Stránka 1 z 2
Vystuže a bezpečnost hraneté řady
Napsal: ned zář 11, 2005 19:25
od capodrak
Zajímalo by mě jeslti někdo zvás uvažoval o zvyšení bezpečnosti svího miláčka a co by se stím dalo udělat aby to bylo lepší viděl sem tady na forech crech testy hranaty řady a nejsem stoho nějak moc nadčenej
dalo by se řict že je to i horší než sem čekal
Napsal: ned zář 11, 2005 23:04
od ARMAN
Dnes jsem o tom pravě přemyšlel že by se dalo navařit pod blatniky nebo i do dveři nějake ty vystužne trubky ale zas když se to proda a někdo to naoura tak by se stim mohli byt problemy kdyby ta trubka vyjela a napachala vice škody než samotny naraz
Do interieru by to i šlo ale to bere misto a překaži, myslim takove u stropu a podel sloupku, ani by to nemuseli byt nějake tluste trubky...
Taky ty testy na mě neudělali kladny dojem
Napsal: pon zář 12, 2005 13:49
od capodrak
Na mě taky ne ... trubky těvh bych se taky bál plech s prolisama bych asi viděl rači jednak je pevnej a když uděláš prolis tak se ti vtom mystě ohne
...tohle je slíš otázka na konstruktery a bezpečností manyjaky ..... taky je tu možnost bezpečnostínho rámu ale tím zase zabyješ zadní sedadla
Napsal: pon zář 12, 2005 14:01
od čmelák
ked budes videt ze ides burat tak skus trafit znakom do supera...
nakolko testy su robene moderne a teda secky nove auta maju motor ulozeny napries a teda ked bura 40% predku tak to chyti aj trochu motor
u lady trafis pri 40% akurat tak dva plechy blatnikov
ked trafis stred tak to prejde cele motor prevodovka kardna az na zadnu napravu a myslim ze ta to zdemoluje vnutri menej
Napsal: pon zář 12, 2005 18:52
od Majo
čmelák píše:ked trafis stred tak to prejde cele motor prevodovka kardna az na zadnu napravu a myslim ze ta to zdemoluje vnutri menej
skvely napad Cmelo, tesne pred havarkou sa skor kazdy intuitivne bude snazit vyhnut prekazke a teda to pravdepodobne chyti niektorou stranou a Ty radis triafat presne na stred
Si rovno namontuj zameriavac z Mercedesu
a aj tak si myslim, ze by to bolo ovela horsie, taky naraz by na prednych sedadlach nikto neprezil, to radsej mier na pravu stranu ked nemas spolujazdca(moc v laske
)tak aspon Ty to prezijes
inak s tymi vystuhami bacha - nie ze si vystuzite cosi co bolo povodne myslene ako deformacna zona a potom Vam to cele preleti hlavou
najistejsie je vystuzit podlahu pod kabinou, hlavne bocny naraz by Lada urcite nezvladla, myslim ze by skoncila ako jednostopove vozidlo
Napsal: úte zář 13, 2005 06:21
od čmelák
videl som a pocul som zivo ako sa povie o buracke lada vs golf kombi a bolo to celne golf bol rozmetany po okoli a lada mala zdemolovany predok a bola zlomena na polovicu ale dala sa tlacit a bez straty na zivotoch...
Napsal: úte zář 13, 2005 06:45
od Míra151
Když si vezmeš Škodovku od tisícovky po Feldu tak je to papír
Deformační zona od předního nárazníku až po zadní kolo
Lada toho snese podstatně o mnoho víc a protože mám rád rodinu tak namám škodulu ale ladu která je nejen bezpečná ale i spolehlivá
Ale jedna drobnost tady je, že hranatá řada už není tak tuhá jak kulatá.
Holt úspora na materialu a odlehčení udělá sví
Napsal: úte zář 13, 2005 07:32
od Drobek81
Míra151 píše:Ale jedna drobnost tady je, že hranatá řada už není tak tuhá jak kulatá.
Holt úspora na materialu a odlehčení udělá sví
jj souhlas, starsi modely sou "poctivejsi"...Na druhou stranu novejsi hranate modely maji vyztuhy ve dverich...
Napsal: úte zář 13, 2005 19:53
od capodrak
Drobek81 píše:Míra151 píše:Ale jedna drobnost tady je, že hranatá řada už není tak tuhá jak kulatá.
Holt úspora na materialu a odlehčení udělá sví
jj souhlas, starsi modely sou "poctivejsi"...Na druhou stranu novejsi hranate modely maji vyztuhy ve dverich...
no ty trobičky bo co tam je mi moc bezpečí nepřidávaj
Napsal: úte zář 13, 2005 20:06
od Drobek81
capodrak píše: no ty tr
ubičky bo co tam je mi moc bezpečí nepřidávaj
By ses divil, dokonce i pri narazu zepredu pomuzou...absorbuji cast narazu a spotrebuji taky nejakou tu energii, lepsi nez hole dvere!!!Pak leda vyztuzit prahy.Pri narazu nedojde k poraneni posadky a zachyti to tez naraz...
Napsal: úte zář 13, 2005 20:18
od capodrak
Drobek81 píše:capodrak píše: no ty tr
ubičky bo co tam je mi moc bezpečí nepřidávaj
By ses divil, dokonce i pri narazu zepredu pomuzou...absorbuji cast narazu a spotrebuji taky nejakou tu energii, lepsi nez hole dvere!!!Pak leda vyztuzit prahy.Pri narazu nedojde k poraneni posadky a zachyti to tez naraz...
hmm sem netušil že to tak pomáhá ale i tak rači nebourat .... vyděl sem takovy " vystuže" prahu mysto ostryho rohu tam mají navařáný plechy (není domácí uprava orygynál tovární vyrobek)
Napsal: úte zář 13, 2005 20:20
od ARMAN
čmelák píše:najistejsie je vystuzit podlahu pod kabinou, hlavne bocny naraz by Lada urcite nezvladla, myslim ze by skoncila ako jednostopove vozidlo
To by nebylo marny (asi) udělat pod autem z trubek ale zas nevim jestli je tam na to misto + v interieru z tenšich a obtahnout je nějakym materialem aby to nevypadalo jako v zavoďaku
takhle
nebo takhle
nebo i takhle
Uploaded with ShellUploader (
www.asdf17.com/shelluploader).
Je pravda že to asi niko nescvali při stk a tak
Napsal: úte zář 13, 2005 20:28
od Ondrej
Byl tu svého času odkaz na snímky 06, kterou podobným způsobem vyztužoval Karel
Jo, tohle:
http://www.lada-video.com/bonus/ludek/
Napsal: úte zář 13, 2005 21:27
od capodrak
ty voe dyť to auto je jen z jeklů
ještě že nemám vyvyřeny auto
.... jinak ty ramy pod autem sou zajímavy ale leche nepraktycky už tak škrkám katalizátorem o zem když coufám do garáže a tohle ktomu tak bych asi skončil
Napsal: úte zář 13, 2005 22:30
od Pšenda
No to bych nechtěl potkat jako soupeře.