2107
Napsal: úte bře 08, 2005 09:42
Tak to tu rozjedeme. Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak???
A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak???
No jo ty aby jsi nebyl v opozici. Ale furt je to lepší než nic. mmj. je výhoda si na autě něco udělat a nebo ne. Servis je dnes drahý. ale kolikrát jede člověk první tři roky do servisu??? a pak se vyplatí auto prodat. Jsem zvědavej jak by na tom byly takový SuperB po najetí 180 000 a třeba po 15 letech provozuLuděk Musil píše:A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak???
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.
napriklad vymenit blatniky, ze?Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne . W.
Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne . W.
A když už půjde hodně do tuhého, tak tam prostě flákneš karbec a rozdělovač a jezdíš taky.Luděk Musil píše:Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne . W.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
Ja nemusim, ja uz ho vidim (vlastne to je reklama, tak jinak), ja uz do leccehos vidim. W.Luděk Musil píše: Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
V tom je asi ten zakopanej pes - informace o el. soustavě "íček" nejsou zcela běžně k dispozici. Nevím jak ostatní majitelé, ale já el. schéma své 21073i nemám. L.expa píše: ...............ked mas o nom informacie...........
Kabel a zasuvku to ma standartni normovanou, ale pokud mas SW, tak to mne taky zajima. W.expa píše:Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis