Stránka 1 z 2
Napsal: pát bře 06, 2009 07:18
od Pája
Si ho postav z 15ky, nebo z 13ky jestli to chceš mít na rallye.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: út březen 10, 2009 10:48 ]
Přesunuto a rozděleno téma o koupi 1600 ccm motoru. L.
Napsal: pát bře 06, 2009 09:52
od Martin-MTX
tak schvalně jaky rozpoutám na fóru peklo, když řeknu že:
mi bylo receno, ze 1500 ma v jednom miste jinak kanal vody a převrtanim na 1600 a zaroven sportovnimi upravami by motor nejspis brzo prasknul v tomto miste.
P.S. Mimochodem, tato informace je od pana Petra Kreibicha...
Napsal: pát bře 06, 2009 10:03
od Cory
Tak ho postav z 1,3ky, najepsie z remenovej. Hodis klukovku z 1,5 (resp. 1,6 a 1,7), piesty ostanu tie iste s vybranim pre ventily (samozrejme nove) a kratsie ojnice z nejakeho fiata.
Napsal: pát bře 06, 2009 11:54
od Pája
Jestli to řek Krejbich, tak je to pro mě svatý, ale na druhou stranu 160 koní jako on tam mít nebudeš a 8000ot/min taky asi točit nebudeš, tak by se to nechalo zkusit...
Napsal: pát bře 06, 2009 13:01
od Marosqo
Preco nie uz rovno 1.7 a preprobit na 1.9 jak napr. Majo ?

Napsal: pát bře 06, 2009 13:03
od Cory
hej, to sa lahko povie ze prerobit na 1,9. To je to najmenej, ale skus to odladit na karburatore a rozdelovaci

A ta klukovka nie je zrovna lacna zalezitost
Napsal: pát bře 06, 2009 13:46
od Marosqo
Cory píše:hej, to sa lahko povie ze prerobit na 1,9. To je to najmenej, ale skus to odladit na karburatore a rozdelovaci

A ta klukovka nie je zrovna lacna zalezitost
Ja to neviem ,preto sa odvolavam na Maja
Ale ak ma chalan peniaze tak Beresovci mu taky motor postavia+upravena hlava atd atd
Napsal: pát bře 06, 2009 14:16
od Pája
Myslel sem, že se Martin chce vejít do kategorie 1600ccm.
Jinak ani dvoulitr není problém. Koupim dlouhou kliku a mám to hned.
Napsal: pát bře 06, 2009 15:36
od Martin-MTX
presne tak hosi, ja zlobim feldy, fačka a stodvácy

takže kategorie do 1600
teda na nekterych zavodech sou zvlast kat 1300 a 1600 ale vic se mi nechce..
Mno 160 koni je vytouzena vec snad kazdyho z nas, ja bych samozrejme chtel taky co nejvic, ale jsem limitovan samozrejme penezi.
Napr. cena kovanych pistu na zakazku je cca 5tis / kus..
Jako takovy veci, co se delaj na tehle fakt vostrejch motorech - to sem fakt zasnul kdyz sem to zjistoval..
no ale zase na druhou stranu, ted jezdim s odlehcenou kastli a prakticky sériovym blokem 1500 a uz ted to jede jako prase a vsude to hrabe, taze si myslim ze tolik vykonu bych asi stejne nevyuzil

Napsal: pát bře 06, 2009 15:55
od Marosqo
mno a co ,ze chces ist do 1600 ?...sak to mozes aj s 1.9 aj s .2.0...mi ukaz kto ti spozna na amaterskych akciach ,ci to je vacsie ako 1600 hmm ?

Takze skor to je ohranene finaciami ako predpismi ...
Napsal: pát bře 06, 2009 15:57
od Cory
z 1,6koveho bloku 2,0 nespravis

, maximalne 1,9, ale ked sa pozru na blok, tak tam bude 2106, cize 1,6. Mam ti zohnat kluku?

Napsal: pát bře 06, 2009 15:59
od Martin-MTX
nepozna to nikdo ale ja se snazim ve vsem byt ferovy...
p.s o varitante ze 1300 vim, ale to se mi uz delat nechce..
mno neda se nic delat 1600 asi uz nesezenu

Napsal: pát bře 06, 2009 16:09
od Marosqo
u nas jedna je ,ale ,to ,ze to mas cez 2 republiky ...
Napsal: pát bře 06, 2009 17:58
od Little Red Riding Hood
Cory píše:kratsie ojnice z nejakeho fiata.
hele hele.. tyhle nějaké ojnice se zháněj pekně blbě..
Napsal: ned bře 08, 2009 22:21
od Závodník
Takový trochu upravený motor mám. Objem 1800cm3, vstřikování Kugelfischer, suchá skříň, výkon 180PS. Výroba RAF