Stránka 1 z 2

Motorek topení

Napsal: ned dub 12, 2009 09:12
od White null five
Nejprve zdravím všechny účastníky fóra a prosím o radu, máte-li někdo zkušenost z pískáním motorku, nebo ventilátoru topení? Poradíte jak se to dá odstranit?

Napsal: ned dub 12, 2009 11:24
od peet2101
prý pomáhá namazat uložení osy ventilátoru

Napsal: ned dub 12, 2009 13:17
od White null five
White null five, Díky, vyzkouším, pokud máte někdo jinou zkušenost, podělte se.

Napsal: ned dub 12, 2009 13:20
od Jelen
Dělá to většinou jen za studena, ne? Když rozebereš motorek a všechny ložiska a futra a osičky, prostě všude, kde se to tře napatláš grafitovou vazelínou, tak budeš mít pokoj. Ale po čase se to asi vrátí.

Napsal: ned dub 12, 2009 16:44
od White null five
Tak to je mazec. Trochu jsem něco takového tušil a Ty to potvrzuješ. Dělá to už i za tepla. Někdy se rozběhne potichu a za chvíli nečekaně začne kvičet až to s člověkem hrkne. Díky za příspěvek. :shock:

Napsal: ned dub 12, 2009 17:02
od Jelen
Ty motorky jsou strašná věc, mě to skřípělo snad v každý ladě. Je to šílenej zvuk, rozeber to a uvidíš sám.

Napsal: ned dub 12, 2009 17:35
od Miichaal
mě neskřípěl...a jednoho zimního rána už se nerozběhl.....a teď nevim jestli ma kvuli tomu cenu sundavat palubovku...:-D ...přeci jen...hadr to jistí

Napsal: ned dub 12, 2009 21:12
od Křečík Barbuška
U kulatců se při vrtání v topné soustavě sundává palubka? To se mi nějak nezdá.

Napsal: ned dub 12, 2009 21:18
od Jelen
Nesundavá. pokud tam někdo nemá zaimplementovanou palubku z čehosi. Na kulatci je to na chlup stejný, jako u hranatce. U 01 ještě líp tim, že tam neni žádnej středovej panel.

Napsal: ned dub 12, 2009 22:25
od Miichaal
no právě...středovej panel+úprava rozvodu vzduchu od topení na palubovku 05= problém

>ale tak budu se do toho muset nekdy pustit....

Napsal: ned dub 12, 2009 22:59
od Kewint
White null five, taky mě to v 07čce provázelo :) nejednoduší j to vyměnit :) po promazání to ani za týden bylo zpět

Napsal: pon dub 13, 2009 16:08
od White null five
Díky všem za příspěvky, ještě jsem to neprohlížel. Mám to na 2105 a zatím jsem doufal, že krom výjmutí panelu s rádiem už budu u jádra problému a dle vašich příspěvků mám pocit, že je to vypustit fridex odpojit všechny trubky, celé topení ven a pak, ale pak co ? Ještě kdybyste se mi někdo jistě vyjádřil k té demontáži topení co ta palubovka u 2105? :cry:

Napsal: pon dub 13, 2009 16:56
od Křečík Barbuška
Palubovka zůstává tam kde je, jestli lze demontovat větrák bez demontáže radiátoru nevím, to ti musí odpovědět znalejší, já vždy demontoval celek (jednou z neznalosti postupu výměny kohoutu topení a podruhé při rozebírání auta). Každopádně pokud máš čas a chuť, můžeš to rozhodit celé a vyčistit žebra radiátoru, je to pak úžasný pocit, když ventilace "táhne" a když víš, že je tam čisto. Na svých vozech bych to rád vyčistil, ale odrazuje mě náročnost operace.

Napsal: pon dub 13, 2009 17:17
od Ivo
Vzhledem k tomu, že radiátor je nad větrákem, tak by se to celé vytahovat nemuselo. Mělo by stačit odháknout 4 sponky, co to všechno drží pohromadě. Mě to čeká taky, ale komplet vytáhnout ven, protože nemám zapojenou klapku na přívod vzduchu. Bráním se tomu, co to auto mám.

Napsal: pon dub 13, 2009 18:09
od Jelen
Větrák je venku hned, fakt stačí oddělat ty spony. Radiátor zůstane namontován. Konkrétně tahle práce je brnkačka a oddychovka, oproti výměně radiátoru.