Stránka 1 z 2

Jak demontovat 1. díl výfuku?

Napsal: pát dub 10, 2009 21:01
od Acibuk
Ahoj, prosím, poraďte, jak mám sundat 1. díl výfuku?

-v parohách má štefty, když povolím matky, koleno nemá dost místa k tomu, abych ho ze šteftů sundal..

Napsal: pát dub 10, 2009 21:18
od Jozef Matuška
mne pomohlo to že jeden potiahne motor na seba a druhý ten výfuk stiahne zo štiftov

Napsal: pát dub 10, 2009 21:19
od Štěpán
Musíš odšroubovat spodní část silenbloku v nápravnici a nadzvednout asi o 5 - 10 cm motor, pak ti to už půjde snadno. Možná ještě bude zapotřebí, abys nadzvednul na pravé straně auto, abys tím vejfukem mohl líp kroutit a napřekážela ti země.

Napsal: pát dub 10, 2009 21:34
od Ivo
Většinou mi pomohla monterpáka, nebo hrobší šroubovák, kterým jsem to od sebe dostal. Ale trpí u toho štefty a těsnění.

Napsal: pát dub 10, 2009 21:46
od rosta
odšroubovat silentblok na straně vejfuku a mírně nadzvednout motor-a pomůže mírně vyheverovat auto-je to jako ježek v kleci :twisted:

Napsal: pát dub 10, 2009 21:47
od XavierX
nuž tak ako sa tu píše:
šrovbovákom alebo pajsrom to od seba odlepíš., len bacha na tesnenie ak ho chceš ešte použiť.
Predpodlam že pod autom máš potrubie odkrutene od prevodovky a aj strednu časť vyfuku odpojenu.
takže len odkrutiť 4 skrutky na prírube a zapáčiť + motor odtláčať na opačnu stranu (rozhojdať motor na silemblokoch)
aby si mal čo najviac miesta pri potrubý.
A len to tak s tade vyfrkne ;) potom pár pootočení vyfukum a je von.
Vyberieš ho smerom dole pod auto.

Napsal: pát dub 10, 2009 21:57
od Kewint
ja to vždycky dělam tak,že ho odšroubuji,povytánu co jde,a pak nejakou tyčí,přes deku,aby se nepodžel motor,zapřu na pravou stranu,a vejfuk bud vypadne nebo ho vytáhnu.

Napsal: pát dub 10, 2009 22:14
od Puhi
Ja som to robil vo dvoch ľuďoch za pomoci mňa :lol: , alebo naposledy Coryho tak, ako píše Jozef Matuška. Ale je potreba väčšej sily, treba sa poriadne zaprieť, no dá sa :wink:

Napsal: sob dub 11, 2009 06:43
od JmJ
Divne, ja na to sel taky vzdy nejakym mocnym kvedlanim s trochou paceni a bylo to. Zadne povolovnai uchytu motoru.

Napsal: sob dub 11, 2009 10:19
od Teepee
Každé auto jde tady rozebrat trochu jinak. Kdysi jsem se s tím taky trochu strkal, a když se zvedá motor, tak pozor na hadice k topení a silentbloky povolujeme zásadně oba, tehdy jsem zvedal s povoleným jen jedním a ten druhej se mi pak zdál nějakej namoženej.

viz 6. května na http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/va ... 2106hl.htm

Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.

Napsal: sob dub 11, 2009 11:25
od Ivo
Teepee píše:Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.
Nezlob se na mě, ale to co jsi napsal, je blbost. Na všech autech co jsem měl, mi záleželo, ale nikdy jsem kvůli sundání výfuku nepovoloval motor ze silenbloků. Nevidím důvod, abych kvůli jednomu dílu, rozebíral půl auta, když to jde udělat jednoduše.

Napsal: sob dub 11, 2009 16:10
od popest
Pro sundání 1. dílu jsem nikdy nepotřeboval nadzvedávat motor. Myslím, že stačilo vyšroubovat startér, možná ani to ne a mít pod autem dost místa.

Napsal: sob dub 11, 2009 17:14
od Křečík Barbuška
Právě dnes jsem měnil první a druhý díl na kombajnu, první díl šel od "paroží" bez jakéhokoliv násilí, bez jakéhokoliv cvičení s blokem či silentbloky. Vysunutí spodem je trošku ježek v kleci, ale nic složitého. Předními koly jsem byl najetý na obrubníku jaký se běžně vyskytuje před panelovými domy a kola byla v plném rejdu, tuším v levo. Při nasazování jsem výfuk trefil na štefty rovnou zpod auta.

Napsal: sob dub 11, 2009 19:15
od Jelen
Kola musí být v plném rejdu vlevo (tuším), jinak výfuk vyndat nejde, nebo jde blbě. Když je plnej rejd, výfuk se vytočí směrem pod auto a vypadne skoro sám.

Napsal: sob dub 11, 2009 20:27
od Maysner
ja vyfuk tocim smerem ven z pod auta, kola v plnym levym a jde to na pohodu. obcas se stane ze se mu moc nechce ze steftu tak druhej clovek zabere za motor aby se naklonil a pak parada