Stránka 1 z 2
Vytržený držák přídavné převodovky
Napsal: úte bře 17, 2009 20:21
od EL
tak jsem zase dneska dojezdil,brousim si jí po tmě do kopce reduk. jedničkou,chytil jsem pařízek,nivka nadskočila,dopadla na pařez na nápravu,když jsme jí druhym autem stáhli dolů,koukám,že mám ulomenej šroub u přídavky,tam kde drží silentblok a ten se mi navíc válel pod autem a držák byl vyrvanej z kastle,ted co s tím?V převodovce je svorník?Ten bych mohl navařit a vytočit?No a vyvařit kus podlahy,co tam dám za plech?Nejradši bych 3 mm?Není to slabý?
no a další problém,mám doma jen obyč. svářečku,vyvařím to tím?do dílny s tím asi nedojedu,bo mi to mlátí kardan o něco a byl jsem rád,že jsem dojel domů.Další věc,začal mi téct olej s před. difu,je to z té pokličky vpředu,asi bude plechová,mám jí porovnat nebo dát nějakou pevnější?Asi se mi ten plech odehnul mezi dvěma šroubkama-možná jsem někde couval a chytil kamen,ze závitu to asi vytrženáý nebude,bo to jen tak kape.To jsem tomu zase jednou dal,že jsem si jebnul hlavou o strpo,nosem dvakrát o volant,o tom ani nemluvim,s přítulkou mám tichou domácnost....
Napsal: úte bře 17, 2009 21:01
od EL
každopádně jsem navštívil vikovo stránky a mám inspiraci až to spravím,chce to ochranu spodku...
Napsal: stř bře 18, 2009 08:54
od vik2
takze srouby prevodovek jsou napevno v podlaze. Dost casto casem ureznou i s podlahou a drzakem sedacky. Stejne tak jsem to mel u Hnilicky. Tam jsem se s tim teda nesral a dal z druhe strany vyngl a plechy a ruzne to posvaroval.
Tobe bych radil, dej z druhe strany delsi pasovinu, provrtej a a srouby. Ona se tou plochou opre o podlahu a bude drzet....
Pokud tam mas dirku vyvaris prilezitostne az se dostanes k COcku.
Napsal: stř bře 18, 2009 19:00
od EL
no já to prubnu vařit elektrikou,dám malou elektrodu a uvidíme,pdolahu udělám ze 4 mm plechu,potřebuju ještě uchytit nášlapo.
Napsal: stř bře 18, 2009 19:31
od EL
jo a jak jí vystředím,bo jak poznám,že je v rovině?
Napsal: stř bře 18, 2009 19:53
od vik2
ja to delam tak, ze stojim autem na jame, a merim vzdalenosti od pevnych mist kasle, nebo od zeme. a tak ji nastavim....
a vystredovani,,, mam zarazene neutraly, otacim Hardynou a vim esli se prohyba nebo ne....
"prohyba" - pri otaceni, kdyz neni vodorovne, tak ty srouby se zatlacuji a vytlacuji. na hardyne je videt jak se vlní. Nevim jak to lepe popsat
Napsal: čtv bře 19, 2009 09:00
od EL
jo,to chápu,díky
Napsal: pon bře 23, 2009 18:16
od EL
tak už mám problém,to,na čem drží přídavná převodovka v silentbloku je svorník zatočený v převodovce nebo je to napevno s převodovkou,mám to utržený a nejde mi to po navaření matky vytočit,mám to tzkusit odvrtat a vyříznout závit nebo vyvrat díru,vsadit čep se závitem a zavařit to dokola?Mělo by to díky,protože je okolo vszený takovej váleček a v něm byl ten svorníky,pokud to teda svorník je.....jo a kde seženu silentbloky?V Krči je nemají....
Napsal: pon bře 23, 2009 18:58
od Luděk Ondrůch
Zkus, jestli náhodou nemá opačnej závit. Popřípadě odvrtat a vyříznout větší závit a nechat si od nějakýho soustružníka udělat šteft s rozdílnejma závitama (např M 8 / M 10). Šteft tam nezavaříš, protože převodovka je z hliníkový slitiny a železo / hliník pořádně nezavaříš.
Napsal: pon bře 23, 2009 19:01
od EL
to jo,ale je v tom vsazenej takovej váleček,kterej si myslím je železnej,bo když na něj šáhnu bruskou,lítají jiskry,jak hlubokej závit by měl být?Udělal bych tam klidně destíku na obou stranách
Napsal: pon bře 23, 2009 19:05
od Luděk Ondrůch
Pokud je tam pouze váleček, tak je tam naraženej. M 10 závit na obou stranách, popřípadě kus závitový tyče tam můžeš dát pokud se vejde do silentbloku.
Napsal: pon bře 23, 2009 19:38
od EL
kyž mě se zalomil vrták,jsem to zkoušel vrtat na autě,pak jsem špajzku vyndal....co ted s tím???
Napsal: pon bře 23, 2009 21:21
od Luděk Ondrůch
Pokud se ti zalomil v díře a zůstal v ní, tak si vem ostrej důlčík nebo rýsovací jehlu a za pomocí kladiva ten zalomenej zbytek vrtáku rozbij a vytahej. Pokud to nejde vrtat obyčejným vrtákem tak si kup kobaltovej, je poněkud tvrdší.
Napsal: úte bře 24, 2009 08:39
od EL
já to spíš zkusím tím tvrdším vrtákem,ten co se mi zalomil je totiž asi 4 vrták,ale možná to půjde,díru mám rovnou a je ve středu,zatím díky.
Napsal: sob bře 28, 2009 21:41
od EL
tak šteft jsem tak nějak provizorně vyřešil,ale jeden bleskovej dotaz,je stejuná nádrž na vstřikování a na karbec?nemá nadrž rpo 17i díru na čerpadlo???