"Budík" množství paliva a problémy s ním spojené
Moderátor: Moderátoři
Ukazatel paliva, ukazuje plnou nádrž i když tam je kulový, někdy jde a někdy ne... když bylo v nádrži skoro prázdno, ukazoval plno, ale v zatáčce kontrolka problikla... natankoval jsem plnou, myslel jsem, že se plovák odlepí a ukazuje stejně, někdy plnou, někdy méně plnou kam sáhnout jako první?
Dodge Avenger 2.0 VVT
No u fáčka mi takle zlobil plovák.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
myslím že pod pravým zadním sedákem máš plastový černý okýnko a tudy se tam leze na plovák.Ale bez záruky.Pokud bys ale měl vadný palivoměr na přístrojovce tak ten se koupit samostatně nedá a musíš vyměnit celej sdruženej přístroj. Což kvůli jeho ceně asi nemá smysl řešit.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Chtělo by to kouknout na schéma . Dle závady (třeba tenhle případ - nic v nádrži a budík tvrdí opak) jde dle schématu určit kde je vada . Nejvíce se používají dva typy zapojení . Při odpojení plováku ručička "vyletí" na max , nebo "spadne" na 0 . Také by šel udělat test v době kdy to zrovna "chodí" a odpojit konektor k plováku a kouknout na to co udělal budík . V případě vady v přístrojovce je oprava určitě jednoduší (krom vyndání) . Při poruše plováku (měřícího systému) je někdy oprava bez výmněny nemožná (vydřená odporová dráha) .
Někdy k odhalení místa závady stačí použít léty ověřenou metodu "dobře mířeným úderem" (plácnout rukou zespoda do nádrže nebo zvrchu do palubky) .
Někdy k odhalení místa závady stačí použít léty ověřenou metodu "dobře mířeným úderem" (plácnout rukou zespoda do nádrže nebo zvrchu do palubky) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpojil jsem konektrory u plováku i u budíků, nikde nic přerušeného, žádný zkrat, nic vypaléného nebo zaneseného bordelem.
Po vypojení konektoru u plováku ručička ukazuje 0.
Všechno jsem patřičně pořádně pobouchal a ručka stále ukazuje plnou nádrž, i když tam jsou cca dvě třetiny. Při pohledu do schematu jsem nic nelogického neobjevil...
Aspoň že fungovala svítící dioda. Teď nemohu její funkci potvrdit, musím spálit benzín.
Takže při tankování nulovat počítadlo a řídit se jím
Po vypojení konektoru u plováku ručička ukazuje 0.
Všechno jsem patřičně pořádně pobouchal a ručka stále ukazuje plnou nádrž, i když tam jsou cca dvě třetiny. Při pohledu do schematu jsem nic nelogického neobjevil...
Aspoň že fungovala svítící dioda. Teď nemohu její funkci potvrdit, musím spálit benzín.
Takže při tankování nulovat počítadlo a řídit se jím
Dodge Avenger 2.0 VVT
Nejsem znalcem Vašich vozů (nová řada) , ale kolik vede do plováku drátů ? Tři nebo dva ? (mimo čerpadla pokud je v nádrži) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Viz příloha - kousek schematu. Zkusil bych ohmmetrem, zda se mění odpor mezi svorkami A - C při změně polohy vozu ( z kopce / do kopce nebo při intenzivním zahoupání).Saša píše:Nejsem znalcem Vašich vozů (nová řada) , ale kolik vede do plováku drátů ? Tři nebo dva ? (mimo čerpadla pokud je v nádrži) .
For Tavri !!! Konektor ABCD musí být při měření ODPOJEN od palubní sítě !!!
ve svazku byly 4 vodiče.
schema: http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_1.jpg
http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_2.jpg
http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_3.jpg
http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_4.jpg
schema: http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_1.jpg
http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_2.jpg
http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_3.jpg
http://alice.pnzgu.ru/~ant/mirror/samar ... 110k_4.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skus to dle návodu Petra HC to ukáže jednoznačně kde je vada , ale mám obavy že naklánění vozu nebude mít podstatný vliv na plovák . Nevim jak je to "tady" ale u většiny novějších aut se to měří v "komůrce" kde nedochází ke šplouchání . Změř hodnotu odporu teď a pak po ujetí třeba 100 km .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Схема электрооборудования автомобилей ВАЗ-21102
http://www.rusvaz.ru/repair/scheme/21102/
http://www.rusvaz.ru/Image/base/Image1768.jpg
http://www.rusvaz.ru/repair/scheme/21102/
http://www.rusvaz.ru/Image/base/Image1768.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Tady jde sice o novější auta, ale se staršími komponenty. (někdy je to i výhoda-co by si člověk počal třeba s kapacitním snimačem hladiny paliva)Saša píše: ...u většiny novějších aut...
Ten údaj čidla hladiny se skutečně mění se sklonem vozu velmi výrazně a pokud jde o "šplouchání", mají to zajištěno zřejmě softwarově (údaj měřidla se mění se zpožděním).