Stránka 1 z 2

Lada2104 1.6d

Napsal: stř bře 11, 2009 18:02
od peet2101
Naskytla se nám možnost koupit ladau 2104 s legálně zastavěným motorem 1,6d z golfa.
Komunikace s prodejcem proběhla zatím pouze přes telefon, ale na zítra máme domluvenou prohlídku. Auto je prý ve 100% stavu akorád je potřeba udělat technickou.
Cena prodejce je 10 000Kč

Prosím o názory na vůz, jestli do toho jít i věcné připomínky

Napsal: stř bře 11, 2009 18:05
od Miichaal
no mam pochybnosti o te legalnosti

Napsal: stř bře 11, 2009 18:15
od peet2101
majtel tvrdí že je auto dovezeno z NDR kde bylo i nejspíš přestaveno.
Mluvil i o tom že není nutné platit ekovýpalné a o spotřebě 5l což mě samozřejmě velice láká

Napsal: stř bře 11, 2009 18:18
od JmJ
peet2101 píše:majtel tvrdí že je auto dovezeno z NDR kde bylo i nejspíš přestaveno.
Mluvil i o tom že není nutné platit ekovýpalné a o spotřebě 5l což mě samozřejmě velice láká
kde se to auto nachazi? nekde v okoli?

Napsal: stř bře 11, 2009 18:18
od Martin H.
O té legálnosti mám též velké pochybnosti. Nikde jsem neslyšel, že by u nás byl homologován žigul 01-06 s dieslem.
U Nivy to je 1,9D z Peugeota a ty byly sem dovezeny z Německa, protože u nás se neprodávaly. Vzhledem k tomu, že jsme taky EU, není s tím problém.
Dřív byly do dieslu taky přepisovány Volhy s motory Peugeot Indenor, což byl 2,5D z Peugeotu 305. Ale žigul???

Napsal: stř bře 11, 2009 18:37
od paves
kdyz v nemecku jde legalne zastavet do fabie 1.8T z oktavky tak proc by neslo 1.6D do zigula :?:

Napsal: stř bře 11, 2009 18:40
od Petanek2101
no jestli to je delany v nemecku tak bych se tomu nedivil a je to zapsany v techničaku tak proč by ne.
v nemecku se takovyhle veci daj delat,ne jak u nas.

Napsal: stř bře 11, 2009 18:49
od Puhi
Ja si tiež myslím že to bude v pohode legálne. Kamošov otec doviezol audi 80 s lpg keď na to auto lpg povolené nebolo, ale keďže papiere to normálne malo museli to zožrať

Napsal: stř bře 11, 2009 18:56
od Acibuk
V létě jsme měli možnost koupit 2104 s legálně zapsanou naftou, bylo to odněkud z Přerovska.. Cena byla tuším podobná...

Napsal: stř bře 11, 2009 19:09
od peet2101
Jmj, Acibuk Auto je z okrajové části Přerova ale za boha si nevzpomenu jak se to tam jmenuje :(

A ještě mám jednu otázečku i když možná předčasnou autem má jezdit převážně můj otec kterému se líbí chromová maska 07, tak mám dotaz co je potřeba upravit pro montáž této masky (kapota, panty čelo)? a jestli to jde legálně udělat?

Napsal: stř bře 11, 2009 19:23
od Acibuk
No, tak to je ona:) Žigulman mi ji tuším v létě nabízel, obrať se na něj, ten to auto bude znát.

Napsal: stř bře 11, 2009 19:57
od Yellow01
Když je auto upravený v Německu a projde německou zkušebnou, kde mu úpravy zapíšou do TP, tak je možnost legalizovat úpravy i u nás. Pokud při registraci předložíš německý TP, tak ti na našem DI musí všechny schválený úpravy z německýho TP zapsat i do českýho, takže legálnost týhle úpravy je klidně možná.

Napsal: stř bře 11, 2009 20:24
od rosta
žigul a ropák to je zlej sen :roll:

Napsal: stř bře 11, 2009 20:39
od Pšenda
Bych na tom neviděl nic špatnýho. Samary taky byli přestavované s motory 1.5 z Citroena Saxo. A motor 1.6D z golfa bude držák.

Napsal: stř bře 11, 2009 20:50
od Maysner
legalni to bude. v nemecku se necha zapsat hodne veci

peet2101 píše:......... tak mám dotaz co je potřeba upravit pro montáž této masky (kapota, panty čelo)? a jestli to jde legálně udělat?
bud do cela 04 naroubujes dve matky(diry jsou ale musis otevrit celo) a dve dovarit podle 07 na drzakoch, nebo lepe udelat tu spodni cast pantu(co je prisroubovana k celu) novou, na pantech 07 uriznout cast spodku podle tech novych casti a navarit to na to. tim by kapota byla, pak musis v podcele udelat tri diry pro masku. k masce jsou plechovy b ocnice ktery se montuji na uchyceni 05 masky a tim by byla i maska hotova