Stránka 1 z 4
Lada s motorom 2,0TS z Alfy
Napsal: stř bře 25, 2009 13:37
od Italia drift
Caute, chcel by som sa spytat ze ci niekto skusal dat do Lady motor z Alfy,alebo Lancie...Mam Alfu 155 2,0TS a rozmyslam zeby som dal ten motor do Lady lebo ta alfa neni v najlepsom stave ale motor jazdi dost dobre, a kedze chcem auto na drifty tak rozmyslam nad takou prestavbou....
Napsal: stř bře 25, 2009 13:47
od Saša
Pokud to auto není určeno do běžného provozu tak tam jde dát skoro cokoli . Viz tohle
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=203503#203503
asi v 3/4 stránky .
Napsal: stř bře 25, 2009 13:51
od Little Red Riding Hood
nahod foto, ale jestli je ten motor konstrukčně stejnej jako napřiklad 2,0 z fiatů, tak to nasadit jde, ovšem budeš si muset maknout na zastavbě pár věci...
Napsal: stř bře 25, 2009 13:55
od Italia drift
fuha tak to je huste ten 3,5 motor do zigula....
a nemam foto toho motoru lebo ho mam v aute a obcas snim jazdim este, je to normalny 2,0 Twin spark 150HP a okolo 190 Nm. .mna dost zaujma ze ci by to pasovalo na prevodovku zigula aj spojka ci by pasovala alebo trebalo by to nejak moc upravovat.....a uchyty toho motoru to by som vyriesil,stym by som sa pohral
Napsal: stř bře 25, 2009 14:22
od Little Red Riding Hood
Italia drift, nevim jak přesně ten motor vypada, ale jestli to vychazí koncepčně stejně jako fiaty což by asi mělo tak na převodovku ti sedne, ale musiš dát lada setrvák, uchyty namontuješ lada a sedí... ted zaleží kde máš vejfuk a saní a rozdělovač a vodu... podle toho se bude muset řezat do kastle nebo dělám nějaké moc velkém customovitosti...
Napsal: stř bře 25, 2009 14:40
od Italia drift
tak so som rad ze by to pasovalo... no vyfukove potrubie mam vpredu ked otvorim kapotu a nasavanie vzadu cize keby to islo do lady tak z pohladu z predu : vyfuk napravo ,sanie nalavo...hmm zeby to tam neslo?
Napsal: stř bře 25, 2009 15:12
od Jelen
Lada má výfuk i sání nalevo z pohledu zepředu, musel bys udělat jiné svody i s potrubím.
Napsal: stř bře 25, 2009 18:42
od Little Red Riding Hood
ano musel by jsi udělat novej vejfuk vedene po opačné straně než ma origo lada, ale to u atmosfery není zase tak hrozná práce jako u turba...
Napsal: stř bře 25, 2009 19:23
od Pája
Teda LRRH? Ptát se u twin sparku na rozdělovač...
Napsal: stř bře 25, 2009 19:26
od Little Red Riding Hood
Pája, jaj.. ja nevim co to je, ja ten motor neznam...
Napsal: stř bře 25, 2009 19:50
od Maniac
Vyfoť motor nahoď to sem a řeknu ti co tě tam čeká upravit.
Napsal: stř bře 25, 2009 22:16
od Italia drift
Pája .. Co si chcel povedat tym: Teda LRRH
A rozdelovac?hmm to nema to je urobene neviem ako,ale riadiaca jdnotka urcuje palenie
A zajtra ho vyfotim ten motor,len mam ho v aute tak nebude videt deaili.
Napsal: stř bře 25, 2009 22:22
od Puhi
LRRH-Little Red Riding Hood
Napsal: stř bře 25, 2009 23:44
od Závodník
Můžu ti potvrdit, že ten motor tam nepasuje ani náhodou. Zcela jiný blok! Už tu zástavbu mám za sebou. Musíš udělat mezikus mezi motor a převodovku. Spojku tam nějakou napasuješ . Já použil závodní ze ŠKODY 130. Sání neřeš, je to stříkačka ale výfuk ano - je na druhé straně.
Napsal: čtv bře 26, 2009 08:35
od Ondra 07
Závodník píše:Sání neřeš
Saní se nevejde do pojistkove skrinky a konci kousek od kastle. Nebo ne? Fiat Croma 2.0 ma sani mega dlouhe a je skoro az na podbeh, myslim v Lade..
Tohle je blok cromy 2.0