Rozdíly v popisech budíků 2103 v letech 1974 - 1978
Napsal: úte kvě 05, 2009 20:18
Připravil jsem toto téma jako zajímavost.
Budíky model 1974:
- popis v azbuce (km/č) - kilometrov v čas - (km/h)
- rychloměr má logo AP v azbuce (Avtopribori - Autopřístroje)
- kontrolky nemají ikonky
- jedničky nemají zobáček, vypadají jako velké I
- červené pole teploměru je "dlouhé"
- kontrolka přívěry vzduchu je uprostřed spodního okraje otáčkoměru, vpravo je kontrolka dobíjení
- výdřeva palubky je světlá (smrk)
Budíky model 1975:
- popis v azbuce zachován (km/č)
- logo již zmizelo
- kontrolky stále bez ikon
- jedničky již mají zobáček (stačil jeden modelový rok, aby výrobce zjistil, jak se píše arabská jednička, a začal ji používat místo té nesmyslné římské jedničky I, kdy rychlost vypadala jako i20, místo 120)
- červené pole teploměru je už krátké (přitom v autě je stále mechanická sahara)
- kontrolka přívěry vzduchu je uprostřed spodního okraje otáčkoměru, vpravo je kontrolka dobíjení
- výdřeva je tmavá (asi dub?)
Budíky model 1976/1977 doplní - doufám - ten, kdo je má
Budíky model 1978:
- nápis km/č v azbuce se přestěhoval na místo původního loga AP a vytvořil tak místo pro ikony
- kontrolky mají ikony (u pozdějších modelů se vyobrazení změnila) = místo kontaktů se pak zobrazovala baterie (dobíjení), světla se zobrazovala jako žárovka (tlumená světla), přívěra jako klapka v difuzoru, buben se špalky jako velké P v kolečku (brzdy) ...
- kontrolka přívěry vzduchu je vpravo u spodního okraje otáčkoměru, uprostřed je kontrolka dobíjení
Pokračování v modelech jistě napíše ten, kdo je má.
Budíky model 1974:
- popis v azbuce (km/č) - kilometrov v čas - (km/h)
- rychloměr má logo AP v azbuce (Avtopribori - Autopřístroje)
- kontrolky nemají ikonky
- jedničky nemají zobáček, vypadají jako velké I
- červené pole teploměru je "dlouhé"
- kontrolka přívěry vzduchu je uprostřed spodního okraje otáčkoměru, vpravo je kontrolka dobíjení
- výdřeva palubky je světlá (smrk)
Budíky model 1975:
- popis v azbuce zachován (km/č)
- logo již zmizelo
- kontrolky stále bez ikon
- jedničky již mají zobáček (stačil jeden modelový rok, aby výrobce zjistil, jak se píše arabská jednička, a začal ji používat místo té nesmyslné římské jedničky I, kdy rychlost vypadala jako i20, místo 120)
- červené pole teploměru je už krátké (přitom v autě je stále mechanická sahara)
- kontrolka přívěry vzduchu je uprostřed spodního okraje otáčkoměru, vpravo je kontrolka dobíjení
- výdřeva je tmavá (asi dub?)
Budíky model 1976/1977 doplní - doufám - ten, kdo je má
Budíky model 1978:
- nápis km/č v azbuce se přestěhoval na místo původního loga AP a vytvořil tak místo pro ikony
- kontrolky mají ikony (u pozdějších modelů se vyobrazení změnila) = místo kontaktů se pak zobrazovala baterie (dobíjení), světla se zobrazovala jako žárovka (tlumená světla), přívěra jako klapka v difuzoru, buben se špalky jako velké P v kolečku (brzdy) ...
- kontrolka přívěry vzduchu je vpravo u spodního okraje otáčkoměru, uprostřed je kontrolka dobíjení
Pokračování v modelech jistě napíše ten, kdo je má.