Stránka 1 z 1

TurboCroma pod nozem

Napsal: pon bře 16, 2009 11:25
od Ondra 07
Croma 2.0 turbo, se dostala na operacni stul s cilem preoperovat asi polovinu dilu aby vsechno paslo do ziga a dalo se s tim "normalne" jezdit

Jednou ze srand, kteryma se zabyvam je predelani skrtici klapky na opacnou stranu.

Klapka byla puvodne na opacne strane saci bandasky, presunuto s celým mechanismem
ovladani a snimani polohy na opacnou stranu, aby smerovala dopredu kde bude plnena pres chladic vzduchem stlacenym radialnim turbinou T4. Bez svarecky na hlinik orisek celkem, pridam pozdeji i slozeny komplet.

Napsal: pon bře 16, 2009 18:29
od Maniac
Tohle sání sem taky chtěl řešit když sem měl ten croma motor,ale pak sem se na to vyprd. Pokračuj jen tak dál. Pak postupně dodej fotky jak to krásně zapadá do žiga.Čím víc 2litrových žigulů tím líp. :D .
Seš machr. 8)

Napsal: stř bře 25, 2009 08:28
od Ondra 07
Tak uz jsem to sesrouboval a slepil. Jeste prijde na nektere casti cerny lak.

Doufam, ze zaverny system mrtveho uhlu ovladaciho tahla bude fungovat jak ma, jinak by roztoceny turbo pri zavreni klapky ji znova mohlo otevrit a efektni odfuk pres blow-off ventil by se nekonal, misto toho by se delo buhvi co... :P

Ted pujdou na ocistu vstrikovace a rozvadeci lista paliva, slozit to, bude porod... :roll:

Napsal: stř bře 25, 2009 13:39
od Saša
Nech pořádně vyzrát ten silikon (i tepelně) . Pokud tam bude lambda sonda tak jí výpary ze silikonu spolehlivě zničí .

Napsal: stř bře 25, 2009 13:44
od Little Red Riding Hood
Saša, nejspíš nebude...

hele ale jinak v tom sáni se zase nějaká zásadní "metalovitost" (metal jako hudební směr :mrgreen:) nekoná, dyt tam jde ochlazenej vzduch z chladiče a nemyslím si že by to mělo nějak reagovat, ale než to sani pujde na a motor tak si silikon ještě odpočine... :P