisíce

Obrázek

Napsal: sob kvě 30, 2009 21:57
od Jelen
Hm, to rači toho Peugeota. To se ti snad nevysype, tomuhle bych moc nevěřil, kamarád to měl.

Napsal: sob kvě 30, 2009 22:01
od Křečík Barbuška
Ti nevím, ale to druhé vypadá blbě už od pohledu, vem raději to první ... bude též proveden test provozu bez oleje a vody?

Napsal: sob kvě 30, 2009 22:04
od Malda
Taky bych bral asi toho pazouta, kvuli pozinku (pokud to nebylo streleny a nejsou tam neorig. nepozinkovany plechy, ale to ty asi tezko zjistis ...). Rez je u starejch aut nejvetsi svine, ostatni splasis na vrakaci :)

Napsal: ned kvě 31, 2009 17:38
od Kopr
To se někdo má :x 405 v naftě bych si dal líbit :wink:

Napsal: ned kvě 31, 2009 21:36
od Nemo
Pár let jsem vlastnil P.405 GRD (1.9TD), takže se možná můžu k věci vyjádřit.
Zinkovaná kastle skutečně nerezne, takže auto dokáže i po letech vypadat pěkně.
To ale beze zbytku neplatí pro "záludná" místa: spodní hrana 5.dveří, přední dveře-zevnitř, v místě styku >přední blatník-čelní sklo-dveře, přední podběhy-držáky brzdových hadiček, a obecně místa, kde jsou dva plechy na sobě.
Elektrika: pozor na prodření izolace kabelového svazku v motorovém prostoru, kousek za výstupem z kabiny.
Motor: Tyhle diesely jsou neskutečné držáky a navíc jdou měkce, a obstojně táhnou.
Převodovka, spojka: je docela normální, že se z tohohle soustrojí ozývá kovové chrochtání, nevěští to většinou nic zlého. Když jde těžko řazení, dá se to snadno řešit. Jde o vyčištění a promazání jednoho silono/kovového kloubu.
Jo a bacha na hadici, co jde z chladiče vpravo dole. Ač jsou všechny ostatní na bajonet, tahle je naražená na silonovém nátrubku, který není ani vroubkovaný.
Tak hodně štěstí.

Napsal: pon čer 01, 2009 06:24
od Acibuk
Kopr píše:To se někdo má :x 405 v naftě bych si dal líbit :wink:
Oslíku, stojí od tvé rodné hroudy asi 5km, dnes pro něj fičím. Bohužel zítra ráno jedu do Makarónie, tak se ani nestavím vyluxovat ti ledničku.

Napsal: pon čer 01, 2009 10:14
od Marek
Za sebe můžu říct, že PEU 405 je velmi dobře hodnocený a oblíbený vůz minulých let, ač už patří mezi vozy starší. Mně se vždycky velmi líbil (ostatně ještě víc slintám nad jeho nástupcem PEU 406), naftové motory jsou nesmrtelné a relativně úsporné. Myslím, že je to dobrá volba - za málo peněz až překvapivě dost muziky.

Opel Kadett NEBRAT !!! Ve srovnání se PEU 405 je to žebrák, poruchovější a hlavně opravdu dost reziví.

Napsal: pon čer 01, 2009 10:48
od Kopr
Acibuk, Koukam že jedeš do Hodoňovic jsem celý den doma vole :mrgreen:

Napsal: pon čer 01, 2009 18:17
od Jelen
Ber toho pažouta, i když na ten svuj verk nadávám kudy chodím, tak nakonec to není tak strašný.

Napsal: úte čer 02, 2009 01:27
od Honza 21061
Elektřina se sere-chce to dokostřit půlku věcí na autě, konektory mizerné. Kastle nehnije, ale jen tam, kde nebyly díly měněné např. po bouračce, pak to zpravidla není už pozink a nemá to další ochrany. Motory nesmrtelné, lepší čerpadlo Bosch, než Roto-Diesel, 1.9 atmosférák je ale na tohle auto slabý. Stačí tak do města a na kadlání po druhotřídkách. Opravy celkem jednoduché, v motoru málo místa na všechny věci, takže motorické věci se řešej hůř. (lépe u atmáku, než turba). U kombíků odchází zadní náprava s torzními tyčemi, oprava se nevyplatí a komplet náprava je dost drahá sranda-pozor na to.
Problémy jsou často se silentbloky na motoru-rychleji odchází a připrav se možná na homokineťáky, pokud nebyly v dohlednějších dobách dělané.

Napsal: úte čer 02, 2009 09:15
od Acibuk
Takže kombajz je doma.

Auto je v celkem dobré kondici, vypadá, že se o něj pán docela staral, rezavé nikde není, motor je v pohodě, nekouří, jen někde utíká olej, ale nic tragického. Tacho odpovídá skutečnosti, spíš je na tom auto líp, motor je pěkně tichý, chytá hned, táhne, nic neklepe, nápravy jsou v pohodě, jen zadní je trošku do A, tlumiče se tváří jako nové. Jediným problémem je prokluzující spojka, ale jezdit se s tím dá, z frýdku jsme šupal i 110, spotřebu jsem odhadl na něco kolem 6L. Bylo to po nějakém důchodci, nekuřák, celkem v pohodě, šlo to protiúčtem do autosalonu, takže jsem si při nákupu vyzkoušel, jak se kupuje nové auto:)
Celkem spokojenost, oproti Focusu to jsou nebe a dudy.