Stránka 1 z 1
IVECO Daily
Napsal: úte bře 17, 2009 22:06
od Nemo
Vážení přátelé, pokud by někdo u vás měl nějaké zkušenosti s tímto vozem, prosím sem s nimi.
Naše firma totiž stojí před nutností omladit vozový park(kvůli finančním možnostem jen ojetinou) a výběr auta je na mě.
Vzhledem k tomu, že auto občas přetěžujeme, jezdíme po polních a lesních cestách nevalné kvality, rozhodl jsem se pro Iveco, a to zejména pro: vysoký podvozek, klasický nosný rám, zadní náhon s nápravou umístěnou blízko těžiště vozu, největší rejd mezi dodávkami, možnost ASR.
O rady typu "Kámoš řikal že jsou to křápy" , nemám zájem.
A abych byl konkrétní, sháním se po středně dlouhém vysokém modelu, tj. lož. plocha d:3,5m; výška lož.prostoru 190cm, ročník 2005 nebo 6, klima, ASR, motor 3.0 l-122kW, případně 2.8 l - min.92kW. Mnoho jich pravda není, tak kdyby někdo věděl o něčem na prodej, co není na internetu, tak hlásit! hlásit!

Napsal: úte bře 17, 2009 23:12
od Kopr
Já měl v Coca cole funglovku r.v. 1995 byla to pila a jezdí dodnes tak myslím že ty novší by taky měly něco vydržet velikým kladem je nesmrtelný motor a je stím veliký problém někde zapadnout, teď mám Mercedes benz Vario stejná tonáž a delka zhruba a jedíné co spolehlivě funguje je motor jinak je to křáp už se vyměnilo skoro vše kolem hlavně dvakrát komplet brzdy tak méďu béďu nedoporučuji

Napsal: úte bře 17, 2009 23:20
od Nemo
Díky za postřeh, potvrzuješ mi můj názor na věc.

Napsal: stř bře 18, 2009 08:20
od Marek
U těch motorů 2,8 pozor - Tebou uváděný výkon 92kW je pouze jedním ze tří nabízených výkonů, a sice ten nejvyšší. Motor 2,8D se dodává i ve výkonu 77 a 63kW (zejména posledně jmenovaný je doslova plazivec).
Ale třílitr je držák, jede jak vítr a na to, že je to Ital, drží překvapivě i kastle.
Napsal: stř bře 18, 2009 21:00
od Maysner
otcuv znamej nedavno dostal iveco v praci. ma tedy korbu a co za motor nevim. ale zadni nahon. a jakmile je prazdnej ma problemy i na mokre trave

Napsal: stř bře 18, 2009 21:31
od Nemo
Marek píše:U těch motorů 2,8 pozor - Tebou uváděný výkon 92kW je pouze jedním ze tří nabízených výkonů, a sice ten nejvyšší. Motor 2,8D se dodává i ve výkonu 77 a 63kW (zejména posledně jmenovaný je doslova plazivec).
Ale třílitr je držák, jede jak vítr a na to, že je to Ital, drží překvapivě i kastle.
Já vím,dík Marku, taky jsem napsal "min.92kW" míň nechci. S tím třílitrem jsem se svezl, s přehledem by naprášil leckterému osobáku, navíc rozvody řetězem, -servisní interval na rozvody 360.000km.
Maysner: plachťák, navíc prázdný + zad.náhon, to samosebou nevěští nic dobrého.
U nás je situace jiná, auto je zčásti pojízdný sklad a dílna, zhruba tuna je trvalé zatížení.
Napsal: stř bře 18, 2009 21:53
od Kopr
Maysner, To je ůděl prázdných náklaďáků

Napsal: čtv bře 19, 2009 08:55
od čmelák
fiat ducato 2,8JTD

to je strojovna
Napsal: čtv bře 19, 2009 12:57
od Kopr
čmelák, To máš rozhodně pravdu odpich jako prase jezdil jsem s tím v pekárně takže naloženo nula nic a jelo to jak vítr sorry za Otu

Napsal: čtv bře 19, 2009 22:13
od Stanley__001x
Nemo píše:U nás je situace jiná, auto je zčásti pojízdný sklad a dílna, zhruba tuna je trvalé zatížení.
U nás máme dvě iveca daily. Jedno jako zásobovací ze skladu, celkem zachovalý vysoký prostě ok. Druhý funguje jako dílna, s vercajchem má 4,2T, je permanentně na zemy, tlumiče tumu vrzají a zástěrky jsou už nějaký ubroušený a rozhodně by terenem moc neprojelo. Takže s těchto dvou příkladů bych ho vzal jako zásobovací, ale na pojízdnou dílnu se moc nehodí. S korozí taky nic slavnýho u obou. U nás si poslední dobou oblíbili craftra a ten je podle mne ideální, s cenou ale někde jinde.
Napsal: čtv bře 19, 2009 22:15
od Maysner
u iveca je ten problem ze italove moc ochranych nateru nedelaji. hned po koupi to chce udelat natery jinak to za chcili zhnije

Napsal: čtv bře 19, 2009 22:18
od Nemo
čmelák píše:fiat ducato
Momentálně jezdíme s Citronem Jumper - 2.5TD - 79kW . Ono to taky docela jede, což o to, jenže přední náhon, a to znamená, že když se sápu na kopec po bahnité lesní cestě (případně lehce zasněžené) a mám naloženo třeba dost přes 1,5t, tak je jediným řešením to vycouvat. A to je zase problém s rychlejším převodem zpátečky-má toho občas plný brejle.
Prostě, bavme se o Ivecu, lepší volbu pro nás zatím neznám.
Napsal: čtv bře 19, 2009 22:30
od Nemo
Stanley__001x píše:je permanentně na zemy
..na zemi.... to řeší vzduchové měchy.
Napsal: čtv bře 19, 2009 22:37
od Kopr
Jó ta čeština na zemy,jely,samy,byly mám na to svou teorii čecháčci jak mluví tak píšou ale najdou se i jedinci od nás krátkých ksichtů co takhle píšou taky a to už mi hlava nebere..........

Napsal: čtv dub 09, 2009 20:53
od Nemo
Tak!
Nakonec se zadařilo, vydařilo, sehnal jsem myslím to nejlepší, co bylo za danou cenu možné.
IVECO Daily 3.0HPT