Stránka 1 z 1
2107 motor nelze nastartovat
Napsal: čtv bře 05, 2009 19:21
od Stanley__001x
Jel sem na lpg motor tak 70°C, najednou kolem osumdesáti začal motor poškubávat a dusit se, přepl jsem na benzín i když plynu tam bylo tak na 100km, ale nic, dusil se a poškubával pořád, bez ohledu na na poloze plynového pedálu. Nakonec jsem zůstal stát. Elektrárenský mne dotáhli na rozvodnu, během toho jsem zkoušel nahodit motor ale nic.
Tak a teď co stím může být.
Napadla mne cívka, protože jiskra byla nějaká divoká neli žádná, po výměně jiskra jako víno ale nic. Kladívko bez pecky - později jsem zvětšil odtrh na 0,5 - 0,6, kondenzátor, kabely, víčko nové, palec nový i se správným odporem, svíčky L 14 YC vysušeny horkovzduškou ale taky nic, vyměnil sem je za nějaký bošky na který to před tím jezdilo, nic.
Karbec jsem vyloučil - nedělalo by to na lpg. Občas trochu motor ustřelí a ze sání vyprskne sloupec mlhoviny, ale víc nic. Před tím motor běžel celkem v poho na jeden válec trochu kulhal. V neděli sem s ním najel 300km a vše ok. Dolil jsem asi 0,5l fridexu, ten ale možná prolnul kez víčko, trošku netěsní. Tak vážně nevím
Napsal: čtv bře 05, 2009 19:27
od Cory
pozri sa ako mas nastaveny predstih, ci nahodou nepreskocila oska rozdelovaca alebo rozvody... Kontroluj systemom: rozvody => zapalovanie => karb.(ten je vyluceny, ak to zacalo robit na plyne a na benzine tiez)
Napsal: čtv bře 05, 2009 19:27
od Jelen
Možná v háji rozdělovač, už se mi to stalo. Není to ani palcem, ani víčkem, ale čímsi vevnitř. Zkus ho přehodit, naštelovat předstih a pokud jsou svíčky mokré, tak musí chytit jak papír.
Napsal: čtv bře 05, 2009 19:48
od Stanley__001x
Rozdělovač jsem venku měl, předstih nastaven, rozvody snad přeskočit nemůžou na řetězu, jinak jsou tam 1500km nové. Kůli možnej vůli v rozdělovači jsem nastavil právě tak velkej odtrh. Jiskara modrá, kdyby byl kondík bude červená ne?
Ještě mne napadla voda ve válci díky který se nemůže motor nějak rozděhnout ale to je asi kravina co?
Napsal: čtv bře 05, 2009 20:08
od JmJ
a palivova soustava je ok? neni ucpana nejaka tryska v karbecu? zkus tomu plynem pumpovat a vstrikovat tak palivo akceleracni pumpou, jestli to neblafne.
Napsal: čtv bře 05, 2009 20:15
od Stanley__001x
JmJ píše:a palivova soustava je ok? neni ucpana nejaka tryska v karbecu? zkus tomu plynem pumpovat a vstrikovat tak palivo akceleracni pumpou, jestli to neblafne.
Palivová soustava ok nejspíše bude, problém se vyskytl při lpg, takže bych karbec vyloučil, když tomu našlapu tak to střelí někdy do sání, ale jenom tak 1dnou z pěti, jinak ani nevrkne.
Napsal: čtv bře 05, 2009 20:17
od Saša
Jak praví Cory Nastav řemenici na 0° a koukni na rozdělovač jestli palec míří na čtvrtý nebo první válec .
Napsal: čtv bře 05, 2009 20:20
od Cory
Daj dole filterbox a skusaj startovat. Ak to bude tlacit zmes vzduchu s benzinom cez vzdusniky vonku, su preskocene rozvody. Ak to bude "iba" strielat do sania, tak predstih....sice ak su posunute rozvody, tak aj predstih.
Napsal: čtv bře 05, 2009 20:30
od Stanley__001x
Cory píše:Daj dole filterbox a skusaj startovat. Ak to bude tlacit zmes vzduchu s benzinom cez vzdusniky vonku, su preskocene rozvody. Ak to bude "iba" strielat do sania, tak predstih....sice ak su posunute rozvody, tak aj predstih.
Ok, zítra na to jdu, ale můžou opravdu přeskočit řetězové rozvody ve chvíly když sem nepodřazoval ale roztáčel trojku cirka od 50 a v osumdesáti to padlo

. Stejně tak rozdělovač, jak by se mohl hnout předstih sám od sebe. Zkusím změřit tlaky, jestli to opravdu nebude voda ve válcích. Dělám na tom od pondělí, takže jsem vyzkoušel po volných chvílích vše co mne napadlo.
Napsal: čtv bře 05, 2009 20:31
od Teepee
Jestli akcelerační pumpička vstřikuje palivo (sundej víko tělesa sání a koukni), zapálit máš co, ale nemáš čím.
Pokud je jiskra na svíčce a vypadá slušně a pravidelně, pak zapaluje ve špatný okamžik a kontroluj předstih, to jsi už udělal. Nezapomeň na to, co bys kvůli banalitě nejsnadněji přehlédl, pořadí kabelů. ALE, jestli jsi před 1500km dělal rozvody, tak je rozhodně zkontroluj, myslím že šmejdský napínák vydrží asi tak nějak tolik...
Stalo se nám něco podobného u Slonového LADY (21061), nemohl jsem na to přijít, jiskra nějaká divná, jiné svíčky nic, jiná cívka nic, kladícko odtrh mělo, napětí na napájení cívky bylo, občas si to blaflo ale nenaskočilo. Když jsem to zavíral s tím že nevím, šáhl jsem na kondík a drátek od něj vedoucí byl na svorce volnější. Stačilo dotáhnout a po problému. Jenže ty jsi rozdělovač venku měl, takže jsi na tohle místo už asi šahal. Navíc jiskru máš jak křen a ne bledé bílé nic jako tehdy já.
Napsal: pát bře 06, 2009 18:44
od Stanley__001x
Tak nějak nejblíže byl
Teepee , za což dostane i helpíka. Byl to kondík, nenapadlo by mne že dva nebo tři týdny straý kondenzátor odejde takhle na věčnost, dal jsem tam ten původní a naskočilo to na otočení. Ještě před tím jsem ale změřil tlaky a na studeným motoru byly 11-11-10,5-10,2. To si myslím že jde

Takže vyplívá že přepečlivá údržba škodí.
Konfík nebyl ruskej, ale nějaká česká výroba, takže kvalita dílů obecně stojí asi za ho*no.
Napsal: pon bře 09, 2009 09:27
od Teepee
Stanley__001x píše:Tak nějak nejblíže byl
Teepee , za což dostane i helpíka. Byl to kondík, nenapadlo by mne že dva nebo tři týdny straý kondenzátor odejde takhle na věčnost, dal jsem tam ten původní a naskočilo to na otočení. Ještě před tím jsem ale změřil tlaky a na studeným motoru byly 11-11-10,5-10,2. To si myslím že jde

Takže vyplívá že přepečlivá údržba škodí.
Konfík nebyl ruskej, ale nějaká česká výroba, takže kvalita dílů obecně stojí asi za ho*no.
Ty jsi měnil kondenzátor? Jestli jsi dal ten s nápisem FSL tak ten už tam nedávej. V JAWAch s tím byly problémy, že starý chodily, FSL odešel za pár dní.
Díky za HELP.
Napsal: ned bře 29, 2009 13:38
od Kalasnikov
xx