Stránka 1 z 1

Nestartuje

Napsal: pát kvě 15, 2009 18:15
od Fík
Posílal jsem pozvánku na jarní sraz majiteli této Lady VB jejiž fotky jsem již dával sem . http://forum.ladaklub.com/download.php?id=12811 Odepsal mi , že by se rád zúčastnil , ale má velké problémy s autem viz .dopis :

Zdravím a děkuji za pozvání.
Rád bych jel,ale stala se mi nemilá věc. Začátkem května jsem jel na soutěž do Ústí. Už ráno jsem měl problémy se startováním, ale protože se mi to nestalo poprvé, nepřikládal jsem tomu větší váhu. Auto je totiž dost svéhlavé a občas má nějaké roupy. Pak to chytlo a jelo se. V Ústí jsem ovšem na křižovatce chcípl podruhé a už to nenatočil. Marné bylo veškeré konání, musel jsem být potupně odtažen na laně domů. Tady jsem rozebral, co jsem jen mohl, ale závadu nenašel. Auto nestartuje a nestartuje. Všechno podle mě funguje, jak má, i to co považuji za dobré, jsem pro jistotu vyměnil, nebo dal z jiného, provozního žigula. Přesto jsem výsledku nedosáhl. Tedy vlastně ano. Horko těžko jsem motor natočil, ale ten má strašně trhavé otáčky, kouří a nereaguje na plyn. Když pak vyndám svíčky, jsou totálně černé a mastné a strašně smrdí. Mám podezření na nějakou vnitřní závadu, možná prasklé těsnění pod hlavou, ale voda neubývá a v oleji se netvoří emulze. Zkusím ještě vyměnit benzín, ale na ten jezdí celá moje flotila včetně matčiny Oktávky a není problém. Nikdo neví, co s tím. Kdo mi vyléčí moje autíčko, dostane království a půl princezny.


Poraďte co by to mohlo být a třeba bude na srazu doprovod příslušníků VB :D

Napsal: sob kvě 16, 2009 14:14
od Vašátor
1) kontrola zapalování - je kladívko v pořádku? Není obroušen kuprextit co jezdí po vačce rozdělovače? Rozdělovač je bez/s podtlakem? Pokud je s podtlakem, není vůle na ložisku držícím destičku s kladívkem? Skontrolovat odtrh a předstih.
2) kontrola karburátoru - nezůstává viset jehlový ventil? (napumpovat benzín do karbu, sundat víčko a skontrolovat hladinu). Co membrána akcelerační pumpy? Stříká po sešlápnutí plynu z akcelerační pumpičky benzín?

3) změřit tlaky motoru!
4) skontrolovat rozvody - nastavení, napínací lišty ...

Napsal: sob kvě 16, 2009 14:33
od Jelen
A zeptej se ho, jestli zkoušel prohodit rozdělovač + karburátor z funkčního žigula. Když nepomůže to, bude to něco v motoru. Možná prasklá hlava a dostává se tam olej?

Napsal: pon kvě 25, 2009 11:00
od Wolf
Odkud je, koukám, že je na teplických číslech a píše o Ústí. Já sice teď moc času nemám, ale možná bych si chvilku našel, abych se na to podíval.

Napsal: stř kvě 27, 2009 13:32
od Wolf
Tak asi nic, na poslední chvíli mi to jistě nevyjde :(