Stránka 1 z 1
Dobíjení u 21053
Napsal: pon bře 16, 2009 20:31
od Jakub Metelka
Na 21053 mi začalo blbnout dobíjení.Projevuje se to tak že při nastartování voltmetr ukazuje že to vyborně nabíjí pak při zvýšení otáček začne rafička litat
.Pak zůstane na hranici bíle a zelené
.Auto přestane uplně nabíjet
.
Je to regulátorem co je na alternátoru
Nebo je krpa někde jinde
Díky
Napsal: pon bře 16, 2009 21:34
od Ivo
Já myslím, že sis už odpověděl. Buď je to reglérem, nebo někde jinde.
Kontakty, pojistka, uhlíky, reglér, nebo samotný budík. Změř si to radši normálním měřákem.
Napsal: pon bře 16, 2009 22:44
od Jakub Metelka
Ivo, díky
Napsal: stř dub 15, 2009 22:46
od flamo
ja by som to typoval na tie uhliky
mne to tiez zle dobijalo, sral som sa s tym tayzden a nakoniec to boli uhliky a regler
Napsal: úte kvě 19, 2009 11:44
od TomasK10
U mojí lady 21044 sem měl to samé, auto stálo zhruba půl roku.Před tím dobíjení fungovalo a po půl roce to nedobíjelo,tak jsem alternátor rozebral,jedno vynutí statoru bylo upadlé ale přitavilo se spátky.Vše jsem spravil a udělal go altíku(ložiska,srovnal rotor....)dobíjelo jen jak jsi popsal ty(po nastartování to dobíjelo a po přidání plynu už ne...tak jsem pověsil na silový plus klešťový ampérmetr a sledoval kolik dobíjí,po odpojení plusu na regulátor který je zapojen seriově přes kontrolku dobíjení žačal alternátor dobíjet 5A 30A a tak to pulzovalo,zapojil jsem přímo plus z bateky a zapl všechno na autě dobíjelo to přes 50A.Po připojení oreginálního plusu přes žárovku dobíjení fungovalo.Uhlíky byli Ok Koupil jsem nové uhlíky a regulátor a dělalo to předtím to samé.Alternátor se prostě odbudil, to se stávalo i u tryodýn Jestli něco děláš s alternátorem tak si kup nové uhlíky stojí 50Kč a ten regulátor stojí 320Kč To máš zadarmo Ložiska se neřeší a mění stojí do 100Kč Budeš mít klid...