Stránka 1 z 4
Nepracuje ve vysokých otáčkách
Napsal: sob dub 18, 2009 16:19
od Veverka
Motor se rozhodl pro diverzi,při nových zkouškách jsem dosáhl na 2 pouze 77km/h,na 3 "pouze" 109km/h,na 4 do malého kopečka na dálnici 117km/h,pak se motor zakucká a VAZ se hodně rozhoupe.Připadne mě to málo(po koupi za deště jsem rozchodil 2 na 90 dokonce se zátěží,tehdá se skoro zborcenými pneu),vzhledem k podvozku,novému obutí atd.
Jakoby auto pak nespalovalo,nešel tam benzín(sytič nic nezmění!).Svíčky jsou bílé a jen malinko cihlové-Bosch WR7DC.Mám je vyhodit jak radil Marek?Filtry jsou nové,napadá mně pouze rez vyplavující se z nádrže.Děkuji za nápady.
Mimoto spotřeba je minimální,se startováním nejsem 100% spokojen,i za tepla při prudkém přidáním plynu v nízkých otáčkách je schopen poskočit-jsou Bošky fakt tak hrozné?
Napsal: sob dub 18, 2009 19:31
od Křečík Barbuška
Já měl podobný problém, když jsem dal o chlup silnější těsnění mezi blok a pumpu, které jsem navíc podmazal silikonem. Motor měl málo benzínu, po výměně těsění a oškrábání silikonu zase vše v pořádku. Nicméně ty jsi do čerpadla asi nevrtal, preventivně očuchej olej jestli čerpadlo nesákne, ale to by jsi spíše cítil už za provozu. Zkus vyčistit sítko na čerpadle a karburátoru.
Napsal: ned dub 19, 2009 10:21
od Veverka
K-L:Děkuji,čerpadlo sestavěl předchozí majitel na podzim včetně pumpy a filtrů,tak nevim.Zajímavé je že po koupi i když za deště 2 na 90 šla.Spíše si proto myslím,vzhledem k předchozímu 5-tiletému ustájení,že palivová nádrž prostě odplavuje bordel do palivofitru-ten je již tedy asi s části ucpaný a nestíhá enormní spotřebu při téhle akceleraci.
Napsal: ned dub 19, 2009 10:42
od Stanley__001x
To si myslím že je blbost, btw není nic jednoduššího než vyšroubovat ten rádoby filtřík co je zespodu na nátrubku karburátoru a uvidíš, když si přesvědčen na bordel kup za třicetikorunu nějakej normální filtr a vyměň i hadice jestli jsou původní.
Za deště jde motor obecně daleko lépe - vlhko. Problém bych spíše viděl nekvalitní benzín, stoletý káble- víčko- palec, svíčky s velkým odtrhem, napálený kladívko, vymlácený ložisko rozdělovače nebo v neposlední řadě přibrždující brzdy...

Napsal: ned dub 19, 2009 12:17
od Veverka
Stanley__001x píše:To si myslím že je blbost, btw není nic jednoduššího než vyšroubovat ten rádoby filtřík co je zespodu na nátrubku karburátoru a uvidíš, když si přesvědčen na bordel kup za třicetikorunu nějakej normální filtr a vyměň i hadice jestli jsou původní.
Za deště jde motor obecně daleko lépe - vlhko. Problém bych spíše viděl nekvalitní benzín, stoletý káble- víčko- palec, svíčky s velkým odtrhem, napálený kladívko, vymlácený ložisko rozdělovače nebo v neposlední řadě přibrždující brzdy...

No svíčky jsem měřil a mají fakt 0,9-1,0 mm,je to už docela chyba.
Za deště jde motor lépe,díky vlhkosti vzduchu-

fakt ale o 10km/h?
Dodatek-dle mých pozorování(na motocyklech) zvětšení odtrhu zlepšilo točivost motoru,nicméně tohle už bude opravdu kontraproduktivní.
Měřil jsem to prostě pravítkem-vzdálenost milimetr

.
Napsal: ned dub 19, 2009 12:20
od Křečík Barbuška
Veverka píše: No svíčky jsem měřil a mají fakt 0,9-1,0 mm ...
To už je, aspoň dle mě, na obyčejné zapalování moc.
Napsal: ned dub 19, 2009 15:42
od Stanley__001x
Podle pravítka to je nějaký na ho*no, to chce voko nebo měrky, bílý svíčky- chudší směs, tj pokud jsi nehrabal do karbecu tak se ti podělalo ložisko rozdělovače si myslím. Tak nemůžu poradit moc na dálku, sám jsem z toho někdy pěkně vedle, takže mne ber z rezervou. Rozhodně nic neskazíš důkladným vyčištěním karbecu (nafta + zubní kartáček+ stlačenej vzduch a někdy měděnou licnu na kanálky) nastav hladinu plováku dej nový těsnění a pak mužeš karbec vyloučit a zabívat se případně tim zapalováním...

Napsal: ned dub 19, 2009 17:23
od Veverka
Stanley__001x píše:Podle pravítka to je nějaký na ho*no, to chce voko nebo měrky, bílý svíčky- chudší směs, tj pokud jsi nehrabal do karbecu tak se ti podělalo ložisko rozdělovače si myslím. Tak nemůžu poradit moc na dálku, sám jsem z toho někdy pěkně vedle, takže mne ber z rezervou. Rozhodně nic neskazíš důkladným vyčištěním karbecu (nafta + zubní kartáček+ stlačenej vzduch a někdy měděnou licnu na kanálky) nastav hladinu plováku dej nový těsnění a pak mužeš karbec vyloučit a zabívat se případně tim zapalováním...

No,jestli to nebude fakt filtr paliva tak sázím na svíčky.Totiž mám s tím zkušenosti z motocyklů a vždy mám smůlu na svíčky.Každý vždycky poukazoval na zapalování nebo poškozenou karburaci,nicméně pokud se mě něco pokazilo,viník byl jasný-svíce si dělá co chce a jedno jestli 14,15,17,19-resp.NGK či Brisk.Zítra to sklepnu,ono fakt 1 milimetr mě bil do oka a pravítko teprve echt ukázalo pravdu,vždyt to je zvětšení odtrhu o 40%!Jiné vozy bych s tím asi nerozchodil.
Napsal: ned dub 19, 2009 19:44
od Marek
Máš velký předstih nebo nízkou hladinu paliva v plovákové komoře (nebo obojí najednou)!!!
Nebo může být příčinou ještě asi sto třicet devět úplně jiných věcí........ (velký odtrh na svíčkách, velký odtrh na kladívkách, špatné kabeny VN, nedostatečný výkon palivového čerpadla, špatně seřízené táhlo od pedálu plynu, přidřená klapka II. komory, ........... a milion jiných věcí).
Veverko, doval se do Mnichova Hradiště a já Ti to naladím. Ale už se do toho neser sám, poděláš to ještě víc.
Napsal: ned dub 19, 2009 20:35
od Ivo
Marku, nezlob se na mě, ale s něčím u tvého posledního příspěvku nesouhlasím. A to větou "už se do toho neser sám, poděláš to ještě víc". Kdybych se řídil tímto tvým heslem, které používáš čím dál víc, tak se na autě nikdy nic nenaučím. Vím, že si odborník a že tomu rozumíš. Ale kdo nic nedělá, nic sice nezkazí, ale taky se nic nenaučí.
Napsal: ned dub 19, 2009 20:52
od jakke
Ivo píše:Ale kdo nic nedělá, nic sice nezkazí, ale taky se nic nenaučí.
přesně tak

Napsal: ned dub 19, 2009 21:31
od Dusan
Neboj marek ti dovoli pozerat sa

....
Napsal: ned dub 19, 2009 22:30
od Ivo
Neříkám, že všechno vím a všechno znám. Ale nejde tady o mě. Kdyby se heslem, neser se do toho a přijeď řídili všichni, tak se nikdo nic nenaučí a jezdilo by se se vším, za pár vyvolených lidí, kteří by to uměli. Možná si úplně nepochopil oco mi šlo. Kdyby si se třeba zeptal, jak se mění čepy a někdo by ti poradil, ať to radši ani sám nezkoušíš a přijedeš si to nechat udělat, ai by si taky nebyl spokojený. Nadruhou stranu, nesouhlasím ani s tím, že někdo si řekne, zkusím to nějak udělat, ono to nějak dopadne a když je v koncích a danou věc má třeba rozebranou do šroubku, tak teprve potom zhání někoho, kdo mu to dá do pořádku. Záleží taky samozřejmě na tom, jak dotyčný danou problematiku chápe. Píšu toto z vlastní zkušenosti. Pár lidí ke mě jezdí spravovat auta a kdybych se řídil Markovým heslem, tak můžem tak akorád vždycky zajet do servisu a čekat, až nám to nějaký odborník spraví.
Marku, neber to jako urážku tvé osoby, ani tvých schopností.
Vytvořil jsem tu pěkné OT, tak mi klidně dejte bludišťáka a smažte to, ale musel jsem to napsat.
Napsal: pon dub 20, 2009 08:50
od Marek
Ivo píše:Kdyby se heslem, neser se do toho a přijeď řídili všichni, tak se nikdo nic nenaučí a jezdilo by se se vším, za pár vyvolených lidí, kteří by to uměli.
Jenže ono by to takhle mělo být (i když mám stejný názor jako Ty). Na odbornou práci by měli být vždy odborníci. Já se taky neseru do něčeho, o čem nic nevím.
Fakt je, že si rád vše dělám sám, a to nejen na autě. U mě je to především z důvodů finančních - nemám peníze na to, abych platil fachmana.
Loni jsem koupil kotel a strašně jsem se zlobil a divil, když mi bylo řečeno, že si jej nesmím namontovat sám. Musel jsem zaplatit odbornou firmu, stálo mě to skoro šest tisíc.
Říkám si - mohl jsem šest tisíc ušetřit - ale pravdou je, že mám stoprocentní jistotu, že je to uděláno správně.
Karburátor si můžeš seřídit sám - pravděpodobně Ti nehrozí tak vysoké nebezpečí jako v případě montáže plynového kotle - ale důsledek může být podobný, a tím je fatální kolaps systému.
Nemám nic proti tomu, aby se mi majitel vozu díval na ruce a ptal se mě při mé práci na cokoli, co jej zajímá. Nechť se přiučí a třeba příště to už zvládne sám. Ale pravda je taková, Ivo, ať se Ti to líbí nebo ne - když někdo o problematice nemá ani potuchy, VŽDY víc posere než opraví. Tak to prostě je. A že Veverka o problematice skutečně nic neví je dáno faktem, že motor mu nepracuje ve vysokých otáčkách a on si neví rady s příčinou. Jak může příčinu odstranit a v důsledku motor má pracovat správně, když vlastně netuší, kde ta příčina je a v čem a proč spočívá??? To prostě logicky NELZE !!!
Napsal: pon dub 20, 2009 09:20
od Saša
Marek píše:Říkám si - mohl jsem šest tisíc ušetřit - ale pravdou je, že mám stoprocentní jistotu, že je to uděláno správně.
Sorry za OT . Na tohle bych nikdy ! nespoléhal "kor dnes" a šel bych hledat kde co "odflákli" . Jediná výhoda je v tom , že je koho žalovat když se něco stane (není li již pozdě) . A neplatí to jen v tomhle případě .