Stránka 1 z 2
Fiat tempra
Napsal: stř dub 01, 2009 20:39
od Kewint
Máme možnost sehnat místo Formana Fiata TEmrpu combi rv. 1995 , modelový rok 1996 .třícestný řízený katalyzátor,v elektrice,hagusy,motor 1.6 stříkačka v pěkném stavu ,modro-zelená metalíza za 17000 ,-KČ v bazaru mu prej řekli,že mu daj na ruku 20 000,- a nám ze známosti ho prodá prej za 17 000 ,-KČ jo a je to Benzín
co si o tom myslíte ?
Napsal: stř dub 01, 2009 22:10
od Jelen
Kewint píše:rv. 1995 , modelový rok 1996
eee?
Napsal: čtv dub 02, 2009 05:30
od Kewint
Jelen, je to rok výroby konec 1995 a tudíž to má palubku z 1996 a výbavu taky,sundavavcí zadní nárazník i s kufrem (rávě že tátovi se kufr líbí,hodnotí auto ,do kterého se vejde aspon 5 beden
žigul je vyjímka) a má to tedy palubku už jako třeba novější Tipa s tim digitalním ukazatelem,zkrátka jako třeba picasso
Napsal: čtv dub 02, 2009 07:53
od Marek
Nevím, no.
Fiat je dnes na špici, ale konec 80. a posléze i 90. léta byla trochu nepovedená éra této značky. A Tempra s Cromou opravdu nepatřily mezi zdařilé modely. Ale je to jen můj názor a nebijte mě......
Napsal: čtv dub 02, 2009 08:03
od gogo
Marek píše:Nevím, no.
Fiat je dnes na špici, ale konec 80. a posléze i 90. léta byla trochu nepovedená éra této značky. A Tempra s Cromou opravdu nepatřily mezi zdařilé modely. Ale je to jen můj názor a nebijte mě......
tak nejak, a este pripomeniem ze cromy mali mozno dlhsiu zivotnost od tempry, aj ked tempra bol nastupca, akosi sa u nas vytratili a cromu este obcas zazriem, ale tiez len moj nazor.
bacha ale na to, je to v kazdom pripade stary rocnik, rataj s tym ze to ma straaaaasne kilometre co u benzinu oproti nafte nevyhoda, a rataj u tohto motora aj so spotrebou okolo 10 litrov.
Napsal: čtv dub 02, 2009 08:37
od Drobek81
mno z te digitalni palubky sem byl na nervy...hodne stesti s fiatem, kdo nezazil, nepochopi...kdo to zazil, dodnes nechape
Napsal: čtv dub 02, 2009 08:43
od JmJ
Ta digitalni palubka + system "palubni kontroly" ala tipo/tempra sem nikdy nevidel v plne funkcnim stavu. Displaye se borti, system kontroly hlasy vady tam kde nejsou. Vsichni se nakonec smirili s tim, ze to tak je a prestali to opravovat.
Stare auto + vse v elektrice vesti jen to, ze co chvila nejaka elektricka serepeticka umre. Zvlast auta z doby elektrickeho boomu timhle trpela. Pak se elektricka zrcatka nahrazovala za mechanicka, vymenovaly se palubky za budikove atd. ale pokud clovek s timto pocita a prekousne to, tak proc ne.
Zname cizi Tipo...
)
Napsal: čtv dub 02, 2009 10:35
od ger007
Tipo je povestneee svojimi duhmi neduhmi ma to kamos a viac casu sa ripe v elektrike ako jazdi
Napsal: čtv dub 02, 2009 10:56
od Drobek81
jj, elektrika byla kapitola sama pro sebe...poblikavaly potkavaci svetla a kdyz jel nekdo proti mne, hned zpomaloval bo si asi myslel ze tam sou benga
) (spatne uzemneni)
Jinak to, ze ukazatel stavu paliva fungoval jen od pulky nahoru sem si zvykl, to ze system el. kontroly hlasil porad nektere otevrene dvere a vadnou zadni zarovku ... to sem nakonec vyresil jeho odpojenim, kdyz se mi stalo, ze sem stahnul okno a neslo uz z5 tak to sem se taky naucil "opravit" stacilo sundat dekl ze skrinky ovladani a jedno ze 4relatek zmacknout(zavada nenalezena, stalo se to jen 4x). Problemy s packama - na to se taky dalo zvyknout, na obcasne vypnuti palubni desky sem si take zvykl(akorat sem nevedel kolik jedu, kontrolky nefungovaly...oprava-opet uzemneni ) Proste same radosti...jo a hodiny se resetovaly po vyndani klicku ze zapalovani, takze sem aspon vedel jak dlouho jedu
)
Jinak si uz nevzpominam na nic vazneho, akorat zablokovani LP kola coz vyresilo vyhaknuti trmenu a zaveseni do podbehu a dojeti bez LP brzdy(zazitek pri brzdeni-"auto" se kyvalo ze strany na stranu, oprava-vymena brzd. hadic, kotoucu, gumicek ve trmenech, desticek a paken)...to, ze za jizdy sem zapl sterace a nesly tak sem je vypl, ovsem asi do 20ti vterin kour z prostoru pred prednim oknem-proste sterace chtely ale nejaka vyssi moc nechtela-stacilo vyndat pojistku a jelo se dal(oprava spocivala v promazani cepu)...to same se pak stalo i se zadnim steracem ale ten sem od te doby neresil...predni sterac mi jednou za silneho slejvaku a pustenych steracich na "plne kule" na dalnici zapadl za zrcatko(plastovej uchyt nevydrzel) a nevidel sem za chvili nic...oprava za 500kc za blbe tahlo opravdu potesila. Dalsi zavada byla kdyz sem jel ke Kolalokovi mu pomoct a auto umrelo z niceho nic...paradoxne sem mu jel pomoct s jeho autem bo mel vybitou baterku-kleklo to tak kilak od nej ale on nepojizdne auto, ja nepojizdne auto-po chvili nastesti auto chytlo a ja dojel jeste k nemu, zajizdim do chlivku na parkovisti a exitus, od tama odjelo auto uz na lane do srotu-nikdy vic takovyho srace, najel sem s tim par tisic ale porad sem neco opravoval...a samozrejme tajne doufal, ze kdyz se udelaji nove brzdy a naplne a elektrika poresi, ze to bude dobre auto-puvodne bylo pro mladou ale abych porad nekam jezdil odtahovat "auto" tak na to nemam nervy...
Takze snad budes mit vetsi stesti a narazis na povestneho jednorozce
Napsal: čtv dub 02, 2009 10:58
od gogo
... nakoniec ti taliani tam nacpu plnu elektriku aby to auto malo akoze "aspon" cenu a naopak, ono ju tym straca.....
Napsal: čtv dub 02, 2009 10:58
od Tommel
Drobek81 píše:kdo to zazil, dodnes nechape
Jo jo, stačilo to rozebirat
Napsal: čtv dub 02, 2009 11:57
od JmJ
A dal bych si bacha i na rezaveni. Sem kolegovi korkovym nazouvakem kopl do prahu u predniho kola a nazouvak tam zustal
Napsal: čtv dub 02, 2009 12:55
od Teepee
Nezapomenu na Drobkovy stěrače, když v Černošicích (20km jihozápadně od Prahy) vyjížděl za deště a povídá, setři mě, to už dojedu... (do Brna).
Jináč tohle:
hodne stesti s fiatem, kdo nezazil, nepochopi...kdo to zazil, dodnes nechape
To je přísloví (lidové moudro) jak bejk.
ešče že sedim, že nemůžu jít do kolen.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt duben 02, 2009 14:13 ]
Vono Drobek má povícero takových úspěšných "hlášek"
(viz jeho podpis). L.
Napsal: čtv dub 02, 2009 13:24
od Drobek81
na to sem uplne zapomel, to nefungovalo tak dlouho
no co, zas tolik neprselo a na dalnici za mirneho deste to stihalo odtekat (musel sem jet ale co to slo), navic - jel se mnou kolega, tak kdyz sem nevidel tak sem setrel jeho stranu a on mi rikal co a jak
Napsal: čtv dub 02, 2009 13:39
od Teepee
Drobek81 píše:navic - jel se mnou kolega, tak kdyz sem nevidel tak sem setrel jeho stranu a on mi rikal co a jak
Hlasová navigace po italsku.